آنچه اپرا می تواند در مورد نمای خشک نمایان به شما بیاموزد

سنگ های استفاده شده در اجرای این نما سنگ ضخامت قابل توجهی داشته و از همین رو ماندگاری و دوام بالایی دارند. در سیستم نمای خشک ،متریال نما توسط زیر سازی های آلومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبندگی بر روی سازه اصلی اعمال شده که باعث طولانی شدن عمر نما می شود و در صورت نصب صحیح و مهندسی این اطمینان را به شما خواهد داد که در شرایط سخت نیز به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد. میتوان استفاده کرد. این محصول پر مزیت که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است، مزایای زیادی دارد که در بالا به آن اشاره شد. بعنوان مثال ریختن نما در اثر عوامل مختلف در اجرای نما بصورت ملاتی، یکی از مشکلات رایج این روش بود. به دليل نمايان بودن بست هاي نگهدارنده و تاثير عوامل محيطي مخصوصا رطوبت بر اين اجزاع بهتر است از رنگ هاي ضد زنگ استفاده کنيم تا تاثيري روي آنها نداشته باشد. در نوع مشهود این نما قسمتی از بست های مورد استفاده و اتصالاتی که در ساختمان به کار رفته است تا حدودی قابل رویت می باشد و شما می توانید از بیرون آنها را مشاهده کنید. ​Po st w as c᠎reated by behsaznama Con᠎te nt  G​enerat or  DE​MO.

نصاب نمای خشک

در لایه اول پوسته خارجی و نمای بیرونی ساختمان قرار میگیرد. در صورت انجام این کار باید حتما از رنگهای پایدار در برابر عوامل جوی استفاده کنید زیرا این بست ها در معرض آسیب دیدگی قرار می گیرند . در صورت انجام این کار حتما باید از رنگ های پایدار در برابر مسائل آب و هوایی استفاده کرد، چون این بست ها در معرض آسیب دیدگی بر اثر عوامل جوی قرار دارند. بدیهی است که این محصول نه تنها در زمان نشست ساختمان مقاومت خوبی از خود نشان می دهد بلکه مناسب ترین نوع سرامیک خشک برای سطوح تحت فشار بالا می باشد.ضمن اینکه رطوبت که عامل کاهش مقاومت خمشی در سنگ ها است در سرامیک خشک پرسلانی تاثیری ندارد. از آنجایی که در ضخامت سرامیک سوراخ هایی را تعبیه کرده اند شما باید به خوبی بدانید که خاصیت عایق بندی آنها بسیار عالی و بی نظیر می باشد. آن دسته از از طراحان ساختمانی که به خوبی قادر هستند ای نما را روی ساختمان اجرا کنند با روش ها و نوع متریال های به کار برده شده در این نما آشنایی دارند. یکی از سرامیک های پرکاربرد در دنیا پرسلان استخوانی است که شفافیت خوبی دارد. در نهایتی گروهی با کارفرما در برنامههای سوشال مدیا همچون واتساپ تشکیل میشود، تا کلیه مراحل طراحی نمای بیرونی ساختمان با کارفرمایان چک شده و طرح نهایی مطابق با خواسته کارفرما ارائه شود.

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

استاندارد لازم برای ابعاد این سرامیک از 120 تا 60 سانتی متر می باشد. شما باید به طور کلی بدانید که نمای سرامیک خشک به توجه به ارزش افزوده؛ کاربرد و پیچیدگی های فناوری که دارد، دارای تقسیم بندی های متنوعی نیز می باشد. نما سرامیک پرسلانی میتواند مقاومت یک ساختمان را بیشتر کند، این نما دارای ویژگی عدم خراشیدگی است، میتواند در برابر حریق مقاوم باشد، عمر یک ساختمان را بیشتر میکند، در برابر نور خورشید رنگ خود را ثابت نگه میدارد، تنوع زیادی داشته و در برابر مواد شیمیایی مقاوم است. چرا که هم نخاله های حاصل از این کار زیاد خواهد بود و هم اینکه امکان شکسته شدن سرامیک ها در حین اجرای نمای سرامیکی وجود دارد. در سیستم های نمای خشک نمایان قسمتی از بست هایی که برای نگه داشتن سرامیک استفاده می شوند، از بیرون ساختمان هم قابل مشاهده هستند.البته راه هایی هم برای کاهش جلب توجه این بست ها وجود دارد از جمله رنگ کردن قسمت های نمایان بست به رنگ رویه نما. بدین گونه که قبل نصب نما بر روی سطح رویه ساختمان عملیات و مراحلی انجام می شود که بسته به نوع روش اجرا ممکن است به صورت حفره ها و یا شیارهایی در قسمت پشت یا لبه های رویی نما باشد.

بنابراین برای نصب کردن آنها نیز به تخصص خواهید داشت که بدون شک در این زمینه طراحان و مهندسان ساختمانی به بهترین نحو ممکن عمل می کنند. در این روش به طور خلاصه با کمک این دو عامل تا حد بسیار زیادی نواقص و معایب چوب را برطرف می نماید. سرامیک خشک در برابر یخ زدگی و انجماد در محیط های مرطوب با درجه حرارت زیر صفر مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهد تا جایی که می توان گفت هیچ صدمه ای نمی بیند.این ویژگی به دلیل عدم جذب آب در پرسلان می باشد.سرامیک پرسلانی بهترین محصول از نظر مقاومت در برابر جذب آب و در نتیجه انجماد به شمار می آید. این نما تقریبا می توان گفت در صنعت ساختمان سازی در حال جایگیزین شدن به جای نمای کامپوزیت می باشد. به دلیل نوسان زیاد قیمت مواد اولیه، جهت اطلاع از قیمت دقیق و برآورد هزینه اجرای نمای ساختمان موردنظرتان، با کارشناسان شرکت مهندسی آنلاین سازه تماس بگیرید: 90000011 .

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با روش اجرای نمای خشک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید