اجرای نما و چاک نوریس Effect

به دلیل استفاده از عایق حرارتی در سیستم نمای خشک می توان اعلام کرد که این نما جلوی اتلاف انرژی ساختمان را گرفته و باعث کاهش هزینه ها می شود. در صورت انجام این کار حتما باید از رنگ های پایدار در برابر عوامل جوی استفاده کرد، چون این بست ها در معرض آسیب دیدگی بر اثر عوامل جوی قرار دارند. اما از سوي دیگر و مهمتر از آن، نماي هر ساختمان بسته به شرایط حیطی از جمله آب و هوا و بارهاي مختلف وارد بر آن از جمله باد، طوفان، زلزله، سیل و ضربه شرایط ویژهاي را تجربه کرده و لازم است در برابر این شرایط پایدار بماند. در گام بعدی یک اسپری را با این محلول درست نمایید. میتوانید نمای ساختمان را خیلی سریع و راحت ترمیم و بازسازی کنید؛ نگران هزینه ترمیم نمای ساختمان نباشید؛ با استفاده از این روش در صورت خرابی بخشی از نما به راحتی میتوانید آن قسمت را باز و تعویض نمایید. چرا که آنها از این طریق آزادی عمل بیشتری دارند و به راحتی میتوانند ایدههای خود را اجرا کنند. این نوع نما طرح ها و رنگ های گوناگونی دارد. تنوع در رنگ و طرح. با توجه به تنوع اقلیمی و قرار گیري بخش قابل توجهی از کشور در مناطق داراي خطر لرزهاي بالا و باد شدید، طراحی نماهاي ساختمانی براي انواع ترکیبهاي بارگذاري شامل باد و زلزله الزامی است.

مصالح نمای خشک

بنابر رویکرد استانداردها به طور معمول جدار خارجی ساختمان مورد ارزیابی در مقابل ضربه قرار میگیرد. 3- این نوع سرامیک با تعبیه حالت کام و زبانه در دو وجه بالا و پایین آن های مسائل مربوط به آب بندی درز افقی نمای سرامیک خشک پرسلانی را به طور 100 درصد حل می کنند به طوری که هوا پشت آن ها می رود و لی آب و رطوبت به هیچ وجه به پشت ان ها نفوذ نمی کند. این ضربات میتواند شامل ضربات سنگین اتومبیلها، ضربات ناشی از برخورد افراد یا سایر اجسام باشد. هدف نشریه شماره ۷۱۴ طراحی و ارائه ضوابط اجرایی نماها تحت اثر بارهاي لرزهاي، باد، ضربه و سایر عوامل محیطی و ارائه راهکارهاي مناسب براي مهار آنها است. از فصل چهارم تا فصل هشتم به ترتیب الزامات طراحی و اجراي نماهاي متداول مشتمل بر نماي سنگی، آجري، سیمانی، سرامیک، کامپوزیت و شیشه به تفضیل ارائه شده است. در فصل اول انواع نماهاي متداول از نظر نوع مصالح به کار رفته و نیز نحوه اجرا و اتصال بررسی شده است. تکیه گاه نما و اتصال آن به سازه باید توانایی انتقال بار به سازه را داشته باشد.

چنانچه تغییرشکل جانبی نما معیارهاي پذیرش را برآورده نسازد، باید تغییرمکان جانبی نسبی طبقات سازه را محدود کرد یا با ارائه جزئیات ویژه، اتصال سیستم نما به سازه را جدا نمود. در حالتی که نماي ساختمان از طریق یک سازه نگهدارنده به قطعات سازهاي متصل باشد (نماي پردهاي)، آزمونهاي ضربه به طور مستقل روي آن انجام میشود. همچنین تغییر مکانها و جابجاییهاي نسبی سازه نیز باید در محدوده تامین ضوابط سازهاي استاندارد ۲۸۰۰ باشد. این جدار میتواند شامل دیوار خارجی و نماي چسبیده به آن بوده یا شامل نما و سازه مجزاي نگهدارنده نما که به آن متصل است باشد. 4- قیمت تمام شده این محصول به دلیل استفاده از تکنولوژی بالای ساخت آن که از نوع سرامیک های اکسترودی با شکل ویژه محسوب می گردند بیشتر می شود. نماهاي ساختمانی در شکل دهی شهر نقش بسزایی دارند. ساختمان مورد بحث این نشریه نماهاي ساختمانی بوده و الزامات تهیه شده براساس آن ارائه شده است.

دستورالعمل حاضر نحوه طراحی نما براي مقاومت در برابر این عوامل و نیز شیوه اجراي نماهاي متداول ساختمان در کشور را هم راستا با ضوابط بین المللی ارائه کرده است. در نماهاي مهار شده، قطعات نما توسط اتصالات مکانیکی به سازه متصل شده اند. محدوده کاربرد نشریه شماره ۷۱۴ نماهاي ساختمانی است. بنابراین نشریه شماره ۷۱۴ با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی تهیه و تنظیم شد. در کل اگر یک حساب سرانگشتی کنید، هزینه خشکشویی با در نظر گرفتن هزینه آب و برق و همینطور وقت شما، فرق چندانی با هزینه شستن آن در خانه ندارد. اجرای نما فریم لس شیشه ای با استفاده از متریالی مانند شیشه مورد استفاده در ساختمان های بزرگ و چندین طبقه است. در معماری، اجرای نما یکی از مهم ترین عناصر خارجی ساختمان شناخته می شود. در فصل دوم الزامات اجزاي نما و در فصل سوم بارهاي وارد بر نما و معیارهاي پذیرش آن ارائه شده است. همچنین در کنار تدوین ضوابط طراحی، ارائه جزئیات اجرایی لازم نیز میتواند نقش قابل توجهی در ارتقاي کیفیت ساخت و ساز کشور داشته باشد. این نوع سیستم مشکلات و محدودیت هایی داشت ازجمله این که امکان استفاده از عایق کاری یا لایه عایق در این روش وجود نداشت و باعث اتلاف انرژی بسیار زیاد و ورود هوا و آلودگی صوتی به داخل ساختمان می شد. This ​post has been w​ritt en by behsaznama Con te​nt᠎ Gen erator DEMO.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از اجرای نما ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید