اجرای نما را می خواهید؟

در این روش پشت سرامیک ها شیار داده می شود و سپس به وسیله ریل های آلومینیومی بر روی نما نصب می شوند. ودر محل اتصال سرامیک به ریل نیز، لاستیک های EPDM از لغزش سرامیک ها جلوگیری می کنند. یکی از روش های نوین و منطبق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روش ها در دهه ی 70 خورشیدی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تا به امروز پیشرفت چشمگیری در این زمینه ایجاد شده است. از آنجایی که روش نصب خشک سرامیک پرسلانی را Ventilated System می نامند و هوا در پشت آن در جریان است، لزومی به پر کردن بندهای مابین سرامیک ها نیست؛ فقط در اقلیم هایی که دارای کج باران هستند مانند شهر رشت و همچنین اگر در بستر کار عایق رطوبتی مناسبی اجرا نشده باشد می توان از مواد بندکشی پایه پلی یورتان که در قبال اشعه UV مقاوم هستند استفاده نمود. چرا که اگر هنگام نصب نما پیچ و رولپلاک انجام شود به لحاظ زمان نیز صرفه جویی میشود. در صورتی که قصد استفاده از این روش را دارید، در انتخاب چسب حساسیت به خرج دهید و کیفیت آن را بررسی کنید.  Th is w​as c reated by G SA  Content Gener ator  Demov ersion.

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

همچنین در مدل های مختلف نصب بسته به نقشه های موجود ممکن است که یک روش از روش دیگر ارزانتر شود در صورتی که در ساختمان دیگر ممکن است همان نما گرانتر شود. برای محاسبه دقیق و قیمت اصلی و نهایی متر واحد کار یا متر کلی کار می بایست نقشه های اصلی آن موجود باشد. جهت ارسال و مشاهده کاتالوگ شرکت ، ارسال دیتیل شیشه فریم لس ، توضیحات کاملتر اینکه شیشه فریم لس چیست ، نحوه اجرای شیشه فریم لس ، قیمت دقیق تر شیشه فریم لس ، انواع شیشه فریم لس ، فروش پروفیل فریم لس ، عکس نصب شیشه فریم لس ، قیمت نمای فریم لس ، عکس های و دیتیل های اجرای نمای فریم لس ، قیمت فریم لس ، ارسال دیتیل شیشه فریم لس جهت مشاهده در شبکه های اجتماعی ، ارسال و دانلود دیتیل شیشه فریم لس ، مقطع فرم لس ، قیمت شیشه فرم لس ، نمای شیشه فرم لس ، نمای شیشه ای فرم لس ، خرید آلومینیوم شیشه فرم لس ، شیشه های فریم لس ، شیشه های دوجداره و تک جداره فرم لس ، نحوه نصب و اجرای شیشه فرم لس با شرکت تماس بگیرید. Post w as gen​erat᠎ed wi th behsaznama C᠎onte᠎nt Gener᠎ator D em oversi᠎on᠎.

پس از انجام بازدیدتوسط مهندسین گروه آلفا و مشاوره ، برآورد قیمت به صورت پیش فاکتور ارسال و طراحی نما ( در صورت نیاز ) انجام شده و نماهای مدرن تقدیم حضور میگردد. 1- نمای چوبی (Thermo Wood) : چوب ترمو از رنگهای متنوعی برخوردار است. سعی کنید بسیار کم از آب برای تمیز کردن پرده چوبی استفاده کنید. یک نکته بسیار جالب درباره مزایای نمای خشک: آیا میدانستید که با استفاده از نمای خشک، در صورت نیاز میتوانید نمای جمعآوری شده را به آسانی در یک ساختمان دیگر اجرا کنید؟ کاهش وزن ، انطباق با آیین نامه زلزله و قابل اجرا بئدن در ساختمان های مرتفع . 1- صفحات L شکل در امتداد یکدیگر بر روی دیوار ساختمان نصب می شوند. در سمت داخلی دیوار نیز پانل گچی نصب می گردد. این قیمت برآورد اولیه یک متر نمای سرامیک خشک جهت اجرای دیوار صاف و بدون پنجره است. روش و راه اندازی این نما به صورت خشک است و از ملاتی که نما را روی ساختمان قرار دهد استفاده نمی شود. پس بهطور کلی میتوان مولفه دانش در تولید یک محصول را بهعنوان معیاری برای تعیین پیشرفته یا سنتی بودن آن در نظر گرفت، به طوری که سرامیک خشک نما به دلیل نوع تولید آن که بر اساس دو گونه اکسترودی و استفاده از دستگاه های پیشرفته ورقه ورقه نمودن سرامیک به ضخامت یک سانتی متر تقسیم بندی می گردد از دسته سرامیک های پیشرفته محسوب می شود.

دتایل نمای خشک

نحوه عایق بندی نمای سرامیک مجوف پرسلانی: در سرامیک سرامیک مجوف پرسلانی با تعبیه حالت کام و زبانه در دو وجه بالا و پایین آن، مسائل مربوط به آب بندی را به طور ۱۰۰ درصد حل می کنند. به این نحو که هوا پشت آنها می رود ولی آب و رطوبت به هیچ وجه به پشت نما نفوذ نمی کند. از این رو مدیران رتبه اول سازمان ها و موسسات ، علاوه بر روش های جدید تبلیغات ، تلاش می کنند تا نوع محل و به خصوص نمای ساختمان مرکزی سازمان خود را به گونه ای طراحی و انتخاب نمایند تا نشان دهنده ی نوع و اهمیت فعالیت آنها باشد. سرامیک ها علاوه بر اینکه معدنی هستند در عین حال خواص فلزی نیز ندارند. رنگ کلیپس ها با رنگ سرامیک انتخابی بوسیله رنگ پلی استر با روش الکتروستاتیکی یکسان می گردد و در محل اتصال سرامیک به ریل نیز ، لاستیک های EPDM با کیفیت بالا جهت جلوگیری از لغزش سرامیک ها قرار می گیرند. روش نصب نمایان (VISIBLE): در این روش تایل های سرامیک خشک پرسلانی با کلیپس، بر روی ریل های آلومینیومی زیرسازی می شود. کاهش حدود ۸۰ الی ۱۰۰ کیلوگرم از وزن به ازای هر مترمربع از سطح نمای اجرا شده نسبت به روش دوغابی که تأثیر زیادی بر کاهش نیروی ویران کننده زلزله خواهد داشت. ᠎This has been c᠎reated by behsaznama Co᠎nt ent ᠎Gene᠎rato᠎r DEMO.

دیدگاهتان را بنویسید