اجرای نمای خشک تبلیغات صد و یک

6. نوع مصالح مورد استفاده و زیر سازی های موجود باید از نظر زیبایی شناختی بررسی شود و با یکدیگر تطابق داشته باشند، قیمتی مناسب داشته باشند و به آسانی و با سرعت بالایی اجرا شوند. با توجه به اينکه طولاني شدن در بهره¬برداري از هر پروژه ساختماني مي¬تواند عامل افزايش هزينه¬ها و افت ارزش پول شود، لذا سرعت در اجراي نما بسيار مؤثر خواهد بود. عدم استفاده از محافظ های ساده و عمودی در پنجره ها و طراحی محافظ های زیبا برای پنجره ها طوری که هم از نظر امنیتی و هم از نظر زیبایی چشم انداز نما را ارتقا دهد، از دیگر تمهیدات معماری در طراحی نما می باشد و نیز محافظت پنجره ها در برابر باران به هر نحوی در هنگام طراحی نما ضرورت دارد. مقاوم بوده و نیز دست طراحان را در طراحی باز گذاشته است. این دفتر با اجرای صدها پروژه مدرن و طراحی های بسیار زیبا و شیک در سراسر ایران و کشور عراق توانسته به موفقیتی روز افزون دست پیدا کند . این ویژگی از نمای خشک باعث شده است که بسیاری از مشکلاتی که مهندسان و طراحان با آن روبرو بودند برطرف شود و با به کارگیری از این مساله در هر اندازه ضخامت و رنگی که مورد نیاز است به بالا رفتن کیفیت نما و همچنین اجرای کامل طرح مورد نظر در طراحی نما دست یابند .  This  post has  been gener ated by G​SA Conte nt G᠎en​er at or DE​MO!

قیمت اجرای نمای خشک در مشهد

همگی انواعی از نما اجر ساختمان هستند که هر کدام با توجه به شرایط اقلیمی و بودجه در نظر گرفته شده برای اجرای نمای آجری به کار کلیک برده می شوند. طراحی نمای ساختمان درگذشته کار سخت و زمان بری بود، ولی امروزه به دلیل وجود روشهای اجرای نمای خشک که یک فناوری جدید در طراحی نما محسوب میشود، باعث گردید امکانات فوقالعادهای را در اختیار طراحان… مهندسین آلفا میکوشد تا پروژه های شما را به صورت کاملاً حرفه ای ، زمانبندی شده و با کیفیت به اتمام رسانده و با تحویل به موقع با گارانتی اجرا و ۱۵سال گارانتی متریال رضایت مشتریان خود را جلب نماید. لیکن در اجرای نماها ی خشک، با توجه به نصب به روش صنعتی ، با گذشت زمان نیازی به ترمیم و هزینه نگهداری نمی باشد و درصورت آسیب دیدگی، هر کدام از پلاک ها قابل اصلاح و تعویض می باشد و نیاز به تخریب یا اصلاح کلی نیست و حتی پس از گذشت عمر مفید آن (بالای ۵۰ سال) می توان تمامی مصالح مصرف شده را اعم از فلزات زیرسازی (آهنی یا آلومینیومی) و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نموده و هر کدام از این مصالح را در مکانها و محل های دیگری بسته به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدان معنی است که تمامی هزینه هایی که برای اجرای این نما صورت می گیرد بعد از پایان کار ساختمان، با لحاظ درصد استانداردی از استهلاک مصالح ، به کارفرما باز خواهد گشت .

رنگ عایق نمای ساختمان یا عایق سفید (رنگ عایق TWI ایندی) یک نوع عایق رطوبتی بر پایه رزین متیل آکریلات و اکریلیک با خاصیت کشسانی بالا بوده که پس از اجرا دیوار سیمانی و بتنی را در مقابل رطوبت محافظت مینماید. رنگ اکریلیک ایندی رنگ داخلی ساختمان، محلول در آب و نوعی پلاستیک پلیمری بوده و مطابق با تکنولوژی روز اروپا بر پایه رزینهای کوپلیمر امولسیونی اکریلیک و متیل اکریلات در رنگهای سفید و الوان و با براقیتهای مات و نیمه براق تولید و به بازار عرضه میگردد. رنگ عایق نما TWI یا عایق سفید نوعی عایق رطوبتی بر پایه رزین اکریلیک و مواد پلیمری بوده و جهت ایزولاسیون و آب بندی سطوح عمودی و افقی ساختمان اعم از نمای ساختمان، دیوار باران گیر، پشت بام، کف آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام و غیره میباشد. رنگ اکریلیک توسط ابزار غلطک و قلممو به سهولت قابل اجرا میباشد. در واقع پرایمر اکریلیک نوعی چسب پوششی و حدواسط پلیمری بین دیوار گچی و رنگ اکریلیک میباشد. در صورت عدم استفاده از پرایمر اکریلیک برروی سطوح گچی قبل از اجرای رنگ اکریلیک، پس از مدتی رنگ پوسته و از روی سطح جدا میگردد. پرایمر اکریلیک نوعی پرایمر دیوار سیمانی مطابق با تکنولوژی روز اروپا بر پایه آب و رزین اکریلیک و سیلیکون بوده و محصولی دوغ مانند و شیری رنگ، آماده به مصرف و با سهولت اجرایی بالا است که علاوه بر سطوح سیمانی بر روی سطوح بتنی، گچی و سفالی جهت چسبندگی بیشتر رنگ اکریلیک، کنیتکس، تکسچر، مینرال، عایق سفید، رنگ و عایق نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده میگردد.

عایق سفید نوع دیگری از پوشش پایه آب و قابل اجرا برروی پرایمر اکریلیک میباشد. رنگ عایق نما TWI یا عایق سفید جایگزین ایزوگام، قیرگونی و سایر سیستمهای سنتی میباشد. هستند که امکان اجرا آن ها در نما با ملات و به روش سنتی وجود ندارد و نیاز به استفاده از اتصالات خشک در نما است. ۱۰ نکته ای که باید در آجر چینی سنتی بدانید! مطلب پیشنهادی: آجر آنتیک، جلوه 10 دیوار در 10 خانه ایرانی! از مزیتهای این روش، کاهش حرکات ارتعاشی آجر و کاشی به دلیل خاصیت الاستیکی چسب است. بسته به جنس این تجهیزات ممکن است هزینه ای که باید برای آن صرف بشود نیز بالا و پایین شود. یکی دیگر از مصالح سیستم خشک برای نصب روی نمای ساختمان به آن اشاره خواهیم کرد آلومینیوم کامپوزیت است. و اجرای نمای سنگ خشک و نمای شیشه ای اسپایدر و نمای ترکیبی، پیشرو در صنعت ساختمان ایران می باشد. میخ سنگ نیز یک فیکس کننده تکیه گاهی است که برای سطوح مختلف از جمله طیف گسترده ای از بتن و زیر لایه های ساختمانی زبر و یا صاف مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید