کتاب های مناسب تربیت فرزندان

کتاب های مناسب تربیت فرزندان | ketabtala

شاید از خودتان بپرسید که؛ آیا اصلا کتاب خواندن تاثیری در روابط ما با فرزندان مان می‌ گذارد؟ البته! کتاب‌ خواندن همیشه یکی از بهترین و سریع ‌ترین روش‌ های یادگیری بوده و هست. همچنین، مهم ترین هدیه ‌ای که یک کتاب می تواند به شما بدهد، اصلاح طرز فکر و درک شما نسبت به موضوع فرزندپروری است. در واقع زمانی که این کتاب‌ ها را می‌ خوانید متوجه می ‌شوید که برای پدر یا مادر شدن باید آمادگی کامل داشته باشید. موضوعی که متاسفانه برخی والدین نسبت به آن بی ‌اهمیت هستند.

برای تربیت یک فرزند سالم، ما به چیزی فراتر از پول نیاز داریم. البته پول و شرایط اقتصادی بسیار مهم هستند، اما کافی نیستند. ما باید نحوه برخورد با کودکان مان را یاد بگیریم. تنها اینگونه است که می ‌توانیم ضمن احترام به او، رفتار و تصمیماتش را اصلاح کنیم. کتاب های فرزند پروری که در این مقاله معرفی می‌ شوند، هم به ما کمک می‌ کنند تا درک درستی از این موضوع پیدا کنیم و هم یک فرزند سالم و صالح تربیت کنیم.

معرفی کتاب های پرفروش مناسب تربیت فرزند:

 

کتاب ریحانه بهشتی یا فرزند صالح اثر سیما میخبر.

کتاب مادر کافی اثر جی ا فراست.

کتاب چگونه با کودکم رفتار کنم اثر استفن گاربر.

کتاب والدین سمی اثر سوزان فوروارد.

کتاب علیه تربیت فرزند اثر آلیسون گوپنیک.

کتاب مادری که کم داشتم اثر جاسمین لی کوری.

در آخر

گاهی نیاز است برای این که بتوانیم فرزندان درستی تربیت کنیم، در زندگی خود مطالعه داشته باشیم و از خواندن کتاب فاصله نگیریم. هر کتابی که می خوانیم، به ما درسی می دهد و سعی می کند پیغامی را به ما برساند. پس سعی داشته باشید کتاب خواندن را در برنامه زندگی خود قرار دهید.

آدرس فروشگاه اینترنتی کتاب طلا: میدان انقلاب، خیابان انقلاب، خیابان دانشگاه، کوچه رستمی، پلاک 11 واحد 5

شماره تماس: 09128885240

https://ketabtala.com