آیا از مهارت‌های اجرای نما خود خجالت می‌کشید؟ در اینجا چه باید کرد

سیستم های نمای خشک نامشهود نیز به سری دیگری از سیستم ها گفته می شود که بست های مورد استفاده در این سیستم ها، پس از نصب نما قابل مشاهده نمی باشند. سیستم های نمای خشک مشهود به آن دسته از سیستم های نصب نمای خشک اطلاق می شود که قسمتی از بست های مورد استفاده جهت نگهداشتن سرامیک، از بیرون قابل مشاهده هستند. این مسئله در مورد مصالح ساختمانی و رویه های نوین دیگر مانند HPL، کورین و ترمووود نیز صادق است. لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد. کاهش هزینه ترمیم، افزایش عمر مفید و امکان بازیافت مصالح توجه به این نکته ضروری است که نماهای معمولی بعد از چند سال قطعاً نیازمند ترمیم و ایجاد گیرداری مجدد می باشند و این خود یعنی تحمیل هزینه ای اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در انتهای کار با توجه به عمر مفید کارهای دوغابی ۱۵ سال می باشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را تخریب نمود و این بدان معنی است که اگر هزینه ای – که حدود ۱۰ برای اجرای نماهای دوغابی صرف می شود بعد از اتمام کار ساختمان، باید بصورت کامل آن را مستهلک شده تلقی کرد .

اجرای نمای خشک در ایران

متریالی ترکیبی متشکل از یک هسته پلی اتیلن، دو لایه محافظ و دو لایه آلومینیوم که خواصی چون سطحی صاف و یکدست، انعطاف پذیری بدون از بین رفتن ماهیت و دوام بالا را به آن بخشیده است. یکی از دلایل نامگذاری این سرامیک ها روش نصب آن ها می باشد، در نصب آن ها از هیچگونه ملات سیمانی استفاده نشده و با روش هایی چون سیستم نصب انکری، روش نصب نمایان، روش نصب غیر نمایان، نصب کلیپس پنهان شیاری نصب می شوند. به عنوان مثال جذب بسیار پایین آب در سرامیک های پرسلانی (حداکثر 0.5 درصد ) باعث می شود که چسبندگی ملات ماسه سیمان به آن در حد صفر باشد و در نتیجه امکان استفاده از سرامیک پرسلانی در نما به روش معمول ملاتی، امکان پذیر نباشد. مزیت مهم نمای شیشه ای علاوه بر زیبائی امکان استفاده از حداکثر روشنایی روز و نور می باشد. در اجرای این سیستم نیاز به کلمپ های مخصوصی می باشد تا به صورت کشویی درون ریل های آلومینیومی مخصوص این سیستم قرار گرفته به طوری که سرامیک یا سرامیک ها بر روی این کلمپ ها می نشینند .  Th is data w᠎as generated by G SA C᠎on​te᠎nt Generator DEMO.

چگونه چیزی اجرای نما خود را بدست آوریم

پرسلان های اکسترودری یکی ازمقاوم ترین موادی می باشندکه تاکنون بدست بشرخلق شده است، این کاشی ها ازطریق مخلوط کردن خاک های مختلف با آب و سپس طی مراحل قالب گیری خمیر، برش، خشک کردن، لعابزنی و چاپ (درصورت نیاز) و پخت دردمای بالا و به مدتی طولانی حاصل می گردند. توسعه روزافزون تولید محصولات مختلف، جهت استفاده در نمای ساختمان و استفاده طراحان از مصالح نوین در اجرای نما از طرفی و محدودیت های روش ملاتی اجرای نما از طرف دیگر، باعث شده نیاز به استفاده از اتصالات خشک در نمای ساختمان هر روز بیشتر از قبل احساس شود. با شیشه باعث شده این سازه خود ایستا بهترین نمای شیشهای ساختمان به لحاظ مسائل سازه در ارتفاع محسوب شود. همانگونه که از عنوان نمای خشک بر می آید، تفاوت اصلی این نما با نمای ملاتی، در نوع اتصال مصالح نما به سازه ساختمان می باشد. این هتل با هدف ارتقا کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۳ بازسازی شد. این کالای بادوام، پرهزینه و غیر منقول که جایگزینی ندارد یک کالای سرمایه ای است و در حقیقت نوعی پس انداز به شمار می آید از این رو بررسی هزینه های ساخت و کاهش هرچه بیشتر آن ها با حفظ کیفیت سازه از مهم ترین اصول اولیه ساخت و ساز می باشد.

قیمت نمای خشک

خدمات فنی تیم فنی آرمن با متخصصان با تجربه و حرفه ای همیشه آماده به ارائه خدمات با کیفیت و قابل اعتماد است. ارزش ها مسئولیت پذیری، ارائه راهکار های پاسخگو، خدمات قابل اعتماد ارزش هایی هستند که ما به آن ایمان داریم و به آن افتخار میکنیم. با این وجود ما سیستم های زیادی در نمای خشک داریم اما در هر طراحی باید به جزئیات و نیازهای طراحی توجه کنیم تا بهترین روش برای پروژه. اگر بخواهیم به طور کلی به بررسی هزینه ساخت خانه بپردازیم در اولین قدم باید به سراغ قیمت زمین برویم. کاهش وزن و حجم اسکلت و فونداسیون ۸۰ کیلوگرم از وزن به ازای هر مترمربع از سطح نمای اجرا شده نسبت به روش دوغابی که تأثیر زیادی بر کاهش – کاهش حدود ۱۰۰ نیروی زلزله خواهد داشت و اگر در ابتدای طراحی ساختمان، نما بصورت خشک دیده شود با کاهش قابل توجه در وزن ساختمان، نه تنها قیمت تمام شده افزایش پیدا نمی کند بلکه با کاهش وزن اسکلت و فونداسیون در قیمت نهایی نیز تأثیر کاهنده مهمی باقی خواهد گذاشت. این هزینه به عوامل زیادی اعم از قیمت زمین، جواز ساخت و قیمت مصالحی ساختمانی مانند قیمت تیرآهن و قیمت میلگرد بستگی دارد.  Th is content has been g᠎ener ated with t he help of behsaznama C ontent Generator DE MO!

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از قیمت اجرای نمای خشک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید