اثبات اینکه اجرای نمای خشک آیا دقیقا همان چیزی است که شاید در جستجوی

پرایمر اکریلیک نوعی پرایمر دیوار سیمانی مطابق با تکنولوژی روز اروپا بر پایه آب و رزین اکریلیک و سیلیکون بوده و محصولی دوغ مانند و شیری رنگ، آماده به مصرف و با سهولت اجرایی بالا است که علاوه بر سطوح سیمانی بر روی سطوح بتنی، گچی و سفالی جهت چسبندگی بیشتر رنگ اکریلیک، کنیتکس، تکسچر، مینرال، عایق سفید، رنگ و عایق نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده میگردد. در صورت عدم استفاده از پرایمر اکریلیک برروی سطوح گچی قبل از اجرای رنگ اکریلیک، پس از مدتی رنگ پوسته و از روی سطح جدا میگردد. در واقع پرایمر اکریلیک نوعی چسب پوششی و حدواسط پلیمری بین دیوار گچی و رنگ اکریلیک میباشد. پرایمر نوعی آستر یا پوشش اولیه سطح زیرکار است که جهت چسبندگی بیشتر و باندینگ سطوح سیمانی و بتنی به انواع پوششها، افزایش دوام رنگ و محافظت بیشتر از مواد سطوح اجرا میگردد. رنگ عایق نمای ساختمان یا عایق سفید (رنگ عایق TWI ایندی) یک نوع عایق رطوبتی بر پایه رزین متیل آکریلات و اکریلیک با خاصیت کشسانی بالا بوده که پس از اجرا دیوار سیمانی و بتنی را در مقابل رطوبت محافظت مینماید. این نما مدل های فراوانی دارد و به راحتی نصب می گردد افراد زیادی فقط از آجر برای نما های خود استفاده می کنند زیرا معتقدند که آجر باعث دوام ساختمان می شود و مانند عایق در برابر صدا و آتش عمل میکند در ادامه شما را با انواع سیستم های اجرای آجری و همچنین از اجرای نمای خشک آشنا می کنیم بنابراین برای مطلب بیشتر متن زیر را بخوانید تا با ویژگی های مهم آن آشنا شوید.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

6. رنگ آن با ثبات باشد و در برابر بخارها و گازها و پرتو آفتاب پايدار باشد. البته راه هایی هم برای کاهش جلب توجه این بست ها وجود دارد از جمله رنگ کردن قسمت های نمایان بست به رنگ رویه نما. از لحاظ ساختاری، پرایمر نوعی رزین است که علاوه بر کاربرد در بخش رنگآمیزی ساختمان، در صنعت نیز کاربرد دارد. در دنیای امروزی کاربرد رنگ اکریلیک در صنعت ساختمان بیشتر از سایر پوششها بوده و جایگزین مناسب رنگ های پلاستیک، روغنی، کنیتکس و اپوکسی میباشد. بطور کلی عملکرد و کاربرد پرایمر اکریلیک نفوذ در منافذ گچی، سیمانی و بتنی، عایق نمودن سطح و کاهش جذب رنگ به سطح زیرکار است. بطور کلی عملکرد و کاربرد موم پرایمر نفوذ در منافذ سیمانی و بتنی، عایق نمودن سطح و کنترل رطوبت و خوردگی بتن است.موم پرایمرها برخلاف سایر پرایمرها، پوشش هستند و نیازی به پرایمر اولیه زیر سطح کار ندارند و جهت ایزولاسیون و عایق رطوبتی دیوار سیمانی و بتنی اعم از دیوار برشی، حائل، شاتکریت، فونداسیون، نمای خشک، عرشه و پایه پل اجرا میگردند. در بخش صنعتی علی الخصوص سازههای فلزی، پرایمرها بصورت تک لایه یا همراه با تاپ کوت (پوششنهایی) اجرا میگردند. This c᠎on te​nt was w᠎ritten  with the he​lp of behsaznama​ Content Gener᠎at᠎or Dem​over​si on!

اجرای نمای خشک آجر

تمام لایه های نمای خشک با استفاده از سازه هایی از جنس فولاد و آلومینیوم، به سازه اصلی و اسکلت ساختمان نصب می شوند. در اجرای نمای خشک آجری، سنگی یا سرامیکی، متریال نما توسط زیرسازیهای آلومینیومی و بدون ملات روی سازه اصلی نصب میشود. نورپردازی همان حس خوبی است که با نگاه کردن به نمای بیرونی برخی از ساختمانها در شب، در ما ایجاد میشود. در روش نصب سنگ خشک غیر نمایان، سنگ باید ضخامت خوبی داشته باشد و نازک نباشد چون اگر سنگ نازک باشد احتمال شکسته شدن آن زیاد است. نمای خشک این روزها جلب توجه زیادی کرده است و اگر شما قصد دارید که نمای زیبا و کاربردی اجرا نمایید و با معایب و مزایای آن آشنا شوید ما را تا آخر مقاله همراهی کنید. مهندسین آلفا میکوشد تا پروژه های شما را به صورت کاملاً حرفه ای ، زمانبندی شده و با کیفیت به اتمام رسانده و با تحویل به موقع با گارانتی اجرا و ۱۵سال گارانتی متریال رضایت مشتریان خود را جلب نماید. میخ سنگ نیز یک فیکس کننده تکیه گاهی است که برای سطوح مختلف از جمله طیف گسترده ای از بتن و زیر لایه های ساختمانی زبر و یا صاف مناسب است.

با پیدایش سیستم نمای خشک، استقبال بسیار زیادی از این نوع سیستم اجرای نما به عمل آمد چراکه در این سیستم امکان نصب مصالح نوین ساختمانی با تنوع بالا در طرح و جنس و رنگ فراهم شد و اجرای این روش بسیار سهل تر از روش های سنتی اجرای نما بود. نمای یک ساختمان میتواند نشاندهنده نوع فعالیت، طرز فکر اشخاص و ایدههای آنها باشد به همین علت؛ فکر کردن به این موضوع که “از چه نمایی برای ساختمان استفاده شود” اهمیت زیادی دارد. شرکت آرمن با کمک افراد باتجربه و حرفه ای به صورت کاملا تخصصی در زمینه مهندسی، طراحی و اجرای نمای خشک فعالیت دارد. طراحی و اجرای صحیح نما از اهمیت ویژه ای در اجرای ساختمان برخوردار است. دفتر مهندسی آلفا به عنوان یکی از دفاتر مهندسی معتبر با سابقه ای درخشان در سال ۱۳۸۶ با مدیریت مهندس سلاماتی ، فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات طراحی ، اجرا و نظارت نماهای کامپوزیت ، کرتین وال و سرامیک خشک ساختمان های اداری ، تجاری و مسکونی آغاز نموده است . این گونه آجر ها از اتلاف انرژی و حرارت جلوگیری می کنند و به دلیل جنسی که دارند در فصل سرما انرژی خورشید را جذب می کنند و به داخل ساختمان انتقال می دهند و در فصل گرما نیز عکس همین عمل را انجام می دهند.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت مطالب بشتر.

دیدگاهتان را بنویسید