آنچه پاپ می تواند در مورد نمای خشک به شما بیاموزد

سطوحی از بنا که با فضای باز فصل مشترک دارند، نما محسوب می شوند. همچنین می توانید از طریق واتساپ یا تلگرام با همکاران ما در ارتباط باشید. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره نماهای کرتین وال و لاملهای آلومینیومی، میتوانید با شرکت آپند در تماس باشید. در بسیاری از نماهای مغازه ها و فروشگاه های تمامی شهرها مشاهده می شود که با اجرای نمای کامپوزیت طرح و نماهایی شیک و خاص را به وجود آورده اند. منظور از نما خشک به نماهایی می باشد که دوغاب و ملات سیمانی در ساخت آنها استفاده نشود. در نمای خشک بر خلاف نمای ملاتی، از ملات استفاده نمی شود و سطح رویه نما را به وسیله اتصالات مکانیکی و عمدتاً فلزی به سازه ساختمان متصل می شود . در نماهای خشک ، متریال نمای ساختمان به کمک زیر سازه های فلزی و بدون استفاده از ملات بر روی سازه اصلی نصب می شود که این کار باعث سرعت و ایمنی و کیفیت و طول عمر نما خواهد شد. به طور مثال برای شرایط اقلیمی گرم و مرطوب ، این فضای خالی به گونه ای طراحی می شود که هوای داخل آن قابل تهویه باشد، اما برای شرایط اقلیمی سرد ، گرم و خشک ، نماهای خشک به گونه ای طراحی خواهند شد که هوای داخل فضای خالی محبوس شود که این امر ضریب عایق شدگی ساختمان را نسبت به هوای خارج افزایش خواهد داد . Data has been gener ated  with behsaznama Content Ge​nera to r DEMO!

قیمت نمای خشک

تهویه جریان هوای داخل این محفظه با توجه به شرایط اقلیمی محل قرارگیری ساختمان و بسته به نیاز آن منطقه قابل تغییرمی باشد. با این کار می توانید مواد را روی هر سطحی محکم ببندید. مواد و مصالح زیادی نظیر ؛ سنگ اسلبکو ، سرامیک ، کاشی ، سفالینه ، کرتین وال ، صفحات آلومینیوم کامپوزیت و … در این روش که سریع­ترین روش نصب نمای سنگ خشک به حساب می ­آید، اسکوپ­های نگهدارنده سنگ به صورتی که در معرض دید هستند روی نما قرار می­گیرند. طراحان و کارفرمایانی که یه نماهای مدرن و ساختمان های مدرن علاقه مند هستند، یکی از متریال هایی که به راحتی می تواند نیاز آنها را برطرف کند، این پانل ها می باشند. همانطور که اشاره شد، طرح های ساده ی پنل های اکسپوز برای ایجاد طرح های مدرن و زیبا بسیار مناسب می باشد. بنابراین گرچه طراحی بیرونی کیا ریو چندان جدید نیست و استایل این خودرو خیلی مدرن به نظر نمیرسد، اما به عنوان یک سدان اقتصادی از چهره قابلقبول و نسبتا مهیجی برخوردار است که مشتریان این دسته از خودروها را تا حد زیادی راضی نگه خواهد داشت.

یه پک جامع آموزش نما در رویت داریم که دیگه طوفان به پا کرده و تو رو تبدیل به یک استاد حرفه ای در طراحی نما میکنه با کلی آموزش دیتایل. دیوارها با پوشش خارجی سرامیکی خشک به دو صورت قابل اجرا هستند: نمایان و غیر نمایان یا مخفی که در آموزش طراحی و مدلسازی نمای سرامیکی به تفکیک هر کدام با پروفیل های جداگانه و سازه زیرسازی به صورت مرحله ای آموزش داده می شود. با نصب نماهای خشک بر روی ساختمان ، ساختمان دو پوسته خواهد شد که در محفظه خالی بین نما و ساختمان می توان روی سازه عایقی برای محافظت از ساختمان در برابر شرایط جوی ، آلودگی های صوتی و سایر مزاحمت هایی که ساکنین با آن درگیر هستند ، اقداماتی را انجام داد زیرا محفظه ی هوا بین دیوار سازه و نما ، از ورود هوای خارجی به داخل ساختمان و بالعکس جلوگیری می کند ، همچنین شکل جریان هوای داخل این محفظه نیز با توجه به شرایط اقلیمی متفاوت ، بسته به نیاز آن منطقه قابل تغییر خواهد بود . زیرسازی انجام شده در این نما هم در صورت نیاز قابل جداشدن از نما است و سرمایه از بین نمی رود و می توان آنها را در جای دیگری به کار برد.

نما خشک در لغت به معنای صورت ظاهری هر چیزی، آنچه که در معرض دید و برابرچشم است، آنچه از بیرون به ساختمان دیده می شود، منظره خارجی بنا و عمارت، قسمت خارجی ساختمان و نماسازی، فن روسازی ساختمان وساختن نمای آن میباشد . رنگ کاری میگردد تا در نما بصورت یکدست دیده شود. بررسی کیا ریو ۲۰۲۳ از لحاظ نوع طراحی کابین و کیفیت و کمیت این بخش هم نشان میدهد که نمای داخلی نسبت به مدل پیشین تغییر و تحول چشمگیری نداشته و تقریبا همان داشبورد نسخه قبل از فیسلیفت، در ریو ۲۰۲۳ نیز کماکان مشغول به انجام وظیفه است. حالا جدیدترین مدل این خودرو به عنوان یک ماشین وارداتی نهچندان گرانقیمت به ایران آمده و در بورس عرضه میشود. اگه دوست داری مدل کردن هر نمایی با هر مصالحی رو تو رویت یادبگیری برات یه سورپرایز دارم! چرا که سرامیک مخصوص نما در پوسته های سرامیکی با سرامیک عادی دیوار و کف متفاوت است و در صورتی که قرار است با ملات نصب گردد حتما باید قابلیت جذب در پشت سرامیک وجود داشته باشد و اگر در ارتفاع نصب می شود حتما به نما اسکوپ گردد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نمای خشک سنگ لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید