اجرای نما آزمایش: خوب یا بد؟

همانطور که در مطالب بالا نیز به آن اشاره شد روشهای مختلفی همچون آجر نما نسوز برای زیبا سازی نمای ساختمان وجود دارد که یکی از این روشها استفاده از ورق آلومینیوم کامپوزیت می باشد که این ورقها در انواع و طرحهای مختلفی نظیر طرح چوب وجود داردو به فروش می رسند. در سراسر ایران کارخانه های متعددی وجود دارد که به تولید انواع ورق آلومینیوم کامپوزیت و پروفیل آلومینیوم مشغولند، یکی از آنها کارخانه پرمیوم باند می باشد تولیدات این کارخانه دارای کیفیت بالایی هستند و قیمت آنها بر حسب متر مربع محاسبه می شود، استفاده از ورقهای آلومینیوم کامپوزیت دارای فواید بسیاری می باشد، این ورقها بسیار سبک بوده و با روشهای مختلف قابل اجرا هستند. ترمیم و تعمیر محصولات کامپوزیتی به آسانی قابل انجام است زمانی که قسمتی از نمای ساختمان دچار آسیب شد می توان آن را تعمیر کرد، نصب این صفحات به نسبت دیگر نماها بسیار ساده بوده است و نیازی به تخریب قسمتهای مختلف نمای ساختمان نمی باشد.  This data has been c re at ed by behsaznama Conte᠎nt Genera tor DE᠎MO !

مجری نمای سرامیک خشک

یکی دیگر از مزیت های بزرگ پرده های پانچ در این است که خیلی منعطف هستند و می توان از آن ها در جاهای مختلفی استفاده کرد. جذابیت ظاهری نما کامپوزیتی موجب گشته که از این ورقها همچنین ورق آهن رای نمای بسیاری از ساختمانها استفاده شود، مجموعه ما یکی از بزرگترین شرکتهای ارائه دهنده انواع ورق آلومینیوم کامپوزیت می باشد، تولیدات ما از تنوع طرح و رنگ بالایی برخوردار هستند و دارای طول عمر و مقاومت بسیار بالایی می باشند قیمت، محصولات تولیدی ما بسیار مقرون به صرفه بوده و از قیمت مناسبی برخوردار هستند. مدل طرح چوب کامپوزیتی ظاهری همانند چوب طبیعی داشته با این تفاوت که دچار پوسیدگی نمی گردد و در برابر بارش و نور آفتاب مقاوم می باشد، این محصولات علاوه بر داشتن میزان مقاومت و ماندگاری عالی دارای جذابیت ظاهری نیز می باشد و امروزه به یکی از پر طرفدارترین نماهای کار شده بر روی ساختمان تبدیل شده اند. مقاوم در برابر هجوم اسیدها (مطابق با استاندارد ISO 10545.14) که هیچ گونه آسیب یا تغییر شیمیایی یا ظاهری ایجاد نمی کند، حتی اگر در معرض اتمسفر با سطح آلودگی یا نمک زیاد باشند. شرکت ساختمانی و معماری حتما ابتدا شروع پروژه قیمت نهایی را به مشتری جهت طراحی و اجرا نمای ساختمان بدهد تا بعد اتمام فعالیت اجرای نمای ساختمان هیچ مشکلی بین دوطرف ایجاد نشود.

روش اجرای نمای خشک

سیستمهای به روز نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه هفتاد میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت برجهای بلند طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روشهای نوین و منطبق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها در دهه هفتاد خورشیدی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تا به امروز پیشرفتهای چشمگیری در این زمینه ایجاد شده است. شیوه ساختمان سازی بلوک سیمانی سهم اندک ولی نسبتا ثابتی دارد که یکی از دلایل این موضوع استفاده از این شیوه در مناطق خاصی از کشور می باشد. یکی از پرطرفدارترین کامپوزتهایی که در اجرای نمای ساختمان به کار می رود کامپوزیتهای طرح چوب هستند، این محصولات در برابر اشعه ماورا بنفش نور خورشید از خود مقاومت بسیار بالایی نشان داده است و دچار پوسیدگی نمی شوند. نصب این ورقها بهعنوان یکی از مصالح نمای خشک آسان و سریع بوده، در برابر عوامل جوی مانند تابش آفتاب تغییر رنگ نمیدهند.وزن آنها سبک بوده و به آسانی نیز قابل شستشو هستند.با توجه به این مزایا و موارد بسیار دیگر میتوان گفت ورقهای اچ پی ال (HPL )گزینه مناسبی برای طراحی نمای ساختمان می باشند.

اما امروزه فناوری نانو این مشکل را برطرف کرده و شما می توانید با استفاده از کامپوزیت، نمایی داشته باشید که تا سالیان سال درخشندگی خود را حفظ کند این محصولات علاوه بر داشتن مقاومت در برابر باران و آفتاب در برابر محصولات و مواد اسیدی و قلیایی نیز از خود مقاومت نشان می دهند. سنگ آهک چندین عصنر معدنی را ادغام می کند و تعادل ماهرانه آن ترکیبی از بافت سنگ آهک معمولی فشرده با رگه های کمیاب و ظریف است. سنگ آهک یک سنگ سرامیکی با بافت طبیعی است که برای رفع نیاز های محیط های راحت و احیاکننده ایجاد شده است. پیشنهاد می گردد، جهت سهولت نصب دستک ها ابتدا، شروع و پایان مسیرهای مستقیم جوشکاری دستک صورت پذیرد و با استفاده از ریسمان می توان در فواصل مشخص شده مابقی دستک ها را نیز نصب نمود. یکی از جدیدترین مدلهای تولید شده انواع ورقهای کامپوزیت می توان به نوع نانو این محصول اشاره کرد، همانطور که از نام این محصول پیدست این محصول با استفاده از فناوری نانو تشکیل شده است، خاصیت نانو این ویژگی را به این محصول می دهد که توانایی جذب گرد و غبار و رطوبت را نداشته باشند و ظاهر آن تا سالیان سال به همان شکل اولیه و با همان درخشش خاص باقی بماند و رنگ خود را از دست ندهد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت کرتین وال.

دیدگاهتان را بنویسید