اجرای نما مبانی توضیح داده شده است

مهندسان و طراحان ساختمانی که اجرا و نصب نمای سرامیک خشک را بر عهده دارند به خوبی با نحوه قرار دادن این نما روی ساختمان آشنا هستند. این مجموعه تا به امروز ، دست اندر کار خلق پروژه های ساختمانی متعددی در سراسر کشور و حتی خارج از مرزهای این سرزمین بوده است و اکنون به پشتوانه چشم انداز کلان فعالیت خود ، محکم و استوار در مسیر رشد و توسعه فن و دانش معماری قدم بر میدارد. تنوع طرح و رنگ: قطعات سرامیک دارای رنگها و طرح های متنوع و همچنین ابعاد مختلف می باشد. قیمت سرامیک آجری در کالاساخت به روز است و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با همکاران ما نیز در ارتباط باشید، توجه داشته باشید که به لحاظ قیمت سرامیک آجری تفاوت قیمت چشمگیری نسبت به سرامیک های معمولی ندارد و تفاوت قیمت آن ممکن است به خاطر پرسلان یا معمولی بودن سرامیک و از طرفی درجه بندی سرامیک باشد توجه داشته باشید که عموما سرامیک های آجری پرسلان درجه یک قیمت پایین تری به نسبت سرامیک طرح آجری دارد، در برخی موارد سرامیک می توان گفت سرامیک طرح آجر برجسته قیمت بالاتری دارد. اما در مجموع می توان گفت که نمای آجری جزو ارزان ترین نمای ساختمان ها به حساب می آید.

نگاه کن مادر، می‌توانید در واقع یک کسب‌وکار با کرتین وال ساخت

این نما تقریبا می توان گفت در صنعت ساختمان سازی در حال جایگیزین شدن به جای نمای کامپوزیت می باشد. در اکثر مواقع از آلومینیوم برای زیر سازی استفاده می شود زیرا هم طول عمر بیشتری دارد و هم باعث سبک تر شدن نما می شود. سرامیک خشک بهدلیل مزایایی که دارد بسیار پرطرفدار شده است. اشاره کرد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و مدرن شدن نمای ساختمانها صنعت ساختمانسازی و دکوراسیون دچار تغییراتی شدهاند که از جمله این تغییرات میتوان به رایج شدن روشهای اجرای نمای خشک اشاره کرد. اجرای نمای کرتین وال، یکی از مدرن ترین نماهای مدرن در معماری ساختمان های امروزی می باشد. تمامی نماهای مدرن ساختمانی طراحی و اجرا شده توسط شرکت مهندسی زیبا از مرحله طراحی، تولید و اجرا بهصورت کاملاً بومیسازی شده انجام میشوند. سرامیک خشک پرسلانی به دلیل استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا در این صنعت با داشتن میزان جذب آب کمتر از نیم درصد که بسیار کمتر از میزان جذب در برخی از انواع سنگ های مورد استفاده در کف، دیوار و نمای ساختمان می باشد تولید می گردد. ملات آهک از ملات آهک به طور فزاینده ای برای ملافه های سنگی و رنگ آمیزی مجدد استفاده می شود.

قیمت نمای خشک

4. تعویض آسان و سریع تایل ها: در صورت نیاز به باز کردن قسمتی از نما و اجرای مجدد آن، این امر به سهولت قابل انجام است و حتی این امکان وجود دارد که نمای ساختمانی به طور کامل باز و جمع آوری شود و در جای دیگری مجدداً این نما اجرا شود. شما باید به خوبی بدانید که هر یک از این نماهای ساختمانی دارای بخش های متنوعی می باشد و مدل های مختلفی دارد. امیدوارم مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد. با گذشت زمان این روش پیشرفتهای چشمگیری داشته و در اکثر پروژهای مهم مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش در محل اتصال سرامیک به ریل های آلومینیومی، لاستیک های EPDM قرار می دهند تا از لغزش سرامیک ها جلوگیری شود. پنلهای بتین اکسپوز صرفه جویی در هزینه ها و زیبایی بصری خاصی در پروژه ها ایجاد کرده است و شرکتهای مجری نمای خشک می توانند این متریال را در طراحی های خود استفاده نمایند . This has been g enerated by G SA ᠎Cont en᠎t Ge nerator DEMO.

قابلیت تعویض و تعمیر قسمت های مختلف نما هم باعث کاهش هزینه های تعمیر و بازسازی می شود. می شود. همچنین با اجرای نمای خشک، قسمت های مختلف نما، به صورت جداگانه تغییر مکان می دهند. می توان برای نا محسوس جلوه دادن، قسمت های نمایان بست ها را به رنگ سطح رویه، رنگ کرد. نمای سرامیک خشک امروزه برای کاربری های مختلفی از جمله تجاری، اداری، مسکونی، اداری-تجاری، ایستگاه ها، پایانه ها و… این ویژگی به عنوان یک خاصیت مکانیکی بیانگر میزان تحمل یک سرامیک در برابر فشارهای استاتیکی و دینامیک بوده و قابلیت سرامیک را برای کاربردهای نما مشخص می سازد.در میان تمام پوشش های مورد استفاده در نمای خشک ،سرامیک پرسلانی به عنوان بهترین محصول از لحاظ استحکام خمشی شناخته شده است. در این سیستم، شیارهایی مخصوص توسط دستگاه شیارزن مکانیکی در پشت سرامیک ها در دو جهت مخالف هم ایجاد میشود. در واقع در نمای خشک نوعی سیستم با اتصالات مکانیکی جایگزین ملات برای نصب نمای ساختمان میشود.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد قطعات نمای خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید