آنچه گوگل می تواند در مورد اجرای نما به شما بیاموزد

یکی از روش های رایج استفاده از سرامیک در نما ، اجرای نمای سرامیک خشک می باشد که در ساختمان های بلند مرتبه و طیف وسیعی از کاربری ها مانند اداری، آموزشی و مسکونی رواج دارد. در این روش Spacerهای شیشه به شکل U در آمده تا مانند پازل روی وادار های آلومینیومی که روی لامل قرار دارند توسط لقمه های مخصوص فلزی glass holder فیکس شوند ، همچنین فواصل خالی بین شیشه ها توسط چسب های مخصوص سیلیکونی پوشانده خواهد شد. در این سیستم شیشه درون کاسِت ها فیکس می شود و کاست ها با پیچ یا پرچ به ترنسم و مولیون فیکس شده و به جهت عایق شدن در آنها از لاستیک های EPDM و چسب های مخصوص سیلیکونی استفاده می شود. جدایی سازه از قرن نوزدهم و متعاقب آن سازه های بتونی قرن بیستم منجر به پیشرفت های چشمگیر در تکامل سیستم های ساخت و ساز و طراحی شد. با توجه به تکنولوژی که در پروسه ساخت سرامیک پرسلانی بهکار گرفته میشود، این مصالح در برابر فشار، دما و سایر عوامل محیطی بسیار مقاوم هستند.

ی خشک مورد استفاده قرار می دهد.

نمای خشک سرامیک یافول بادی معروف از معروفترین انواع سرامیک خشک است که میزان جذب رطوبتی کمتر از یک درصد داشته و در برابر یخبندان مقاومت بسیار بالایی دارد. این روش به دلیل ویژگیها و مزیتهایی که دارد امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته و بسیاری از شرکتهای نمای خشک این خدمات را با بهترین کیفیت ارائه میدهند. شرکت زیباآشیان با در نظر گرفتن محاسبات مهندسی، دیتیل اجرای نمای خشک و با استفاده از آلیاژهای مخصوص و انجام عملیات حرارتی مورد نیاز مقاطع آلومینیومی اختصاصی نما را با بهترین کیفیت تولید می نماید و در صنعت اجرای نمای خشک مورد استفاده قرار می دهد. نمای خشک متشکل از لایه های متعددی است که شامل پوسته بیرونی، فضای داخلی تهویه پذیر، لایه عایق حرارتی و دیواره داخلی ساختمان است. در آخر نیز پرده ها را در فضای آزاد و زیر نور آفتاب پهن کنید تا خشک شود. هر گونه مصالحی که قابلیت استفاده در نمای داخلی و خارجی ساختمان را داشته باشد و با هر ابعادی ( البته متعارف ) از ضخامت 5 میلیمتر تا 50 میلیمتر به روش نمای خشک قابل نصب است.

فراموش نکنید که اسفنج و برس نیز باید مرطوب باشند.

سعی کنید تا برای شستن پرده حریر از ماشین لباسشویی استفاده کنید که ظرفیت سطل آن بالاست، به نحوی که نیمی از آن حین شستشو پرده خالی باقی بماند، زیرا این جنس پارچه در کل طبیعتی شکننده دارد. به یاد داشته باشید که پرده های روشن از جنس تور به علت عبور نور بیشتر از خود، فضا را نیز بزرگ تر نشان می دهند. خشکشویی کردن پرده های از جنس مخمل بهترین راه جهت شستن آنهاست. جهت تمیز کردن پرده های چوبی باید جانب احتیاط را رعایت کرد، تا کمترین آسیب هم به آنها وارد نشود. فراموش نکنید که اسفنج و برس نیز باید مرطوب باشند. همان طور که از عنوان نمای خشک مشخص است و قبلا هم توضیح دادیم، تفاوت اصلی نمای خشک با نمای سنتی یا نمای ملاتی در نوع نصب مصالح نما به سازه ساختمان است. 7. متراژ سطوح نماکاری و ارتفاع ساختمان باعث تفاوت قیمت نمای ساختمان می قیمت اجرای نمای خشک شود. همانطور که اشاره کردیم نمای خشک یک جلوه ی بسیاز زیبا و خیره کننده به نمای ساختمان ها می بخشد.

سرامیک پرسلانی

طراحی توسط آرشیتکت های مجرب و کار ورزیده شرکت با تسلط کامل بر سیستم های نصب نمای خشک انجام شده و پس از دریافت نظرات و پیشنهادات مشتری و بروزرسانی، نهایی شده و بصورت تصاویر سه بعدی و نقشه فاز یک به مشتری ارائه می گردد. این سیستم در انواع نماهای فریم لس کرتن وال به عنوان یکی از روش های با استحکام بالا و مورد اطمینان شناخته شده و با توجه این که در این سیستم شیشه ها در کارخانه تولید شیشه بر روی فریم های آلومینیومی آماده شده متصل و به صورت پنل های آماده در محل پروژه بر روی مدول های تشکیل شده توسط لامل های افقی و عمودی نصب می شود، به لحاظ تسریع در اجرای نمای کرتین وال نیز نقش بسزایی دارد. وجود این اختلاف سایز در طول لامل ها به این خاطر بوده که بیشتر بار شیشه بر روی لامل های عمودی (مولیون) خواهد بود، اما در افق دید بعضی از طراحان و آرشیتکت ها و به دلیل بالا رفتن سطح زیبایی بصری نما از داخل ، اندازه طولی ترنسم و مولیون را با یکدیگر برابر در نظر می گیرند که این بسته به ظرافت در طراحی نما و معماری می باشد.  This c ontent has be en g enerated by behsaznama  Content Gene᠎rato r ᠎DEMO᠎.

دیدگاهتان را بنویسید