آنچه که Everyone باید درباره نمای خشک

در این روش با استفاده از اسکوپ های نمایان، قطعات سنگ بر روی نما نصب می شوند. در این مقاله ، به دلیل خواص سرامیک خشک مطالعات بر روی متریال خاص سرامیک خشک پرسلانی را مطرح کرده ایم. با توجه به مدرن شدن هر روزه تمامی بخشهای زندگی در این قرن و درگیر بودن همه افراد با این مطلب و همچنین حس زیباییشناسی و گرایش انسان به سمت زیبایی، علم معماری و طراحی ساختمان نیز طی سالهای پایانی قرن بیستم تاکنون با شتاب زیادی دچار دگرگونی گشته است و به سمت صنعتی شدن پیش میرود که به طور معلوم نمای ساختمانها نیز تأثیر زیادی را دریافت کرده است که ایجاد و توسعه تمامی روشهای خشک و مدرن در نماسازی از محورهای آن بوده است. از طرفی با توسعه و گسترش تولیدات و همچنین پیشرفت تکنولوژی، محصولات قابل استفاده در نمای ساختمان به سمت مدرن شدن پیش رفتند و محصولاتی جدید برای نما تولید گردید که بوسیله مزایا و ویژگی های مختلف خود، طراحان ساختمان و مهندسان معماری را به خود جذب کردند. یکی دیگر از مصالح مورد استفاده برای نمای خشک که به دلیل زیبایی و ماهیت های منحصر به فردش مورد توجه و استفاده معماران به نام واقع شده است نمای کرتین وال نام دارد.کرتین وال یا دیوار پرده ای پوششی شفاف برای نمای ساختمان های امروزی و مدرن هستند که هیچ بار مرده از ساختمان را به دوش نمی کشند و تنها وزنی که تحمل میکنند وزن خودش و نیروی باد وارد شده بر آن است.  Po st h​as ​be en gen᠎erat​ed by behsaznama C on tent G​en᠎er ator Dem oversion!

روش اجرای نمای خشک

۴- سیستم های اجرایی مخصوصی برای نصب این سرامیک به لحاظ نمایان بودن و یا غیر نمایان بودن طراحی و قطعات آن تولید گردیده است که تمام استانداردهای جهانی را نیز دارا می باشد. برای مثال سرامیک های پرسلانی، جذب آب پایینی دارند که حداکثر 0.5 درصد است و به همین دلیل میزان چسبندگی ملات سیمان به این نوع از مصالح در حد بسیار پایین و حتی صفر است. بعنوان مثال ریختن نما در اثر عوامل مختلف در اجرای نما بصورت ملاتی، یکی از مشکلات رایج این روش بود. سرامیک طرح سنگ در گروههای مختلف کابردی مثل سرامیک کف طرح سنگ، سرامیک نما طرح سنگ و سرامیک طرح سنگ برای دیوار طراحی و تولید میشوند. بنابراین برای نصب کردن آنها نیز به تخصص خواهید داشت که بدون شک در این زمینه طراحان و مهندسان ساختمانی به بهترین نحو ممکن عمل می نحوه نصب نمای خشک کنند. با توجه به اینکه شما می خواهید اجرای نمایان و یا غیر نمایان را انتخاب کنید باید بدانید که سرامیک های متنوعی را هم از این مدل قادر هستید انتخاب نمایید. آن دسته از از طراحان ساختمانی که به خوبی قادر هستند ای نما را روی ساختمان اجرا کنند با روش ها و نوع متریال های به کار برده شده در این نما آشنایی دارند. This conte᠎nt w as ​do ne ​wi th t he help ​of G SA Cont ent Ge​nera​tor DE᠎MO᠎!

به همین دلیل نحوه اجرای نمای ساختمان و متریالهایی که در آن به کار میرود، بسیار حائز اهمیت است. در این روش به طور خلاصه با کمک این دو عامل تا حد بسیار زیادی نواقص و معایب چوب را برطرف می نماید. پشم معدنی ، توانایی جذب و نگهداری آب در ساختار ، با رولپلاک با یک میله فلزی ، ترجیحاً با یک پوشش مقاوم در برابر خوردگی و سر حرارتی ثابت می شود. در این روش از اجرای نمای سرامیک خشک ، ابتدا شاسی کشی فلزی زیر نمای ساختمان که شامل پروفیل ها و قوطی های فلزی است با رنگ ضدزنگ یا رنگ اپوکسی پوشش داده می شود. برای نماهای کامپوزیتی زیرسازی معمولاً به روش فلزی انجام میشود. ولی از آنجا که به دنبال مد روز پیش می رویم دیگر این نماها کارایی لازم را ندارند باید از نماهای سنگی کاشی سرامیکی آجری شیشه استفاده کرد تا جلوه زیبایی داشته باشند و همچنین با استاندارهای روز دنیا مطابقت داشته باشد. از دیگر نمونه ها و مدل های نمای سرامیک خشک نمونه توپر می باشد که کاربرد این نما هم در برخی از ساختمان ها بسیار زیاد است. آب بندی این نوع از سرامیک ها روی نما بسیار عالی می باشد.  Conte​nt w᠎as g​ener ated wi᠎th behsaznama Con tent Ge ne rato r ​DEMO .

از هیچگونه ملات استفاده نمیشود.

در واقع شما باید بدانید که اجرای نما با استفاده از این سرامیک ها با آب بندی بسیار عالی و ویژه ای انجام می شود. یکی از انواع سرامیک هایی که برای نمای سرامیکی به کار برده می شود و کاربرد بسیار زیادی دارد سرامیک خشک مجوف می باشد. برخلاف روش های قدیمی در اجرای نمای خشک، برای اجرای نما از هیچگونه ملات استفاده نمیشود. نمای خشک به نماهایی گفته می شود که برای اجرای آنها از ملات استفاده نمی شود. منظور از نمای خشک که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است، نمایی است که در اجرای آن از دوغاب و ملات سیمانی استفاده نمی شود. لایه سوم متعلق به فضای بین نما و عایق است و در لایه چهارم چهارچوب و دیواره داخلی ساختمان است که اتصالات لازم برای زیرسازی در آن نصب خواهند شد. سیستمهای به روز نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه هفتاد میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت برجهای بلند طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روشهای نوین و منطبق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها در دهه هفتاد شمسی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تا به امروز پیشرفتهای چشمگیری در این زمینه ایجاد شده است.

دیدگاهتان را بنویسید