آنچه پنتاگون می تواند در مورد نمای خشک به شما بیاموزد

به همین دلیل عمر سرامیک نما را بیشتر می کند. اجرای نمای بتن اکسپوز، نمای سرامیک پرسلان و کامپوزیت از جمله پرکاربردترین های اجرای این نوع از نما می باشد. اين نوع از نما در اندازه و ابعاد گوناگوني توليد مي شود و زيبايي ساختمان را بسيار افزايش مي دهد. شاید در گذشته، نمای ساختمان به اندازه امروز اهمیت چندانی نداشت و چیزی با عنوان طراحی نما، در بین مردم رواج نداشت. این شرکت با توجه به تحقیق و پژوهش نما در صنعت ساختمان، رویکرد تولید صنعتی، تسهیل و تسریع اجرا و مقاومت و استحکام در کنار زیبایی را با طراحی و ارائه روشهای نوین اجرا در زمینه نماهای خشک ساختمانی مورد هدف قرار دادهاست. بد نیست بدانید که این مسئله به دلیل کاهش بار مردهی وارد شده به ساختمان، ایمنی آن را در مقابل زلزله به طور چشمگیری افزیش میدهد. توجه به ظاهر نمای ساختمانهای اجرا شده با این روش یا تصاویر نمای خشک ساختمانها نیز این مسئله را به خوبی نشان میدهد. در صورتی که تمامی ساختمانهای نمای کلاسیک و یا مدرن دارد، شما نیز در طراحی و دتایل اجرای سرامیک خشک باید از همین سبک پیروی کنید. امروز افتخار داریم که بگوییم شرکت نویان نما پس از گذشت یک دهه فعالیت مستمر با فراز و نشیب ها و پیشرفتهای متفاوت ، وهمچنین با استفاده از تکنولوژی روز دنیا بر پایه درک فنی متخصصین و شاغلین مجموعه، توانسته است با جلب رضایت مشتریان، یار و همراه شما در پروژه های ساختمانی باشد و تجربه ای درخشان در ایفای تعهدات خود به عنوان یک شرکت مطرح پیمانکاری داشته و توانسته است ظرفیت های بالای خود را در در عرصه های اجرای نمای خشک شامل: سرامیک خشک،سنگ خشک،نمای کرتین وال،نمای کامپوزیت،نمای سمنت برد،نمای استرچ متال،درب و پنجره های آلومنیومی و لوور ثابت کند.

قطعات نمای خشک

Th is w as c reated  by G᠎SA C onte nt G enerat᠎or DEMO᠎.

تنوع طرحها و پیاده سازی قوی پروژهها در این نوع نمای مدرن، نگاههای اهل هنر را نیز به سوی خود جلب نموده است. استفاده از دستکش هنگام اجرای چسب پلی اورتان نیز لازم است. که دارای سطح براق و صیقلی است و در نمای ساختمان مدرن بسیار از آن استفاده می شود. نماهای خشک دارای انواع مختلفی هستند. مهمترین کاربرد چسب پلی اورتان در صنعت خودروسازی برای ساخت ورقهای قالب سازی، کامپوزیت، ساخت انواع شیشههای جلو پنجره و غیره است. از مصالحی مانند سنگ، آجر، چوب، فلز، کامپوزیت، شیشه و … است. این ماده برای چسباندن انواع مصالح ساختمانی مانند سرامیک، سنگ، پلاستیک، کاشی، شیشه، چوب، فلز، بتن و غیره به عنوان نوعی اتصالدهنده محکم و با نفوذپذیری بسیار پایین قابل استفاده است. علاوه بر آن که چسب پلی اورتان به دلیل داشتن ویژگی انعطافپذیری بدون هیچ دردسر یا مقدمهای مانند گرم کردن به راحتی سطوح مختلف را در مسیر موردنظر به یکدیگر میچسباند.  Data has be᠎en c reated with G SA Content Gen​erat​or Demov᠎ersi on!

از طرفی هرچقدر که ابعاد مصالح بزرگتر باشد، به دلیل کاهش مصالح زیرسازی، هزینهی تمام شده نیز کاهش مییابد. ویژگی واکنش پذیری گروه ایزوسیانات کمک میکند این ماده به دمای بالا برای پیشرفت واکنش نیاز نداشته باشد به همین دلیل در دمای محیط نیز به آسانی واکنش نشان میدهد. همانطور که در طراحی و اجرای سقف کاذب، رابیتسکاری جای خود را به کنافکاری داد، برای اجرای نمای ساختمانها نیز نصب نمای ساختمان با ملات در بسیاری از موارد جای خود را به نصب نمای خشک ساختمان داده است. در اجرا و نصب نمای ساختمان سرامیک, روش خشک نسبت به روش ملات دار بسیار بهتر است. از آن جایی که سیستم نمای خشک به صورت مستقیم روی دیوار ساختمان قابل اجرا است و نیاز به برداشتن سطح دیوار موجود، نیست، اجرای این سیستم هیچ نوع ضایعات یا زباله ی ساختمانی ایجاد نمی کند و مزاجمتی از نوع آلودگی صوتی برای دیگران ندارد. در سیستم های نمای خشک مشهود یا نمایان قسمتی از بست هایی که برای نگه داشتن سرامیک استفاده می شوند، از بیرون ساختمان هم قابل مشاهده هستند. در کلیپ فوق آموزش اجرای نمای خشک سرامیک نمایش داده می شود. یکی دیگر از مزیت های مصالح این است که شما می توانید به راحتی آنها را نصب نمایید، ولی دقت داشته باشید که نصب و اجرای آن باید توسط مجری انجام شود که در این زمینه تخصص کافی دارد و به بهترین روش ممکن می توانند آنها را نصب کند.

3 افسانه درباره اجرای نما

حال اگر بخواهیم آدرس و شماره تلفن بهترین شرکت های اجرای نمای خشک را به شما عزیزان بدهیم باید شرکت تجهیز نما را معرفی کنیم. تیم مهندسین بناباما با سال ها تجربه و تخصص آماده طراحی نما ساختمان شما می باشد. بنابراین به شما پیشنهاد میکنیم حتماً چسب پلی اورتان را تهیه کنید و در جعبه لوازم خود قرار دهید. بنابراین از نظر عایق بندی ساختمان موثرترین سیستم محسوب شده و از استقبال گسترده معماران، توسعه دهندگان و سازندگان برخوردار می باشد. 5. همه اتصالات نما باید از مقاومت کافی در برابر رطوبت، گرما، سرما و نفوذ گازها برخوردار باشند. 6. برش کاری نما و سازه فلزی باید به صورت دقیق انجام شود. از چسب پلی اورتان در هر زمینهای که استفاده میکنید باید به نکات مهمی توجه داشته باشید. با توجه به طراحی فنی و مهندسی نما اعم از زیرسازی و طراحی دقیق ابعاد و پلاکهای مورد نظر برای هر پروژه با توجه به بازشوها، ارتفاع ساختمان، کاربری و دیگر موارد تأثیرگذار و امکان سفارش دقیق سنگها و مصالح مصرفی ضمن کاهش پرت و زمان اجرا، تأثیر بسزایی بر کیفیت و کمیت اجرا خواهد داشت. انتخاب سبک و نوع روش اجرا و همچنین تجربه مهندس ناظر، بر این قیمت تأثیرگذار است.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از هزینه اجرای نمای خشک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید