اجرای نما تنظیمات: 5 عملی نکات

همانطور که در مطالب بالا نیز به آن اشاره شد روشهای مختلفی همچون آجر نما نسوز برای زیبا سازی نمای ساختمان وجود دارد که یکی از این روشها استفاده از ورق آلومینیوم کامپوزیت می باشد که این ورقها در انواع و طرحهای مختلفی نظیر طرح چوب وجود داردو به فروش می رسند. و معماران به دلیل انعطاف پذیری و پتانسیل طراحی نامحدود سرامیک نما، پایه ی طراحی خود را این نوع سرامیک قرار میدهند. به دلیل نوع اجرای نماهای خشک و عدم وابستگی بخش های مختلف به یک دیگر امکان ترمیم، نوسازی و یا دسترسی به بخش های زیرین نما وجود دارد. روکش سرامیکی را می توان مستقیماً بر روی قاب ساختمان یا بالای نمای موجود نصب کرد که آن را برای ساخت و سازهای جدید و بازسازی ایده آل می کند. جذب حرکات الاستیک بین سازه ساختمان و پوشش نما عموما” بواسطه حضور بندها که اجازه انبساط آزاد و بدون تداخل با دیگر تکه های پوشش را مهیا می سازند برطرف می شود. This con tent has be​en ​done by behsaznama C​on tent Generator DEMO .

اتصالات نمای خشک

همچنین در فرایند نصب، سرعت کار را تا 30% افزایش میدهد. از مهم ترین و اصلی ترین مزایا و ویژگی هایی که سیستم نمای خشک می تواند برای ما به ارمغان بیاورد می توانیم به کاهش زمان اجرای کار نسبت به سایر انواع نما اشاره داشته باشیم. چه توجه اصلی شما صرفه جویی در هزینه باشد چه تمرکز بر طراحی، نماهای سرامیکی طیف گسترده ای از مزایا را برای سازندگان و معماران ارائه می دهد. پروژه می تواند جزء طرح های جدید توسعه در شهر باشد یا پروژه ای در محله ای در داخل شهر. این سرامیک ها رنگ ها و طرح رگه های مرغوب ترین مواد معدن را حفظ می کنند و ویژگی های فنی و عملکرد آنها در طول زمان بدون تغییر باقی می مانند، بنابراین از نیاز به تعمیر و نگهداری مکرر جلوگیری می کنند. علاوه بر این، مواد آجری برای همه شرایط آب و هوایی مناسب هستند، به این معنی که می توان از آنها در مناطق بارانی و همچنین در مناطق صحرایی و بیابانی استفاده کرد.  This c onte᠎nt has be᠎en generat ed  by behsaznama  Con tent Generat or DEMO᠎.

طراح و مجری نمای خشک

نماهای سرامیکی تقریباً برای تمام انواع و اندازههای ملک مناسب هستند، زیرا کاشیهای آجری کاملاً متغیر هستند. علاوه بر نماهای تمام سطح، محصولات آراتایل می توانند به صورت انتخابی نیز استفاده شوند، به عنوان مثال. فروشگاه اینترنتی خرید کاشی سرامیک آراتایل(گروه بازرگانی آباده) این گزینه را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار میدهد ک برای تمام محصولات، طرح ها و پارامتر های موجود را بررسی کرده و یا از طریقه تماس با کارشناسان فروش، خریدی مطمئن و رضایت بخش داشته باشید. حال که با کلیت سرامیک ما آشنا شدیم، تعدادی از مدل های پرطرفدار این نوع سرامیک را بررسی میکنیم. نمای خشک مورد استفاده بنا به نوع اتصال با بدنه ساختمان استحکام مییابد. هزینه مناسب: اجرای نمای خشک ساختمان عمر مفید نما را بالا برده، و هزینههای ترمیم را نیز کاهش میدهد. عملاً عمر مفید نامحدودی دارد و می توان آن را به طور کامل بازیافت کرد. حتماً تا الان با خواندن نکات بالا متوجه شدهاید که نمای خشک تا چه اندازه میتواند برای ساختمان شما ما مفید و کارآمد باشد. Post w as g enerated  with t​he ᠎he lp  of ​GS A ​Conten t Generato᠎r DEMO !

استفاده از چوب در نمای ساختمان مزایا و معایب خاص خودش را دارد، از جمله معایب استفاده از چوب در نمای ساختمان، میتوان به: قابل اشتعال بودن، کاهش مقاومت مکانیکی در مراحل تولید کار و هزینهی بالا برای چوبهای با کیفیت و درجه یک اشاره کرد. از آنجا که کیفیت محصولات تولید شده آزبستی با فرآیند هات چک با هیچ یک از محصولات مشابه قابل رقابت نبود ، علی رغم مشخص شدن سرطان زایی آزبست ، تا سال ها ی زیادی این محصول در کشور های پیشرفته نیز تولید می شد .در محدوده زمانی دهه 1970 تا اواخر دهه 1980 میلادی فناوری کاربرد الیاف غیر سمی و سازگار با فرایند هات چک کشف شد از آنجا که هیچ یک از الیاف طبیعی و مصنوعی به تنهایی تمامی خصوصیات آزبست را نداشتند ، بنابر این برای جایگزینی آزبست از هیبرید الیاف با مدول زیاد و کم به ترتیب , به عنوان تقویت کننده و کمک فرایند استفاده گردید . برای ساختمان، نور طبیعی کافی تامین کنید. از رنگهای آجری طبیعی گرفته تا رنگهای لعاب به دلخواه گرفته تا لعابهای جلوههای ویژه یا طراحی دستی رنگ – در این زمینه هیچ محدودیتی برای تخیل وجود ندارد. البته که همواره تلفیق این دو اصل همیشه سخت بوده است و نیازمند روزها و ماه ها تلاش و پشتکار است.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد روش اجرای نمای خشک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید