اجرای نما – خیلی ساده حتی کودکان شما هم می توانند این کار را انجام دهند

مورد اول این است که به دلیل وزن زیاد آجر و استفاده تعداد زیاد آجر در نما، وزن نما زیاد میشود و به همین دلیل از نمای آجری به ندرت در ساختمانهای بلند استفاده میشود و مورد دوم این است که بعد از گذشت زمان به علت وجود حفره های ریز، آلودگی در حفره ها جمع و موجب خوردگی و تیرگی نما میشود. در سیستم نصب خشک نمایان، بست های سیستم نصب در معرض دید قرار دارند و سرامیک از طریق این بست ها به نمای ساختمان مهار می شود. هدف اصلی برند پالرمو، تولید سرامیک های پرسالن در کیفیت جهانی و در ابعاد بزرگ و اسلب است که در انواع زیر به بازار سرامیک ایران عرضه شد. البته روش پیمی دارای چند روش زیر شاخه ای اعم از پیمی دو طرفه، یک طرفه وغیره می باشد که با توجه به شرایط پروژه و مصالح نما توصیه و اجرا می گردد. عایق حرارتی: با استفاده از چسب و یا اتصالات مکانیکی به بدنه اصلی و یا دیوار اصلی ساختمان متصل می شود. هر دوی این دیدگاهها تا حدودی درست است اما ما باید بدانیم که برای داشتن یک ساختمان امروزی و مدرن که متناسب با بافت شهری ما باشد، از چه مصالح و متریالهایی میتوانیم استفاده کنیم.

ی شهرهای کوچک که هوای پاک دارند متفاوت است.

در روش اجرای سرامیک به روش ملاتی، برای اتصال سرامیکها به جداره خارجی ساختمان، از ملات و دوغاب برای نگهداشتن سرامیکها استفاده میشود. خشکه چینی نما فقط برای سنگ انجام میشه یا مصالح دیگه هم بدون ملات میشه در نما نصب کرد؟ مصالحی که در نماهای شهرهای بزرگ و صنعتی که آلایندگی بالا دارند، به کار میرود در مقایسه با مصالح کاربردی برای نمای شهرهای کوچک که هوای پاک دارند متفاوت است. تنوع بالا در رنگ سنگ ها موجب استقبال از این نوع نما شده است. سرامیکهای به کار رفته در نما از نوع سرامیک خشک یا فول بادی است که علاوه بر زیبایی دارای دوام بالایی ست. ۴- قیمت تمام شده این محصول به دلیل استفاده از تکنولوژی بالای ساخت آن که از نوع سرامیک های اکسترودی با شکل ویژه محسوب می گردند بیشتر می شود. رنگ کلیپس ها با رنگ سرامیک انتخاب شده، به وسیله رنگ پلی استر و با روش الکترواستاتیکی، یکسان می شود تا مغایرت نداشته باشند. در روش خشک، سرامیکها به کمک پیچ و مهره و اتصالات، به نما متصل میشوند، در نتیجه وزن نمای ساختمان کمتر میشود. که در این روش وزن نمای ساختمان کمی بالا میرود و دور ریز مصالح هم بیشتر است. ᠎Th is con᠎te nt has be᠎en done wi᠎th the help of G SA Content Gen᠎er​ator DE᠎MO!

آجرهای نسوز نما باعث ایجاد ایمنی بیشتر ساختمان در زمان آتش­سوزیمیشوند و وزن سبک­تری نیز دارند، به همین دلیل در نماهای آجری جایگاه ویژه­ای دارند. با ایجاد فاصلهای که سطح بیرونی نما با بدنه اصلی ساختمان ایجاد میکند؛ ضمن آنکه وجود هوا در این فاصله نقش عایق صوتی وحرارتی را خواهد داشت، میتوان با محاسبات انجام شده نسبت به محل ساختن ساختمان از نظر آب و هوایی مطابق استانداردهای مربوطه (مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان ایران) عایق حرارتی و صوتی مناسبی را در نظر گرفت و به راحتی نصب نمود و حتی از این فضا میتوان برای عبور سیستم تاسیسات مکانیکی و برقی نیز استفاده نمود. نمای سنگی نیز از گذشته تا به امروز در ساختمانهای مسکونی مورد استفاده قرار گرفته است و طرفداران خاص خودش را دارد. بعضیها معتقد هستند که نمای ساختمان باید سادگی خاص خود را داشته باشد و القا کنندهی حس آرامش باشد. موزه مدرن ادونپازاری (OMM) با معماری خاص و چشمگیر خود، در سال ۲۰۱۹ میلادی در میان خانههای چوبی محله ادونپازاری اسکیشهیر راهاندازی شد. در این میان خیلی از ساختمانها هم هستند که ساز مخالف میزنند و از اصول خاصی پیروی نکردهاند و همینطور بر طبق سلیقهی کارفرما، در سطح شهر سبز شدهاند! در حال حاضر هر بنایی که قصد اجرای نمای لوکس را دارد از نمای سنگ رومی کمک می گیرد.

نمای خشک سنگ

اگر می خواهید ساختمان شما در بین ساختمان های اطراف تک باشد، برای اجرای نمای لوکس از سنگ رومی استفاده کنید. برای همراه داشتن نیروی متخصص برای اجرای نمای لوکس می توانید به متخصصان ما در مجموعه آراز زرین ماندگار اعتماد کنید. در محلههای بالا و پایین شهر که گشتی بزنید، شاهد ساختمانهایی با ظاهری مدرن و امروزی هستید که جلوهی ویژهای به شهر دادهاند. وجود این اختلاف سایز در طول لاملها به خاطر آن است، که بیشتر بار شیشههای نما بر روی لاملهای عمودی یا مولیونها خواهد بود، اما در افق دید، بعضی از طراحان، سازندگان ساختمان و آرشیتکتهای معمار، به دلیل بالا رفتن سطح زیبایی بصری نما از داخل، اندازه طولی ترنسم و مولیون را با یکدیگر برابر در نظر میگیرند. برای ساخت سرامیک نمای ساختمان مواد مختلف با یکدیگر ترکیب میشوند و سپس در معرض فشار و دمای بالا قرار میگیرند. آجر؛ بلوک­های سفالی عموما مستطیل شکلی است که از خاک رس و ترکیب آن با مواد افزودنی ساخته می­شود. این روزها ساختمانها از آن شکل مکعبی و سادهی قدیمی خارج شدهاند و شکل و شمایل جدیدی به خود گرفتهاند. بدین ترتیب تصمیم گرفتم در رابطه با طراحی و مدلسازی نمای سرامیکی با رویکرد مدلسازی اطلاعات ساختمان BIM آموزشی تهیه کرده وآن را به تمامی طراحان معماری در سراسر کشورم تقدیم کنم. C ontent w as creat᠎ed wi th t​he help of G᠎SA C ontent Ge ne ra tor DE​MO !

در سه مرحله ساده گام‌های متقاعدکننده اجرای نمای خشک در ایران را بیاموزید

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت اجرای نمای خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید