اجرای نمای خشک بهتر از ست گودین انجام دهید

در نصب خشک سنگ نما، فضای خالیای به میزان تقریبی ۳۰ تا ۴۵ میلی متر بین جدار خارجی دیوار و سنگ نما واقع میشود که منجر به وجود یک لایۀ هوایی بین دیوار و سنگ نما میشود و به عنوان عایق حرارتی عمل میکند. در روش اجرای نما سنگ بصورت خشک، فضای خالیای به میزان تقریبی ۳۰ تا ۴۵ میلی متر بین جدار خارجی دیوار و سنگ نما واقع میشود که منجر به وجود یک لایۀ هوایی بین دیوار و سنگ نما میشود و به عنوان عایق حرارتی عمل میکند. نورپردازی همان حس خوبی است که با نگاه کردن به نمای بیرونی برخی از ساختمانها در شب، در ما ایجاد میشود. علاوه بر اینکه با استفاده از این طراحی زیبایی خاصی به ساختمان میبخشید بسته به متریالی که استفاده میکنید هزینه پایین تری نسبت به نما های کلاسیک پرداخت میکنید. آجر نمای سنتی از میان انواع مختلف آجر این قابلیت را دارد تا با رنگ بندی متنوع خود زیبایی بخش سازه، با وزن کم خود موجب مستحکم شدن هر چه بیشتر سازه و در نهایت با قیمت مناسب خود موجب اداره هزینه های پروژه می شود. 3. امکان اجرا بر روی هرگونه قوس، گنبد و هر نوع دیوار با هر ساختاری وجود دارد.

دیتیل اجرای نمای خشک

This artic᠎le has  been c᠎reat ed  wi th the  help  of behsaznama C​onte nt G en᠎erat᠎or D​emov​ersi​on.

آیا شما اجرای نمای خشک را برای Ardour یا Cash شروع کردید؟

روش های نصب سرامیک خشک پرسلانی مجوف با توجه به تکنولوژی بالای تولید این نوع سرامیک خشک پرسلانی به لحاظ قابلیت اکستروژن به اشکال و دیتیل های خاص به دو دسته عمده زیر تقسیم بندی می شود. اطلاعاتی مانند نوع پروفیل مورد نیاز، مشخصات مقاطع (ابعاد و ضخامت)، محل اتصال شاسیکشی به سازه، نوع جوش و ابعاد جوش. در روش نمای خشک از ملات برای آجرچینی استفاده نمی شود و آجر ها با کمک تجهیزاتی مانند ریل و پیچ چیده می شوند که برای اجرای آن تنها دانستن نکات اجرایی آجر در نما به روش نمای خشک کافی است. اجرای سیستم نمای خشک در ابتدا نیاز به مطالعات مهندسی دارد و به غیر از مهندسین ناظر پروژه، پرسنل اجرایی دیگر میتوانند کارگران ساده آموزش دیده باشند. یکی از روش های اجرای نما در صنعت ساختمان اجرای نمای خشک می باشد که در این روش بجای استفاده از اندود ماسه و سیمان برای اتصال مصالح به نمای خارجی ساختمان از تجهیزات پیش ساخته و قابل اتصال فلزی بر روی نما مانند ریل ها و پیچ ها استفاده می شود.

اجرای نمای خشک سنگ

۵- از دوغاب با سیمان زیاد استفاده شود. ۶- به هیچ عنوان از سیمان خشک روی دوغاب برای بالا بردن سرعت کار استفاده نشود. چرا که طول عمر بالایی را برای سازه به ارمغان آورده و در برابر نفوذ حشرات و آتش سوزی از مقاومت دو چندانی برخوردارند. روش اجرا خشک که با عنوان روش نصب مکانیکی نیز شناخته شده است، با استفاده از پیچ و مهره فلزی انجام میپذیرد. در این خصوص تاکید می شود که سنگ های غیرپیوسته که به عنوان قاب دور پنجره و یا المانهای زیباسازی نما استفاده می شوند نیز باید به روش مناسب اسکوپ و مهار شوند. نمای کامپوزیت بسیار نمایی مدرن است، که از ویژگی آن می توان به نصب سریع و و آسان آن اشاره کرد. برای ایجاد نمای آجری باید آجر مورد نظر بر روی دیوار نصب گردد که این امر دارای روش های متفاوتی است. پس از گذشت سالها و در صورت تخریب ساختمان، میتوان این پنلها و مصالح را جمع آوری کرد و مجدداً در ساختمان دیگری مورد استفاده قرار داد. مشهورترین سنگ مورد استفاده در نماهای ساختمانی، سنگ تراورتن است که تنوع بسیاری داشته و میتوان از آن برای ساخت نما با طرح ها و رنگ های مختلف استفاده کرد.

نمای خشک سرامیکی به دلیل استحکام بالا و زیبایی که دارند، رایج ترین مصالح برای نمای خشک ساختمان به حساب می آیند. گاهی مهندسان برای زیبایی نما و ساختمان هایی با نمای سنتی، از متریال سنگ استفاده می کنند. مجری نما باید دقت داشته باشد جهت نصب سنگ به روشتر یا دوغابی حتما از گیره اسکوپ سنگ استفاده شود. اجرای تر معمولا از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشند و اگر شما قصد دارید تا از هزینه های طراحی نمای ساختمان بکاهید، توصیه می کنیم تا اجرای تر را انتخاب کنید. قبل از نصب سنگ به روش دوغابی، مخصوصاً سنگهای سفید یا تیشهای سطح سنگ بهوسیله مل پوشانده شود تا در حین نصب سنگ در نما، سنگ لک پذیر نشود. اگر تا به حال از چسب پلی اورتان برای مصارف گوناگون استفاده نکردهاید مطمئن باشید که در آینده حداقل برای چند بار به این ماده کاربردی نیاز پیدا خواهید کرد. این نما در چند سال اخیر توانسته جای خود را در مراحل ساختمان سازی باز کند، که می توانید آثار آن را روی برج های شهر مشاهده کنید. نکته: متریالی که برای ساخت نما استفاده میشود باید با سایر مصالح ساختمان و سبک طراحی آن هماهنگ باشد، در حقیقت، نمای ساختمان را باید جزئی از سازه و یا حتی جزئی از شهر دانست.

اجرای نمای خشک

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد مجموعه ها بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید