آنچه پنتاگون می تواند در مورد نماهای مدرن به شما بیاموزد

به هر حال در ادامه با هر کدام از این نما ها آشنا خواهید شد. در حالی که نمای ساختمان مانعی برای بیرون است در عین حال حالت اتصال با محیط را دارد. با این حال ، قیمت و نحوه اجرای نمای سرامیکی در این مدل پیچیدگی های خاص خود را به همراه دارد. البته باید توجه داشته باشید که کار اجرای نما خشک سنگ را به یک شرکت کاربلد که مجری نمای خشک بوده و نیروهای آن در دوره های آموزش نصب نمای خشک شرکت کرده اند؛ بسپارید. برای نصب نمای سرامیک خشک هم بهتر است از مجریانی که در این زمینه تخصص دارند درخواست نصب این نمای ساختمانی را داشته باشید. اجرای نما سرامیک خشک در یزد به دلیل پایداری، ایمنی بالا، قیمت کمتر، استحکام بالا، عدم جذب آب و مقاومت بالا در برابر خوردگی بسیار مورد توجه است. معمولا از این رولپلاک وقتی پشت نما استحکام بالایی ندارد و یا نما از نوع کامپوزیت و یا آجری هست کاربرد دارد. اما در مجموع می توان گفت که نمای آجری جزو ارزان ترین نمای ساختمان ها به حساب می آید.

اجرای نما برای دلار

نمای آجری در عین این که باعث انتقال حس گرم به بیننده می شود می تواند متناسب با معماری های مدرن نیز قرار بگیرد. از نمای آلومینیوم کامپوزیت در ساختمان های اداری، بیمارستان ها و … پرسلان ها دوام و مقاومت بالایی دارند که باعث می شود پس از گذشت چندین سال از عمر نمای ساختمان همچنان پوششی جذاب و زیبا به نظر بیایند. طراحی نمای مدرن ساختمان از آن دسته طراحی هایی است که با استقبال بی نظیری از جانب معماران و صاحبان سازه رو به رو شده است! 3. برطرف کردن ناشاقولی: در صورت اجرای ناشاقول سازه و دیوارهای ساختمان ، به هنگام اجرای نمای ساختمان به روش ملاتی، مجبور هستیم به میرانی بیش از حد متعارف از دیوار فاصله بگیریم و این امر باعث افزایش ملات مورد استفاده برای نصب پوشش نما می شود. قبل از نمای خشک متریال نما با ملات یا چسب سیمانی به سازه اصلی ساختمان فیکس می شد، در این روش نصب امکان استفاده از عایق کاری برای سازنده وجود نداشته و همچنین در ارتفاعات زیاد بار باد وارد شده به سازه باعث کاهش استحکام متریال نما و نهایتاً باعث سقوط آن شده که خطرات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت. اجرای نما در یزد : امروزه اجرای نما در یزد و کل ساختمان های دنیا علاوه بر زیبایی، برای افزایش انتقال نور خورشید، عایق صوت و حرارت، استحکام ساختمان، عدم عبور آب و باران و .. مورد استفاده قرار می گیرد.

آهنی یا آلومینیومی ( و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نموده و هر کدام از این مصالح را در مکانها و محل های دیگری بسته به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدان معنی است که تمامی هزینه هایی که برای اجرای این نما صورت می گیرد بعد از پایان کار ساختمان، با لحاظ درصد استانداردی از استهلاک مصالح ، به کارفرما باز خواهد گشت . شرکت آلکام ویستا از سال ۱۳۸۴ در زمینه تهیه و تأمین مصالح نوین نمای ساختمان، مشاوره ، طراحی و اجرای انواع نماهای نوین ساختمانی همگام با استانداردهای اروپایی و با ایجاد ارتباطات گسترده با مشاورین معظم اروپایی و معرفی مصالح روز نما، به عنوان دپارتمان تخصصی نمای ساختمان فعالیت می نماید. بهره گیری از مهندسی نما و مشاوره و طراحی معماری زمینه ای را فراهم می سازد که با صرف کمترین هزینه ها بتوانید ایده آل ترین نما را در اختیار داشته باشید. تا بدین جا بارها و بارها تاکید کردیم که تخصص و تجربه مشاور طراحی نمای مدرن به اندازه بودجه ای که صرف می کنید، شرایط آب و هوایی منطقه ای که در آن زندگی می کنید و… با مشاوره و طراحی نماهای مدرن لذت سپردن کار به کاردان را تجربه کنید!

آنچه برای موفقیت در این زمینه نیاز دارید، مشاوره طراحی نمای ساختمان است. در کل، اگر سازه ای با دوام ، خاص و فریبنده به جهت اجرا بر روی نمای ساختمان خود مد نظر دارید، کارشناسان ما کرتین وال را به شما پیشنهاد می کنند. مته ۸ عمدتا جهت سنگ های عریض و مته ۶ مورد استفاده در سنگ هایی با عرض کم (قاب پنجره ها ،ستون ها و …) قرار میگیرد . در این میان طراحی نمای مدرن رکورددار بوده و مدت هاست گزینه اول و آخر اکثر معماران است. از این رو اجرای نما سمنت برد در یزد نیز با استقبال زیادی از سوی معماران و پیمانکاران همراه است. استفاده از این نما به لحاظ زیبایی شناختی ممکن است در مدت زمان طولانی خوش آیند نباشد، به دلیل اینکه طراوت و زیبایی که در سال های اولیه نصب را دارد به سرعت از دست داده و ظاهری نه چندان زیبا از آن بر جای خواهد ماند. This c​onte nt has  be en g enerat ed wi᠎th the help  of behsaznama Con᠎tent Gener ator ​DE MO .

بیاموزید من نحوه اجرای نمای سرامیک خشک خود را در 2 روز درمان کردم

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه نصب نمای خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید