آیا شما نمای خشک را برای Ardour یا Cash شروع کردید؟

نما همواره مورد توجه عموم قرار میگیرد، لذا زیبایی جزء جداییناپذیر هر نما میباشد. همانطور که قبلاً بیان شد، کاهش وزن ساختمان رابطه مستقیمی بر کاهش نیروی زلزله بر ساختمان ها دارد و در جهت تذکرات و نکات ویژه آیین نامه زلزله ایران (۲۸۰۰ ) و دیگر آیین نامه های زلزله دنیا خواهد بود و طراحی زیرسازی و مصالح هر نما بر اساس اصول طراحی استاندارد و منطبق با شرایط مندرج در آیین نامه ۲۸۰۰ ایران و اتصال به سازه اصلی ساختمان می باشد، بدان معنی که در هنگام وقوع زلزله، حرکات بخش نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت می گیرد و این موضوع مانع ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن مشابه نمای دوغابی خواهد شد و لذا باعث کاهش تلفات انسانی و دیگر خسارات ناشی از سقوط نما خواهدشد. همانطور که اشاره کردیم نمای خشک یک جلوه ی بسیاز زیبا و خیره کننده به نمای ساختمان ها می بخشد. همانطور که A.Pret در سال 1908 گفت ، “ساختمانهای ترانسفورماتور زمانه ما اسکلت بتونی مسلح یا سازه های آهنی دارند. نمای اسپایدر، نمای کرتین وال، نمای سرامیک خشک و پنجره های آلومینیومی از جمله انواع سیستم های نما بوده و با توجه به اهمیت طراحی و اجرای مدرن ترین نماها در ساختمان های مسکونی و اداری، شاهد راه اندازی شرکت های متعددی در زمینه خدمت رسانی در این زمینه می باشیم که در این میان میتوان گفت شرکت آرمن طرح و نما به عنوان یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین شرکت های فعال در این حوزه بوده و با همکاری تیمی متخصص و خبره بهترین امکانات را در اختیار کارفرمایان و مشتریان قرار می دهد. This data h᠎as be᠎en done  with the help of G᠎SA Conte᠎nt Generator Demoversion!

6 تجربی و ذهن-خم کردن نمای خشک استراتژی‌هایی که در کتاب‌های درسی {نخواهید داشت}

در پاسخ به این سوال باید گفت که هر کدام از این نماها، به شکل خاصی نصب میشوند. این روش از دهه ۷۰ میلادی در امریکا، بر روی نمای ساختمانهای بلند مرتبه و آسمانخراشها اجرا میشود. این مواد مانند یک عضله مصنوعی با منقبض و منبسط شدن در مقابل تابش اشعه خورشید از خود واکنش نشان میدهند. از این رو مدیران رتبه اول سازمانها و مؤسسات علاوه بر روشهای جدید تبلیغات تلاش میکنند تا نوع، محل و به خصوص نمای ساختمان مرکزی سازمان خود را به گونهای طراحی و انتخاب نمایند تا نشان دهنده نوع و اهمیت فعالیت آنها باشد و به طوری که عکسهای ساختمانها به نوعی بیان کننده نوع فعالیت آنان میباشد. به علاوه این که سنگ ها خاصیت عایقی ندارند و گرما و سرما را از خود عبور می دهند. این امر سطح استحکام بسیار بالایی را برای تایل ایجاد می کند و از لحاظ تکنیکی و فنی خواص بالایی را به این متریال جهت اجرای نمای ساختمان می بخشد. نحوه اجرای نمای خشک به دو روش امکانپذیر است. این مزیت ها به شرح زیر می باشند: ۱- هزینه پایین از جمله این مزیت ها، هزینه پایین آن است.

سرامیک نمای خشک

الیت مجری نماسازی ساختمان های مسکونی، تجاری، برج ها، ویلا و… سیستمهای به روز نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه هفتاد میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت برجهای بلند طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روشهای نوین و منطبق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها در دهه هفتاد خورشیدی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تا به امروز پیشرفتهای چشمگیری در این زمینه ایجاد شده است. در ابتدای راه، در دهه 1930 و در کشور آمریکا از این نمونه نما استفاده شد. البته برند سرامیک نیز بی تاثیر نبوده و مسلم است که کارخانه ی برند و با معتبر، سعی بر آن دارد، محصولاتی را تولید و روانه ی بازار مصرف کند که به لحاظ استاندارد عالی و از لحاظ کیفیت جایگاه خوبی را در میان مردم پیدا کند. ۸۰ کیلوگرم از وزن به ازای هر مترمربع از سطح نمای اجرا شده نسبت به روش دوغابی که تأثیر زیادی بر کاهش نیروی زلزله خواهد داشت و اگر در ابتدای طراحی ساختمان، نما بصورت خشک دیده شود با کاهش قابل توجه در وزن ساختمان، نه تنها قیمت تمام شده افزایش پیدا نمی کند بلکه با کاهش وزن اسکلت و فونداسیون در قیمت نهایی نیز تأثیر کاهنده مهمی باقی خواهد گذاشت.

حقایق ناشناخته درباره نصاب نمای سرامیک خشک شناخته شده است

یکی از موضوعاتی که افراد زیادی درباره آن سوال میکنند، نحوه اجرای نما نمای خشک سنگی خشک است. شرکت الیت از سال 1382 در حوزه ی طراحی و اجرای نماهای کامپوزیت آلومینیوم ساختمان و نمای کرتین وال آغاز به فعالیت نموده است و در این بخش توانسته است با فعالیت حرفه ای در طراحی و اجرای نما ارایه کننده ی پروژه های موفقی باشد. شرکت آرمن با کمک افراد باتجربه و حرفه ای به صورت کاملا تخصصی در زمینه مهندسی، طراحی و اجرای نمای خشک فعالیت دارد. با پیشرفت تکنولوژی زیبایی و نوع طراحی نماهای ساختمان نشان دهنده رتبه کاری، نوع فعالیت و حتی طرز فکر، ایده ها و نقطه نظرات مدیران آن مؤسسه و سازمان را بازگو میکند. نمای ساختمان نشان دهنده ی سلایق و سنت های مردم آن جامعه می باشد. نمای خشک ملاحظات و کاربرد آن. که در ادامه به کاربرد هرکدام اشاره ای میکنیم. کاربرد آن جلوگیری از سقوط سنگ ها می باشد. پیشنهاد میکنیم این بخش از مقاله را با دقت بیشتری مطالعه نمایید. زیر سازی فلزی نمای سرامیک خشک به طور معمول از قوطی های آهنی عمودی و افقی تشکیل می شوند که حتما باید با لایه ضد زنگ پوشانده شوند تا مقاومت لازم در برابر شرایط جوی را دارا باشند.

دیدگاهتان را بنویسید