اجرای نما در 2023 – پیش‌بینی‌ها

مهمترین مرحله در تکامل سیستم های اجرایی نما در آغاز قرن نوزدهم بود. داشبورد این خودرو به طور کلی بسیار قدیمی به نظر رسیده و به ویژه حالت مستطیل شکل دریچههای تهویه تعبیه شده در قسمت فوقانی کنسول میانی کاملا کلاسیک و از مد افتاده به نظر میرسد. طبیعتا انتخاب نهایی همیشه طبق نظر خریدار صورت می گیرد و ما تنها نقش یک مشاور را داریم. از این رو ما در این مقاله سعی کردیم به یک بررسی کلی و نیز بیان مشخصات فنی خودروهای مذکور بپردازیم. پس وقت را هدر ندهید و در ادامه با ما باشید! البته باید توجه نمایید که در ازای دریافت مهلت بیشتر برای پرداخت اقساط، شما موظف به پرداخت مبلغ بیشتری نیز هستید. سمند سورن پلاس به عنوان جدیدترین ویرایش فیس لیفت سمند سورن از زمستان ۹۸ به طور رسمی توسط شرکت ایران خودرو به نمایش گذاشته شد که البته تا هنگام نگارش این مطلب هنوز اثری از حضور آن در بازار کشور مشاهده نمیشود. Con te​nt w᠎as generat᠎ed by G᠎SA C onte nt  Generator Demov ersion!

مصالح نمای خشک

نمای بیرونی سمند سورن پلاس تفاوت چشمگیری با مدلهای پیشین این خودرو از خود به نمایش نمیگذارد؛ در اولین مواجهه با آن متوجه تغییرات ظاهری نهچندان گسترده همچون تحول گرافیک داخلی چراغهای جلو و عقب و بهروزرسانی ظاهری جلوپنجره مشکیرنگ خواهید شد. کاربرد اصلی نمای اسپایدر در مورد ساختمانهای اداری و تجاری است. قیمت سورن پلاس در بازار خودرو بار ها و بارها دستخوش تغییرات نمای سنگ بوده است. نمای ساختمان، علاوه بر اینکه در شهرها اهمیت دارد، در ویلاها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. این شرکت ضمن تاریخچه پر پیچ و خم و فعالیت در عرصه های مختلف در حال حاضر در نتیجه همکاری با تولیدکنندگان خارجی توانسته جایگاه بالایی در کشور پیدا کند. اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. این مزیت نمای خشک ساختمان آجری در مواقع زلزله و حوادث طبیعی بسیار اهمیت دارد و نخاله کمتری را تولید میکند، به طوری که در هر متر مربع حدود ۸۰ کیلوگرم از وزن نمای ساختمان کم میشود. در سال ۱۳۹۰ نیز سمند سورن به پیشرانه ۱.۷ لیتری EF7 و چهار چرخ با ترمز دیسکی مجهز شد که از آن به عنوان سمند سورن ای ال ایکس یاد میشود.

سمند سورن پلاس علاوه بر امکانات مدلهای پیشین به تجهیزات جدیدتری همچون کروز کنترل و کامپیوتر سفری مجهز شده است. از آنجایی سرامیک خشک روی شاسی کسی های زیرسازی سوار می شود و بعد توسط نگه دارنده هایی مهار می شود، چنانچه اجرای آن به درستی انجام نشود علاوه بر اینکه سقوط پنل های سرامیک نمای ساختمان را ناقص می کند بلکه خطر جانی برای عابران و مجاوران ساختمان را نیز به دنبال دارد. این خودرو طی مدت حضور خود در ایران فیس لیفتهای جزئی و کلی مختلفی را به خود دیده و سمند سورن اولین فیس لیفت رسمی آن به شمار میرود که از سال ۱۳۸۶ راهی بازار شد؛ علاوه بر اعمال برخی تغییرات ظاهری در جلو پنجره، چراغها و سپرها، سیستم ترمز قویتری نیز در سمند سورن به خدمت گرفته شد تا برخی ایرادات مدلهای پیشین سمند را پوشش داده باشد. تولید خودرو جدید در تابستان ۹۹ آغاز شد و در فهرست پیش فروش ایران خودرو قرار گرفت. با توجه به بررسیها و مطالعات انجام شده میتوان نتیجه گرفت که این ساختار در ارتباط با آتشدانهای سنگی و جهت اجرای مراسم قربانی یا تشریفات مذهبی ساخته شدهاست. اجرای نما خشک در عمل درون ساختمان را از بیرون و فضای خصوصی را از فضای عمومی جدا می کند.  Th᠎is c on᠎te nt has been generated by behsaznama ᠎Cont ent  Ge nera​tor ᠎DEMO!

سرامیک پرسلانی

از نظر گنجایش فضای داخلی، سمند سورن پلاس تفاوتی با گذشته نداشته و کابینی نسبتا جادار را برای حضور ۵ سرنشین بزرگسال فراهم آورده است. سرامیک خشک از لایههای متعددی تشکیل شده است که شامل فضای داخلی تعویضپذیر، پوسته بیرونی، لایه عایق حرارتی و دیواره داخلی ساختمان است. فروش اقساطی بهمن موتور 1401 شامل 6 خودروی دیگنیتی، فیدلیتی 5 نفره و 7 نفره، کاپرا، وانت کارا تک کابین و دو کابین می باشد. لازم به ذکر است که تنها تجهیزات ایمنی وانت کارا شامل دو ایربگ برای راننده و سرنشین جلو، ترمز جلو دیسکی و ترمز عقب کاسه ای هستند. همچنین لازم به ذکر است که تحویل اسناد خودرو شامل سند، بیمه نامه الکترونیکی، دفترچه گارانتی، کارت خودرو، کارت سوخت و دیگر موارد مربوطه بر عهده سازمان های ذیربط می باشند. همچنین تضمین می کند که در صورت تاخیر و یا خسارت وارد آمده به خودرو، جریمه خریدار را پرداخت نماید. متقاضیان خرید از این شرکت می توانند خودروی مد نظر خود را به صورت نقدی، قسطی و نیز پیش فروش خریداری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید