اجرای نما اسرار فاش شد

در طراحی نما عملکرد ساختمان(مسکونی، اداری و …) مد نظر قرار گیرد.استفاده از کامپوزیت برای نماهای مسکونی توصیه نمی شود. طراحی هوشمندانه نمای ساختمان مدرن با هدف تاثیر بر عمق روانی مخاطب میتواند کلید اصلی موفقیت یک پروژه باشد. قاب پنجره و اجزای نما در صورت همرنگ بودن با نمای اصلی مجاز می باشد. باید دیوار های حایل را که محموله اصلی ويلا روی آنها است،تخریب نمیکند. در این دستورالعمل ضوابط طراحی و اجرای نماهای مختلف تحت اثر بارهای وارد برآن نظیر بارهای لرزه ای، باد، ضربه و نیز عوامل محیطی که روی دوام و پایداری نما تاثیرگذار است بیان شده و راهکارهای مناسب برای مهار آنها ارائه شده است. همانطور که قبلا بدان اشاره کردیم نمای هر ساختمان همچون لباسی بنا را پوشش داده و علاوه بر محافظت ساختمان از عوامل خارجی، معرف ویژگی و سبک فضای درونی ساختمان می باشد. شما می توانید برای اطلاع از ویژگی مصالح اجرای نما به مقالات قبلی ما سر بزنید(پیرو مقالات قبلی که برای مصالح مورد استفاده در اجرای نما زده شده).

نمای خشک در ایران

نمای مدرن ساختمان، اصولا دارای ویژگی های معماری مدرن است. طراحان و معماران در گروه معماری آوگون با توجه به نیازها و خواسته های کارفرما مدرن ترین، به روز ترین و با کیفیت ترین طرح نماها را با توجه به بودجه ی کارفرمایان ارائه می دهند. حفظ زیبایی کلی سیمای شهر و هماهنگی نماها با فرهنگ و اقلیم مناطق مختلف، بکارگیری متریالهای با دوام و ماندگاری بالا، عدم استفاده از مصالحی که احتمال سقوط از ارتفاع آنها میتواند خطر آفرین باشد و تناسب متریال استفاده شده در طرح با نوع کاربری ساختمان از جمله مواردی است که میتوان به عنوان محدودیت های طراحی نما به آنها توجه کرد. اتصال هر یک از این موارد به سطح شاسی کشی یکسان نیست و با کمک پیچ و مهره، آداپتور (برای نمای شیشه ای) یا ملات انجام می شود. در این مرحله با انجام ریسمان کشی تمام برآمدگی های حاصل پیاده سازی و با انجام تمام نکات اصولی تراز بندی می شوند. دومین مرحله اجرای نما زیرسازی زیرسازی یا شاسی کشی ساختمان می باشد. آخرین مرحله از اجرای نمای ساختمان اتصال متریال به بستر آماده شده و صافِ حاصل از مرحله شاسی کشی می رسد.

شایان ذکر است که لازمه انجام عملیات ساختمان، آهن کشی نمای ساختمان است. این فرایند از زمان شروع تا زمان بهره برداری باید اعمال گردداجرای نمای ساختمان، طراحی و اجرای نما سنگی، طراحی و اجرای نما کلاسیک، طراحی و اجرای نما سنگی، طراحی و اجرای نما ایرانی، طراحی و اجرای نما مدرن در سراسر ایران انجام می شود . معمولا برای اینکه نمای ساختمان به صورت عمودی و شاقولی پیاده شود نیاز به اجرای سیم قپان و یا متد های دیگر مانند چک کردن مداوم با لیزر و یا دوربین نقشه برداری است. به همان اندازه که شما باید نکات مهم و ضروری در طراحی نمای ساختمان را بدانید، همچنین باید به طور کامل با مراحل اجرای آن نیز آشنا شوید. اتاق آبی به عنوان یک شرکت طراح معماری میتواند طراحی و اجرای نما و پلان در تهران را به بهترین شکل ممکن و مطابق با فرهنگ و معماری اصیل ایرانی و همچنین به شیوه مدرن و کلاسیک انجام دهد. مصالح استفاده شده در نما از جنس و کیفیت با دوام و مرغوب انتخاب شود. This artic le h᠎as been g en er at᠎ed ​with behsaznama Content Genera to r DEMO!

سرامیک نمای خشک

از برجستهترین مزایای این قطعه ساختمانی میتوان به دوام بالا، سهولت در اجرا، وزن پایین، مقاومت در برابر حرارت بالا و آتشسوزی، تنوع رنگ، سرعت اجرا، قابلیت آببندی و عایق صوتی بودن را نام برد. ورق کامپوزیت آلومینیومی از 3 لایه عمده تشکیل می شود که 2 لایه آلومینیوم در دو طرف ورق به ضخامت 5/0 میلیمتر و یک لایه از جنس پلی اتیلن غیر سمی و غیر قابل احتراق به نام PVDF به ضخامت 3 میلیمتر در میان دو ورق آلومینیوم قرار دارد. نمای ساختمان دو طبقه می تواند از جنس آجری باشد. توجه به این نکته ضروری است که هر گونه خطایی در زیر سازی می تواند منجر به ایجاد مشکلات اساسی در اجرای نمای ساختمان شما باشد و برای شما هزینه های اضافی را به بار آورد. عملکرد غیر وابسته در هنگام زلزله: با توجه به اینکه این ورق ها به صورت ثابت به نمای ساختمان متصل نمی شوند، هنگام وقوع زلزله ورق ها در جای خود حرکت کرده و امکان فرو ریختن آنها به حدأقل می رسد. با این اوصاف ، می بینیم که شهر پر از ساختمان های مکعب مستطیل است که هیچ گونه تغییری در حجم معماری آنها داده نمی شود. آنها به راحتی می توانند از جغجغه صفحات جلوگیری کنند و سیستم بومی آنها که برای تخلیه آب باران فراهم می شود ، در جلوگیری از آلودگی کمک می کند ، که منجر به نگهداری کم می شود.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از انواع روش های نمای خشک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید