آیا من عجیب Once i Say That اجرای نمای خشک Is Lifeless است؟

در روشهایی که توسط متخصصین ساختمان طراحی میشود، همگی به این فاکتور مهم توجه خاصی میکنند. بسیار مهم است که بندکشی ضد آب و رطوبت باشد، لذا ملات بندکشی باید از ذرات ریزی تشکیل شده باشد که مانع نفوذ آب و رطوبت به اجزای نما و ساختمان شود. انتخاب ملات مناسب برای ایجاد اتصالی پایدار، از نکات اجرایی آجر در نما به حساب می رود که اهمیت منبع فراوانی دارد. از سنگ پلاک در فرش کف فضاها هم استفاده میشود که در مبحث کف سازی و فرش کف به آن پرداخته می گردد. زیرا استفاده از سیمان و دوغابی که در آن استفاده می شود، زمان بیشتری برای خشک شدن نیاز دارد. این آجر نیاز به مهندسی خاصی ندارد و توسط استادان صورت میگیرد همچنین باعث یکدست شدن و زیبای آجر ها می گردد. سایز بزرگ این سرامیک باعث میشود نمایی یکپارچه و یکدست در ساختمان ایجاد شود و زیبایی آن جلوه بیشتری داشته باشد. تلفیق نمای آجری سنتی با نمای آجری مدرن و ایجاد نمایی خاص و در عین حال جذاب امروزه به یک دغدغه و حتی می توان گفت چالش روبرو شده است. روکش سرامیکی برای مشتریانی که میخواهند نمای متمایز و جذابی داشته باشند که بتواند هم زمان هم در برابر آب و هوا مقاومت کند و در عین حال بدون تعمیر و نگهداری باشد بسیار جذاب است. Th is  po st has  been ​done by ​behsaznama  Co᠎nt​en t Genera᠎to᠎r ᠎DE MO .

اجرای نمای خشک آجر

5- نمای خشک مورد استفاده ، بنا بر نوع بنا و نوع اتصال با بدنه ساختمان استحکام میابد. ۲- به علت استفاده از سیمان، دوغاب و ملات در کار، در صورتی که دقت لازم در کار اعمال نشود، می تواند موجب کثیف شدن نمای آجری و ایجاد لکه روی آن ها شود. جهت آزاد گذاشتن حرکت نسبی نما و تیر نعل درگاهی، در محل اتکای تیر نعل درگاهی به نما، نباید از ملات استفاده شود. چنانچه برای پنجره نعل درگاهی در نظرگرفته شود و پنجره به زیر سقف نچسبد در فضای داخلی پنجره زیباتر به نظر می رسد و این زیبایی در نمای بیرونی نیز به وضوح درک می شود چرا که رعایت فاصله استاندارد پنجره های طبقات از یکدیگر نیز در زیبایی نما تأثیر گذار است. در ساختمانهای صنعتی (سولهها) و دیوار پیرامونی آنها دیوارهای خارجی و نما همزمان در قالب دیوار چینی با آجر ماشینی درجه یک به همراه بندکشی در دو طرف داخل و خارج ساختمان اجرا میگردد، که از نظر صرفه جویی در وقت و سرمایه حائز اهمیت میباشد. اما عامل اصلی جدا شدن سنگ از دوغاب وجود دو ضریب انبساط طولی متفاوت برای دو متریال دوغاب سیمان مقاوم شده و سنگ پلاک میباشد، که هنگام انبساط و انقباض به یک اندازه طول آنها کم و زیاد نمیشود و باعث جدا شدن سنگ از نمای ساختمان میگردد.

اجرای نمای کامپوزیت در دو مرحله زیرسازی با پروفیلهای فلزی و نمای اصلی با ورقههای شکل داده شده کامپوزیت میباشد. چسب پلی اورتان به صورت تک جزئی و دو جزئی مورد استفاده قرار میگیرد. مهمترین ویژگیها و مزایای چسب پلی اورتان در حال حاضر انواع مختلف چسب پلی اورتان در بازار موجود است که هر کدام دارای ویژگیها و فرمولاسیون متفاوتی است. این روش معایب و مزایایی دارد، از مزایای آن می توان به استحکام اتصال آجر نما به ساختمان اشاره کرد. استفاده از نمای سرامیکی مزایای بسیاری دارد از جمله اینکه در برابر یخ زدگی مقاومت خوبی دارد و عایق رطوبتی و ضد حریق محسوب می شود. ما بطور مختصر در قسمت بالا برای شما توضیح دادیم که عوامل موثر برقیمت اجرای نمای خشک مختلف می باشند دراین قسمت از مقاله به توضیح مفصل این عوامل موثر می پردازیم تا پاسخ سوال خود را بگیرید. با توجه به نوع کاربری و فرمولاسیون، این دسته از پرایمرها شامل پرایمر پایه آب اکریلیک بوده که بصورت تولید انبوه در کشور، در حال تولید میباشد. از لحاظ ساختاری، پرایمر نوعی رزین است که علاوه بر کاربرد در بخش رنگآمیزی ساختمان، در صنعت نیز کاربرد دارد. بطور کلی عملکرد و کاربرد پرایمر اکریلیک نفوذ در منافذ گچی، سیمانی و بتنی، عایق نمودن سطح و کاهش جذب رنگ به سطح زیرکار است.

قیمت اجرای نمای خشک

رنگ اکریلیک یک نوع پوشش پایه آب و قابل اجرا برروی پرایمر اکریلیک میباشد. پرایمر اکریلیک نوعی پرایمر دیوار سیمانی مطابق با تکنولوژی روز اروپا بر پایه آب و رزین اکریلیک و سیلیکون بوده و محصولی دوغ مانند و شیری رنگ، آماده به مصرف و با سهولت اجرایی بالا است که علاوه بر سطوح سیمانی بر روی سطوح بتنی، گچی و سفالی جهت چسبندگی بیشتر رنگ اکریلیک، کنیتکس، تکسچر، مینرال، عایق سفید، رنگ و عایق نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده میگردد. از آنجا که سنگیک مصالح مقاوم در برابر ضربه است، لذا مصرف سنگ در دیوار پارکینگهابه همین منظور صورت میپذیرد، تا هنگام ضربات غیر عمدی اتومبیلها به دیوار در پارکینگها، دیوارها صدمه نبینند. مصرف سنگ پلاک در نما به خاطر مقاوم بودن در مقابل شرایط جوی، نور آفتابو شرایط اقلیمی مختلف میباشد. توجه کنید که این محصول در ساختمان سازی، علاوه بر اینکه باید استاندارد باشد باید مقاوم در برابر گرما، رطوبت و نفوذ آب نیز باشد و در مقابل هر ضربه ای به راحتی آسیب پذیر نباشد. نمای ساختمان یکی از با اهمیت ترین قسمت ساختمان می باشد چرا که از طریق پنجره های تعبیه شده در نما، نور فضاهای داخلی تأمین شده و امکان دسترسی فضای داخلی به دنیای خارج از طریق همین پنجره ها امکان پذیر است. ᠎This has be​en cre᠎at ed ᠎with G​SA Con te​nt G enerator DE᠎MO᠎!

دیدگاهتان را بنویسید