اجرای نما – نمای کلی

اگر ساختمان دارای داربست باشد آن گاه میتوان با داربست پیچ و رولپلاک نما انجام داد. کلمه ادونپازاری در ترکی به معنی «بازار چوب» است.آدالار و حمامیولو در منطقه «کوپروباشی» (Koprubasi) به معنی سر پل بههم میرسند؛ روی پلی که نقطه تقاطع خط تراموا با رودخانه پورسوک است.اسکیشهیر دارای یک شبکه تراموا است که تا سال ۲۰۲۱ میلادی، طول آن از ۵۰ کیلومتر فراتر رفته است و به حومههای دوردست شهر متصل میشود. این ساحل ۳۵۰ متری دارای ماسه واقعی و مجاور رودخانه پورسوک است. ساختمان تاریخی شورای شهر تپهباشی هم در این محله، در جزیره کوچکی وسط رودخانه پورسوک قرار دارد. منبع عکس: hurimg.comپارک کنت (Kent) در محله تپهباشی اسکیشهیر، یکی از گردشگاههای بسیار زیبای این شهر است که بهدلیل احداث اولین ساحل مصنوعی ترکیه در آن، شهرت زیادی دارد. خیابان پیادهروی «دکترلار جادهسی» (Doktorlar Caddesi) با یک خط تراموا که از وسط آن میگذرد، در شمال منطقه آدالار قرار گرفته است.منبع عکس: aydinlatma.orgدر جنوب شرقی آدالار، خیابان پیادهروی زیبای دیگری به نام «حامامیولو» (Hamamyolu) قرار گرفته که در کل امتداد آن، فضای سبز و مسیر پیادهروی بهصورت یک پارک خطی، با طراحی مدرن ساخته شده است. محله ادونپازاری در دو کیلومتری جنوب مرکز مدرن شهر قرار دارد و قدمت آن به قرن ۱۱ میلادی بازمیگردد. ᠎Art​icle has be en g᠎en᠎er᠎at​ed  wi​th t he he​lp ᠎of G SA C᠎onte nt ᠎Ge nerator DEMO!

قیمت سنگ نمای خشک

در این موزه بیش از ۱۶۰ مجسمه مومی از مشاهیر ترکیه و سایر کشورهای جهان به نمایش درآمده است. این مکان شامل فروشگاههای سوغاتی، غرفههای مختلف، کافه و بار است؛ مرکز هالر همچنین دارای سالن نمایشگاه، کتابفروشی و سایر امکانات تفریحی مناسب برای همه اعضای خانواده است. نماهای کرتین وال را میتوان با ترکیبی از سایر سیستمهای دیگری همچون چوب، به سبک و سیاقی مدرن تر طراحی کرد، تا علاوه بر زیبایی از عایق بالاتری نیز برخوردار باشد. مالک این موزه که خود متولد اسکیشهیر است، با هدف ترویج هنر مدرن ترکیه و کمک فرهنگی به این شهر، اقدام به ساخت این موزه کرده است.در ساخت موزه مدرن ادونپازاری که توسط دو معمار ژاپنی طراحی شده است، ترکیبی از معماری شهری محله ادونپازاری، معماری عثمانی و معماری سنتی ژاپنی مشاهده میشود. نمای اصلی ساختمان موزه که بهصورت ترکیبی از احجام مکعب شکل با خطوط موازی چوبی است، از المانهای شهری مدرن اسکی شهیر به شمار میرود. اگر هتلی را برای اقامت خود در اسکی شهیر انتخاب کنید، هزینه تا ۲۷ دلار در روز افزایش مییابد. هزینه هتل سه ستاره نیز حدود ۲۸ دلار است. قیمت وعدههای غذایی در رستورانهای این شهر حدود ۴٫۳ دلار، یک بطری آب حدود ۰٫۳ دلار و هزینه حملونقل درونشهری بهطور میانگین حدود دو دلار در روز است.

بابت بلیط ورودی اماکن تاریخی و تفریحی مختلف و خدمات راهنمای گردشگری، حدود ۱۰ دلار در روز باید هزینه پرداخت کنید. هتلها و اقامتگاههایی با قیمتهای بسیار مناسب در اسکیشهیر وجود دارند و در عین حال، هتلهای مجلل و گرانقیمت هم برای افرادی که تمایل دارند با پرداخت هزینه بیشتر، از امکانات رفاهی در سطح بالاتری برخوردار شوند، در نقاط مختلف شهر ساخته شده است.اگر بهتنهایی به اسکیشهیر سفر میکنید، بسته به انتظارات خود، برای اقامت یک شبه از حدود هفت دلار برای هاستل تا حدود ۶۰ دلار برای یک هتل مجلل پرداخت خواهید کرد. منبع عکس: ntv.com.trسوغات اصلی اسکیشهیر، صنایع دستی و آثار هنری ساخته شده از نوعی سنگ بنام مرشام (Meerschaum) هستند که ذخایر بزرگ آن در اطراف اسکیشهیر وجود دارد. این هتل بزرگ که بهترین هتل اسکیشهیر است، در فاصله کوتاهی از خانههای تاریخی محله ادونپازاری و برخی موزههای مهم قرار دارد. منبع عکس: tripadvisor.comموزه باستانشناسی اسکیشهیر که از سال ۲۰۱۰ میلادی در مکان فعلی خود دایر است، شامل آثار تاریخی مربوط به اقوام مختلفی است که در قرنهای گذشته در این منطقه میزیستهاند. بهترین مکان برای خرید سوغاتی در این شهر، مغازههای صنایع دستی در بازار آتلیهان محله ادونپازاری است.از خوراکهای معروف اسکیشهیر میتوان به بالابان کباب (کوفتههای کوچک با ماست، نان پیتا و کره)، حلوای مت (Met Halva)، و چی بورک (Ci Borek) اشاره کرد.

شرکت طراح و مجری نما

معماری منطقه ای هر مکان با توجه به محدودیت های اقلیمی و سرچشمه های منابع موجود در همان منطقه از قبیل متریال های موجود و شرایط فرمی و ساختاری که منطقه در اختیار معماری می گذاشت وضعیت نما و ظاهر ساختمان را تعیین می نمود. این نمونه نما که به عنوان نمای شیشه ای نیز شناخته می شود، با استفاده از فریم آلومینیومی و شیشه مستحکم می شود و شیشه ها به عنوان نما شناخته می شوند. اجرای نمای سرامیک خشک که به روش پرده ای یا نمای تهویه شونده کارایی بسیار بالایی در آب و هوای سرد دارد یک آیتم مهم عایق بندی سیستم های نمای تهویه شونده بسیار شناخته شده هستند، این سیستم در کشورهای سرد اسکاندیناوی کاربرد بسیار دارد. ولی اگر کار اجرای این نما به افراد متفرقه و بدون سابقه اجرایی واگذار شود و کار نصب و اجرا و آب بندی به درستی انجام نشود، نمای ساختمان دچار مشکلاتت عدیده خواهد شد. سیستم نمای خشک بدون برداشتن سطح دیوار موجود، مستقیماً بر روی دیوار قابل اجرا بوده و بنابراین اجرای این سیستم بدون ایجاد ضایعات و زبالههای ساختمانی معمول و همچنین بدون ایجاد سرو صدامیباشد.

شرکت های نمای خشک

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد شرکتهای نمای خشک در تهران لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید