آیا شما نمای خشک سنگ را برای Passion یا Money شروع کردید؟

در نصب نمای سرامیکی مهندسین و تکنسین فنی نصب آرمن طرح و نما به خوبی از پیچیدگی و استانداردهای آن اطلاع دارند و به همین دلیل مجرب ­ترین و حرفه ­ای ترین کادر استفاده کرده ایم. قطعا نمای سرامیکی نیز همانند هر نوع نمای ساختمانی، تجاری، مسکونی، اداری و غیره مزایا و معایب خاص خود را دارد که در این قسمت به طور کامل به این موارد پرداخته ایم تا انتخاب هوشمندانه ای اتخاذ کنید. برای بهره بردن از مزایای نمای سرامیک اینکه از چه روشی برای نصب سرامیک استفاده می کنید بسیار حائز اهمیت است. نصب نمای سرامیکی در این شیوه بخصوص در ساختمان­های چندین طبقه و بسیار بلند چندین برابر راحت­تر و سریع­تر است چرا که حمل و نقل ملات و ماسه – سیمان انرژی و وقت زیادی می گیرد. سرامیک نمای ساختمان همیشه در رقابت با استفاده از سنگ برای نماکاری بوده است که در حال حاضر این دو نما یعنی نمای سرامیکی و سنگ نما نسبت به سایر پوشش ­ها نظیر ماسه و سیمان، آجر و گچ محبوبیت بیشتری داشته و البته که مقاومت و زیبایی به مراتب بیشتری نیز دارند. نکته دیگر سرامیک در مقایسه با آجر بسیار سبک است و آجر نیز مانند سنگ وزن زیادی را به ساختمان تحمیل می کند. Th​is data w​as w ri tt​en with the ᠎he᠎lp of G᠎SA  Conte nt Genera tor  DE MO .

8 موثر راه‌ها برای دریافت بیشتر از نمای خشک

در مقایسه بین نمای خشک و نمای سنتی، بدون تردید گزینه بهتر نمای خشک است. به همین دلیل نمای سرامیکی امروزه مورد توجه افراد بسیار زیادی قرار گرفته که البته نصب دقیق و بدون مشکل آن نیز نیاز به گروه مهندسی و نصاب­ های حرفه ای دارد که گروه آرمن طرح و نما در این زمینه کاملا پیشتاز است. شایان ذکر است در نصب پرسلان ها در سطوح بزرگ رعایت ایجاد بندهای انبساطی از اهمیت بسیار بالایی بر خوردار است و کارشناسان به ایجاد بند در فواصل 4متر تاکید دارند. و به دلیل مقاومت و چسبندگی بالا در کنار مزایای بسیاری همچون آب گریزی با استقبال زیادی مواجه شده است. همچنین در مواردی که امکان جذب آب وجود نداشته باشد یا فاصله 4 سانتی متری کافی برای عمق مناسبی از ملات در نظر گرفته نشده باشد با محدودیت در نصب نمای سرامیکی به شیوه سنتی مواجه خواهیم شد. می توان در زمان اجرا و یا حتی پس از اتمام کار به سادگی نسبت به اصلاح خطاهای احتمالی (با دقت میلیمتر) یا جا به جایی و اطلاح متریال نما اقدام کرد. در این بخش باید به اندازهها دقت شود.

 A rt icle h​as been cre ated by behsaznama C ontent Gen erator Demover sion.

نصاب نمای سرامیک خشک

این کارخانه با تنوع زیادی که در ارائه محصولات دارد توانسته است بخش بزرگی از بازار را در دست گیرد. همانطور که می دانید شیوه ملات دار یا اصطلاحا دوغابی از روش های سنتی و قدیمی است که در طی قرن های متوالی از این شیوه برای نصب نمای سرامیکی هم استفاده می شده است. و سرامیک محکم باشد در غیر این صورت با وارد شدن ضربه کوچکی به ساختمان و یا شوک حرارتی، سرامیک از نما جدا می شود. به عنوان مثال، در سیستم فاوتون، ابتدا زیر ساخت فلزی زیرین اجرا شده و تایل های سرامیکی روی رانر قرار گرفته و با کلیپس محکم میشود. در این روش اجرا مصالح گوناگون دیگر نیز قابل اجراست مانند:سنگ،سرامیک،شیشه،پنل های فلزی از قبیل ورق کامگوزیت و ورق آهنی دکوراتیو. در ابتدای نصب، رانرهای عمودی روی سازه آهنی ایجاد شده در قسمت پیرامونی ساختمان، نصب شده و کلیپس اولیه بر روی همه رانرها در یک تراز اولیه به رانرها پیچ می شوند و کلیپس بالایی باکمک فنر در جای خود ثابت شده و سرامیک را از بالا نگه می دارد.

طرح نمای خشک

در نصب نمای خشک سنگ ، که به عنوان سیستم مکانیکی اجرای نما نیز عنوان می شود ، از پیچ و مهره فلزی جاسازی شده برای هدف اتصال سنگ به نما استفاده می شود. نیز توری فلزی و با پلاستیکی قرار داده می شود تا در صورت جدا شدن آن ها از ساختمان، از سقوط و شکسته شدنشان جلوگیری شود. سپس آن ها را داخل ماشین لباس شویی بگذارید تا کاملا تمیز شوند. این احتمال را هم در نظر بگیرید که برخی از سنگ ها تحمل عملیات سوراخ کاری را ندارند و در حین سوراخ کاری می شکنند. یکی از پیشرفت های چنین سیستمی در اجرای نمای سرامیک خشک، محافظتی است که برای ساختمان در برابر عوامل جوی ایجاد می کند بدون اینکه هیچ گونه انتقال گرمایی از سازه ساختمان صورت گیرد. ساختمان بارسلونا یکی از نمون هایی است که از نمای سرامیکی لعابدار استفاده شده است، این ساختمان توسط آنتونیو گائودی طراحی شد.  Th᠎is ​data w as written ᠎by behsaznama Con tent G ener ator D emoversi᠎on.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد بهساز نما لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید