اجرای نما بدون رانندگی خودت لوپی

آن چه که در این مطلب از ساختمانچی به بیان آن پرداختیم، معرفی انواع نما در طراحی ساختمان می باشد. در مشاوره و اجرا نما باید دید چه چیزی باعث می شود نما به درستی عمل کند؟ در ایران لوکس ترین نما ها را به چه سبکی طراحی میکنند؟ نماسازی با سنگ یکی از نماهای محبوب در ایران است که در اکثر مناطق کشور با اقلیمهای متفاوت میتوان از آن استفاده کرد. این کار ها در سراسر ایران نصب وفروش می شود. پروفیلهای آلومینیومی در زمان نصب به یکدیگر چفت میشوند. یک نمای ساختمان می تواند نقش بزرگی در این امر ایفا کند زیرا منحصر به فرد بودن آن را به سازه ای منتقل می کند که اثر مخرب ساختمان را که فاقد چیز خاصی است ، نفی می کند. در سنگ نمای رومی از سنگ مرمر، سنگ تراورتن و سنگ گرانیت استفاده می شود که هر کدام زیبایی و ویژگی های منحصر بفرد خود را دارند. و این خلاصه ای از مزایا و ویژگی های ابزار eps بود که در این متن گنجانده شده است . میزان استاندارد هوابندی نیز متأثر از همین عوامل است. یکی از بزرگ ترین معایب نمای سیمانی این است، که دارای وزن بالایی بوده و وزن کل ساختمان را هم افزایش می دهد. This data has ​been writt᠎en  wi th the ᠎he​lp of behsaznama Con te​nt Generator Demov​er si on᠎.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

بنابراین استفاده از پوشش های نانو روی نمای ساختمان باعث افزایش طول عمر ساختمان می شود. توجه شرایط آب و هوایی منطقه ساختمان مورد بحث از مهمترین اصول طراحی و اجرای نمای ساختمانی است. امکان آب بندی نما: از ویژگی های نمای کامپوزیت، امکان آب بندی آن می باشد به گونه ای که امکان نفوذ آب به زیر نما وجود نداشته باشد و آب ناشی از باران و برف پس از هدایت به شیارهای تعبیه شده از محل معینی خارج می شوند. برای پاک کردن يكسر سردرگمی ها هزينه درا انواع نمای ساختمان كم بها و شیک ، مداخل محل خروج انواع متفاوت نمای ساختمان و جوانب بزرگتر از صفر مثقال و منفی طرفه العين ها ، اطلاعاتی دریافت کنید مقررات ملی . شیشه ها جزء موارد جدا نشدنی از ساختمان محسوب میشوند ظهور شیشه های رفلکسی و استفاده آن در ساختمانها امکان استفاده حد اکثر از روشنایی را بوجود می آورد. همچنین گرد و خاک را به راحتی به خود جذب می کند. کارخانه آجر کویر به عنوان تولید کننده آجر نسوز نما به دلیل انتخاب بهترین معادن خاک نسوز به عنوان مواد اولیه و انجام آزمایش های استاندارد و علمی متعدد قبل و بعد از تولید و همچنین با بهره گیری از کارشناسان مجرب در پروسه خط تولید توانسته محصولات نسوز نما را درجه یک و با بالاترین کیفیت سطح و رنگ به بازار عرضه کند به گونه ای که محصولات نسوز این شرکت علاوه بر نمای خارجی ساختمان، در زیباسازی و ایجاد نمای کلاسیک در دکوراسیون داخلی منازل، هتلها، مطب ها، فروشگاه ها و سایر مکانهای عمومی توانسته زیبایی دوچندانی را خلق کند.

شکل ظاهری ساختمان باید به گونه ای طراحی شود که هم با فضای پیرامون سازگاری داشته باشد و هم حجم داخل ساختمان را بیان کند. تمامی مطالب بیان شده و معایب نام برده شده سبب شده اند، دیگر اجرای نمای سیمان همانند قبل پرطرفدار نباشد و مصالح نوین جای آن را بگیرند. علاوه بر چسب از لاستیکهایی به نام EPDM نیز میتوان در این نوع سیستم استفاده کرد. همانطور که از نام این نوع سیستم پیداست، بدون قاب بوده و درپوش آلومینیومی در نمای خارجی سازه دیده نمیشود. اگرچه قیمت کرتین وال میتواند عامل مهمی در انتخاب این روش باشد اما باید توجه داشت که این سیستم محدود به ساختمانهای کمتر از 20 متر است و برای سازههای مرتفع توصیه نمیشود. نمای ساختمان، پوسته هر ساختمان است و نقش بسیار مهمی در زیبایی و جذابیت آن ایفا می کند. در اکثر مواقع پوشش خارجی و نمای ساختمان نقطه ضعفی در شرایط اقلیمی به شمار می رفت اما با توجه به اصول و هم چنین تمرکز و استفاده از نمای خشک این مشکل برطرف شده است. طراحی نما و هم چنین اجرای آن باید با پلان و نقشه ترسیم و تایید شده از ساختمان هماهنگی و همخوانی داشته باشد.

ایده های جدید به طرح نمای خشک هرگز قبلاً آشکار نشده بود

نمای بیرونی ساختمان یک لایه محافظ برای ساختمان است. هم چنین به دلیل خاصیت رفلکس کردن نور در شیشه، از قسمتهای بیرونی نمیتوان بهراحتی داخل ساختمان را دید. آنچه که امروزه شاهد آن هستیم تقلید نماهای ساختمان سرامیک نمای خشک از یکدیگر است. اگر این مرحله به درستی انجام نشود، ممکن است زیر سازی نما تراز نشده و موجب دوباره کاری گردد. این امر موجب می شود تا سنگ ها در نمای ساختمان قفل شوند و به این راحتی ها از نما جدا نشوند. اجرای نمای ساختمان با متریال متفاوتی قابل انجام است. اما نكته مهم و قابل توجه درباره گرانیت، اين است كه اين سنگ ها داراي خاصيت راديو اكتيو هستند. Lunawood Thermowood دارای رنگ قهوه ای زیبایی است که می تواند با محافظت از سطح با یک درمان رنگی حفظ شود. از مزایای کامپوزیت نما می توان به وزن سبک، تنوع رنگ بالا، قابلیت شستشو، مقاومت حرارتی، رطوبتی و صوتی اشاره نمود. متریال اجرای نمای سختمان به سبک مدرن از آجر ، چوب، سنگ و کامپوزیت آلو مینیوم است. هزینه مراقبت و نگهداری در انواع سیستم اجرای نمای کرتین وال مناسب و مقرونبهصرفه است. در این سیستم میتوان چسبهای مخصوص استراکچر هم به کار برد. نمای ساختمان بر بدنه خیابان ها و چهره کلی شهر بسیار اثرگذار است، به همین دلیل هر گونه ناسازگاری بین نماها، کلیت نمای شهر را زیر سوال خواهد برد.

دیدگاهتان را بنویسید