اجرای نما ساده که مشتریان را جذب می کند

از ویژگی های این نما مقاوم بودن آن در برابر عوامل طبیعی است و همچنین به دلیل استفاده از پروفیل آلومینیوم که نقش بسیار مهمی در نمای خشک فلزی دارد ، موجب شده این نما جزء مهمترین نماهای خشک به حساب آید. در اجرای نمای خشک یکی از مهمترین پارامترهایی که تعیین کننده قیمت می باشد نوع متریال استفاده شده در طراحی نما می باشد و عامل بعدی در قیت تمام شده نمای خشک ارتفاع ساختمان می باشد و نحوه اجرا می باشد . مجموعه خدمات ما، یک پکیج کامل از مراحل طراحی اولیه تا نصب و اجرای سیستم ها را در بر می گیرد. شرکت عمران تجارت فاطر، متخصص طراحی و اجرای نمای خشک و انواع نمای ساختمان مدرن : نمای کرتین وال (نمای لامل، نمای فریم لس)، نمای سرامیک خشک (انواع سرامیک پرسلانی خشک و سفال)، نمای کامپوزیت (با پروفیل آلومینیومی و سی ان سی انواع ورق آلومینیوم کامپوزیت) و اجرای نمای سنگ خشک و نمای شیشه ای و نمای ترکیبی، پیشرو در صنعت ساختمان ایران می باشد.

اینستاگرامم در مورد نمای خشک چه چیزی می تواند به شما آموزش

برای نمای ساختمان میتوان از مصالح مختلفی مانند آجر، سنگ، شیشه، سیمان، سرامیک و… از دیگر انواع اجرای نمای خشک ساختمان بر اساس مصالح استفاده شده می توان به اجرای نما خشک آجری، اجرای نمای خشک سنگ، نمای اسپایدر و… نمای سه بعدی: نمای اکسپندد متال از همان ابتدا کیفیت سه بعدی بودن نما را تامین می نماید و تنوع بالایی از منظر را به نمای ساختمان می بخشد. پروفیل های آلومینیوم به دلیل داشتن ویژگی سبک وزن بودن به نسبت دیگر مصالح یکی از پر طرفدارترین نماهای ساختمانی محسوب میشوند ورقه های کامپوزیت بسیار سبک و با وزن حدود 8- 5 کیلوگرم در متر مربع است ، که در مقابل بقیه مصالح از قبیل سنگ ، شیشه و سیمان وزن کمتری را دارد. به شاقول و تراز بودن سنگ ها هنگام سنگ کاری باید دقت شود . البته نماهای سیمانی ترک پذیر می باشند به این دلیل که سیمان خواص الاستیکی نداشته و لذا در انبساط و انقباض ساختمان احتمال ترک برداشتن آن وجود دارد. اما سه ویژگی مهمی که باعث میشود افراد از آن برای خانه خود استفاده کنند را در ادامه بیان کردهایم. یکی از ویژگیهایی که در این مدل حفاظها دیده میشود، این است که میتوان آنها را رنگکاری کرد.

کامپوزیت یکی از مصالح ترکیبی، متشکل از دو لایه پوششی آلومینیوم با یک هسته پلی اتیلن می باشد. پلی استایرن به دلیل تقاضای زیاد با کاربردهای مختلفی به بازار ارائه میشود. سرامیک پرسلانی زیر مجموعه ای از تایل های سرامیکی است با این تفاوت که در دمای بالاتری (نزدیک به ۱۴۰۰ درجه سلسیوس) نسبت به تایل های رایج پخته و با فشار زیاد تولید می شوند. بایرامیکس برای اولین بار در سال۱۹۹۳ میلادی توسط یک گروه در ترکیه تولید و به دنیا عرضه شد. این قابلیت در بسیاری از انواع نماهای دیگر وجود ندارد و در صورت آسیب دیدن قسمتی از نما مجبور به تقبل هزینه ی زیادی برای تعویض کامل آن خواهید شد. سمند سورن پلاس به عنوان جدیدترین ویرایش فیس لیفت سمند سورن از زمستان ۹۸ به طور رسمی توسط شرکت ایران خودرو به نمایش گذاشته شد که البته تا هنگام نگارش این مطلب هنوز اثری از حضور آن در بازار کشور مشاهده نمیشود. بنابراین اگر می خواهید نمای ساختمان جلوه ای یکپارچه داشته باشد و ملات بندکشی به چشم نیاید رنگ آن را متناسب با سنگ ها انتخاب کنید. پیمانکار نما برای اجرای نمای کامپوزیت با توجه به نقشه های اجرایی، اقدام به انجام عملیات نصب که شامل زیرسازی، شاسی کشی، شیت بندی و مونتاژ پنل های آلومینیومی است مینماییم.

میشود.این نوع نما دربرابراتش سوزی مقاوم و عایق صوتی وحرارتی نیز محسوب میشوند و همچنین نسبت به پنل های دیگر جزء بهترین عایق های رطوبتی به شمار میروند. موجب پیوند ناگسستنی لایه های مختلف پنل می شود. به این ترتیب، طراحی نماهای مختلف ساختمانی باید با یکدیگر هماهنگی زیبایی داشته باشند. گروه استاندارد وب ایران تنها یک طراحی وب سایت نیست. بدیهی است که هر یک از موارد ذکر شده شرایط خاص خود را دارند که خریدار پیش از هر اقدامی باید این ضوابط را مطالعه نماید. کالیبراسون و آماده سازی برای نصب با توجه به نقشه های اجرایی و کارگاهی تهیه شده برای هر پروژه، در کارخانه انجام میشود. برای کاهش دور ریز با توجه به نقشه های اجرایی و کارگاهی تهیه شده برای هر پروژه، سازه در طول های مناسب برش داده شده ، کد گزاری شده و در بسته بندی مناسب حمل میشوند. علاوه بر این، ظاهر شیشهای، جلوهای لوکس و جذاب به سازه بخشیده و به زیباسازی شهر کمک میکند.

سرامیک نمای خشک

​This content has be en done by G​SA C ontent Generat or D​emoversi on.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نمای خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید