آیا شما سرامیک پرسلانی بهترین احتمالاً می‌توانید؟ 10 شاخص شکست

هم زمان با انتخاب بهترین گزینه مواردی چون هزینه، زمان، کیفیت، تعهد در اجرا گزینه های مهمی هستند که در انتخاب شرکت مشاور نما، طراح و مجری نما می بایست در نظر گرفت. یکی از آیتم های برجسته در این زمینه نمای ساختمان است یا بهتر بگوییم انتخاب شرکت پیمانکار نمای خشک و شرکت مجری نمای خشک و نمای مدرن همواره به عنوان یکی از اصلی ترین دغدغه های کارفرمایان محترم در این زمینه می باشد. در این سیستم ابتدا به صورت مستقل و با استفاده از چسب یا اتصالات مکانیکی، یک لایه عایق حرارتی به بدنه ساختمان متصل می شود. در همه روش های نصب خشک سرامیک امکان استفاده از لایه عایق مابین پوسته سرامیکی و دیواره پیرامونی وجود دارد. در سرامیک فول بادی تفاوت رنگ میان لایه زیر و لایه رویی سرامیک وجود ندارد. در اغلب سیستم های نمای خشک به منظور جلوگیری از نم یا رطوبت به داخل ساختمان ، یک فضای خالی تهویه بین نما و عایق ایجاد می کنند. در این نما از پروفیل های آلومینیومی (لامل) طراحی شده و از شیشه برای پرکردن فضای بین فریم های آلومینیومی استفاده می شود. و در آخر کار ، نمای سرامیک زیباتری خواهیم داشت.

شرکت طراح و مجری نما نبوده‌اید. و در واقع باید}

۸۰ کیلوگرم از وزن به ازای هر مترمربع از سطح نمای اجرا شده نسبت به روش دوغابی که تأثیر زیادی بر کاهش نیروی زلزله خواهد داشت و اگر در ابتدای طراحی ساختمان، نما بصورت خشک دیده شود با کاهش قابل توجه در وزن ساختمان، نه تنها قیمت تمام شده افزایش پیدا نمی کند بلکه با کاهش وزن اسکلت و فونداسیون در قیمت نهایی نیز تأثیر کاهنده مهمی باقی خواهد گذاشت. ویژگی های سیستم نصب سرامیک خشک: در این نوع سیستم ها به دلیل اینکه پروفیل های عمودی آلومینیومی از میان درز سرامیک ها دیده می شوند، به جهت زیبایی بیشتر این پروفیل به رنگ مشکی رنگ آمیزی می شود. سیستم های به روز نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه ی 70 میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت برج های بلند طراحی و مورد استفاده قرار گرفت . یکی از روش های نوین و منطبق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روش ها در دهه ی 70 خورشیدی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تا به امروز پیشرفت چشمگیری در این زمینه ایجاد شده قیمت اجرای نمای خشک است.

در سال های اخیر با توجه به شیب تند افزایش روز افزون قیمت واحد های انرژی در کل جهان، نگاهی جدید به صرفه جویی در مصرف انرژی و به عبارتی صحیح تر بهینه سازی مصرف سوخت در ایران نیز حاکم شده است. 4. سرامیک نما، ممکن است در شرایط جوی خاصی ترک بخورد و شکسته شود. سرامیک نما با سرامیک دکوراسیون داخلی (سرامیک کف آشپزخانه و …) متفاوت است. مفتخریم تا با بیش از 10 سال سابقهی خود در حوزه انواع نماهای ساختمانی اعم از کرتین وال، اسپایدر، سقف شیشهای، نرده شیشهای، سرامیک، سمنت برد و … 1- این نوع سرامیک خشک پرسلانی با داشتن سوراخ هایی در ضخامت خود مزیت های عایق بندی بیشتری دارند . استفاده از سرامیک خشک: جهت عایق شدن دیوارهای خارجی می توان از فضای مجوف موجود میان سرامیک ها و دیوارهای خارجی جهت نصب مواد عایق صوتی و حرارتی استفاده کرد. از آنجایی که روش نصب خشک سرامیک پرسلانی را Ventilated System می نامند و هوا در پشت آن در جریان است، لزومی به پر کردن بندهای مابین سرامیک ها نیست؛ فقط در اقلیم هایی که دارای کج باران هستند مانند شهر رشت و همچنین اگر در بستر کار عایق رطوبتی مناسبی اجرا نشده باشد می توان از مواد بندکشی پایه پلی یورتان که در قبال اشعه UV مقاوم هستند استفاده نمود. This artic le h᠎as be en written ​by G᠎SA Content Gene᠎rato r  DEMO!

به شرح زیر است.

سرامیک فول بادی به سرامیک های اطلاق می شود که میزان جذب رطوبت آن ها کمتر از یک درصد بوده و در نتیجه در برابر یخبندان مقاومت بسیار بالایی دارند. همچنین در مدل های مختلف نصب بسته به نقشه های موجود ممکن است که یک روش از روش دیگر ارزانتر شود در صورتی که در ساختمان دیگر ممکن است همان نما گرانتر شود. آجر هلندی یکی از انواع آجر مدرن می باشد که در طراحی نماهای به روز طرفداران بسیاری دارد. ویژگی های ورق کامپوزیت در نمای ساختمان و نمای خشک به شرح زیر است. سپس با استفاده از پیچ و مهره یا پرچ کاری، ورق آلومینیوم به شاسی کشی فولادی اتصال داده میشود. به علت استفاده از آلومینیوم ، سازه نسبت به روش ثابت سبک تر بوده و عملکرد بهتری در مقابل انقباض و انبساط دارد. صفحات زیرین اشباع شده پشم معدنی فوق العاده فشرده ، الیاف سیلیکات کلسیم ، ورقه های آلومینیوم و کاشی ها و آجرهایی سفالین که گستره ی وسیع از رنگ و بافت راا در بر می گیرد. به عنوان نمونه ورق کامپوزیت یکی از متریال هایی است که به عنوان نمای خشک در ساختمان ها موردد استفاده قرار می گیرد. استفاده از روش ها و متریال های نام برده شده مانند ورق کامپوزیت در نمای ساختمان که با عنوان نمای خشک معرفی شد، باعث تنوع در انتخاب و هزینه ی نصب آن شده است.

دیدگاهتان را بنویسید