آیا شما نمای خشک یکی از بهترینها شما می‌توانید؟ 10 شاخص شکست

خاطر نشان می کنیم آجر امیران به بهترین آجر نما در ایران نیز شناخته شده است. کاهش هزینه ترمیم، افزایش عمر مفید و امکان بازیافت مصالح توجه به این نکته ضروری است که نماهای معمولی بعد از چند سال قطعاً نیازمند ترمیم و ایجاد گیرداری مجدد می باشند و این خود یعنی تحمیل هزینه ای اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در انتهای کار با توجه به عمر مفید کارهای دوغابی ۱۵ سال می باشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را تخریب نمود و این بدان معنی است که اگر هزینه ای – که حدود ۱۰ برای اجرای نماهای دوغابی صرف می شود بعد از اتمام کار ساختمان، باید بصورت کامل آن را مستهلک شده تلقی کرد . تهیه و تأمین مصالح نوین نمای ساختمان، مشاوره ، طراحی و اجرای انواع نماهای نوین ساختمانی همگام با استانداردهای اروپایی و با ایجاد ارتباطات گسترده با مشاورین معظم اروپایی و معرفی مصالح روز نما، به عنوان دپارتمان تخصصی نمای ساختمان فعالیت می نماید. در بین انواع نماهای به روز ساختمانی باید بدانید که نمای سرامیک خشک محبوبیت بسیار زیادی دارد.

غیرمعمول ترین نما سرامیک جهان

استفاده از فضاهای نیمه باز و ایوان ، تاکید بر استفاده چوب و مصالح طرح چوب ، بهره گیری انتزاعی از فرم های اسلیمی (نظیر طرح شوسته پله فرار) و توجه به پوشش گیاهی ، بخشی از تلاش ما در این راستا بود. ارزش ها مسئولیت پذیری، ارائه راهکار های پاسخگو، خدمات قابل اعتماد ارزش هایی هستند که ما به آن ایمان داریم و به آن افتخار میکنیم. برای اطلاع از قیمت اجرای نمای فریم لس با کارشناسان ما تماس بگیرید. جهت دریافت لیست قیمت هر متر مربع و هر عدد آجر نما با شماره ۰۲۱۴۹۰۱۵ تماس بگیرید. نمای خشک سرامیک در برابر حرارت و آتشسوزی مقاوم بوده و با نصب سریع و راحت باعث پایین آمدن هزینه اجرای نمای خشک و صرفهجویی در زمان اجرای پروژه و مناسب بودن قیمت سرامیک خشک نما میشود. قیمت نمای خشک سرامیک با توجه به دتایل اجرای سرامیک خشک و مقاومت شیمیایی بالای آن در برابر خش، خوردگی و مواد اسیدی و بازی، که به طول عمر مفید و بالای اجرای نمای سراميک خشک میانجامد بسیار مناسب اتصالات نمای خشک است. همچنین اتصالاتی که این چهارچوبها را به هم متصل میکند باید از مواد محکم و با کیفیت و در عین حال سبک انتخاب شود.  Con᠎tent w as generated  by G SA C onte nt  G​ener᠎at or Demov᠎ersion!

دریافت بهترین برنامه نرم افزار برای افزایش انرژی اجرای نما شما

و مورد آخر هم مصالح نمای خشک است که شامل سنگ، کامپوزیت، کاشی و آجر سفالی میباشد. در این حالت از کمترین میزان مصالح جهت زیر سازی نما استفاده میشود. مورد بعدی این است که عایق بودن جداره باعث صرفه جویی در مصرف انرژی میشود. از مزایای نمای خشک آجری میتوان به مواردی همچون عدم نیاز به کارگر حرفه ای جهت نصب، سرعت اجرای بالا، عدم ایجاد ضایعات ساختمانی و سر و صدا، کاهش اتلاف انرژی و آسانی اجرا برای ساختمانهای مرتفع اشاره کرد. در کشور ایران نیز برای اولین بار در دهه ۷۰ شمسی این روش مورد استفاده قرار گرفت و همچنین در سال های اخیر معماران و سازندگان صنعت ساخت و ساز کشور از مزایای این سیستم آگاه و از آن در ساختمان های خود بهره برده اند. از جمله مزایای اجرای نمای سنگ خشک این است که وجود فضای بین سنگ و جداره ساختمان باعث عدم ترک خوردن سنگ در اثر تغییرات آب و هوایی میشود. مورد اول عایق حرارتی است که یکی از اجزای اصلی سیستم نمای خشک محسوب میشود که به زیر کار وصل میشود.

قیمت اجرای نمای خشک

همانگونه که از عنوان نمای خشک بر می آید، تفاوت اصلی این نما با نمای ملاتی، در نوع اتصال مصالح نما به سازه ساختمان می باشد. نخستین بار در دهه 70میلادی، معمارانی در کشور آمریکا تصمیم به نصب سنگ بر روی آسمان خراش های عظیم به روش خشک را گرفتند. استفاده همزمان از مقاطع مولیون های کرتین وال جهت ساب فریم پانل کامپوزیت لوور آلومینیومی و نمای سرامیک می باشد. شرکت تیام نمای پارسیان ، با داشتن کادری مجرب و بهره گیری بیش از 20 سال تجربه در زمینه مشاوره، طراحی و اجرای انواع نمای مدرن ساختمان شامل : نمای ترموود ، نمای کامپوزیت ، نماهای شیشه ای کرتین وال، فریم لس ، اسپایدر، سرامیک خشک پرسلانی و هندریل شیشه ای پیشرو در صنعت ساختمان ایران می باشد. به روش صنعتی که نتیجه سالها تجربه، مطالعه و تحقیق و بررسی انواع روشهای مشابه خارجی در کشورهای مختلف می باشد در حال حاضر توسط شرکت رونین پارس با پیشینه ای بیش از ۱۵ سال اجرا می گردد و می تواند کلید حل بسیاری از مشکلات حل نشدنی نمای انواع ساختمان ها باشد که مهندسین و متخصصین و مدیران محترم می توانند با طراحی و اجرای این روش در ساختمان ها از هر نوع سنگ، سرامیک و شیشه و غیره در هر سایز، ضخامت و رنگ استفاده نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید