اجرای نما و چاک نوریس Impact

بنابراین بسیاری از مهندس های ساختمان که مطالعات مهندسی دارند این نما را بر دیگر نماها ترجیح می دهند. همانطوری که بیان کردیم مزایای نمای خشک نسبت به دیگر نماهای ساختمان بسیار بیشتر است و به همین دلیل افراد بسیاری از این نما استفاده می کنند. همانطور که اشاره کردیم نمای خشک یک جلوه ی بسیاز زیبا و خیره کننده به نمای ساختمان ها می بخشد. اسپایدر تولید و اجرای انواع نما خشک . این گروه برای اجرای کار با کیفیت بالا، از پیچ های گالوانیزه استفاده می کند. پس نیاز است که یک طراح قبل از ایده پردازی برای طراحی نما، مشتری یا کارفرمای خود را اقناع سازی کند. طراحی نما در چند سال اخیر، به گونه ای ترند و تخصصی شده است که برای هر پیمانکاری، استخدام یک طراح نمای حرفه ای، دغدغه ی جدی به حساب می آید. قیمت سرامیک های مصرفی در این روش نصب از 25 هزار تومان تا 60هزار تومان است که البته در بازار نوع ایتالیایی آن نیز موجود است که این سرامیکها شیاردار بوده به راحتی به دیوار نصب و قیمت بالای 70هزار تومان در هر متر مربع را دارد. کاشی از جمله متریال هایی است که تنوع بسیاری دارد.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

توجه به این نکته ضروری است که نماهای معمولی بعد از چند سال قطعاً نیازمند ترمیم و ایجاد گیرداری مجدد می باشند و این خود یعنی تحمیل هزینه ای اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در انتهای کار با توجه به عمر مفید کارهای دوغابی ۱۵ سال می باشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را تخریب نمود و این بدان معنی است که اگر هزینه ای حدود 10 سال پیش پرداخت نموده بود را مجددا برای ترمیم نمای خود پرداخت نماید. همانطور که قبلاً بیان شد، کاهش وزن ساختمان رابطه مستقیمی بر کاهش نیروی زلزله بر ساختمان ها دارد و در جهت تذکرات و نکات ویژه آیین نامه زلزله ایران (۲۸۰۰ ) و دیگر آیین نامه های زلزله دنیا خواهد بود و طراحی زیرسازی و مصالح هر نما بر اساس اصول طراحی استاندارد و منطبق با شرایط مندرج در آیین نامه ۲۸۰۰ ایران و اتصال به سازه اصلی ساختمان می باشد، بدان معنی که در هنگام وقوع زلزله، حرکات بخش نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت می گیرد و این موضوع مانع ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن مشابه نمای دوغابی خواهد شد و لذا باعث کاهش تلفات انسانی و دیگر خسارات ناشی از سقوط نما خواهدشد.

هزینه اجرای نمای خشک

یکی دیگر از مصالح سیستم خشک که به دلیل زیبایی و ماهیت های منحصر به فردش مورد توجه و استفاده معماران به نام واقع شده است نمای کرتین وال نام دارد. 6. از آنجایی که در این نما ملات تر به کار نمی رود و تمامی قطعاتی که در آن وجود دارد پیچ و مهره می باشد، وزن و حجم ساختمان را بسیار کاهش می دهد. هر سازه ای، قبل از اجرای نمای ساختمان خود، بایستی طرح نما را با مراجع مرتبط به اشتراک گذاشته و تاییدیه آن را اخذ کند. تایل پرسلانی یک محصول سرامیکی است که بدنه متراکمی دارد که خصوصیت اصلی آن خلل و فرج بسیار پایین آن است ( چیزی کمتر از 1%) ، این امر سطح استحکام بسیار بالایی را برای تایل ایجاد می کند و از لحاظ تکنیکی و فنی خواص بالایی را به این متریال جهت اجرای نمای ساختمان می بخشد. تایل پرسلانی یک محصول سرامیکی است که بدنه متراکمی دارد که خصوصیت اصلی آن خلل و فرج بسیار پایین آن است ( چیزی کمتر از 1%) . بر روی رولپلاک نوع RDF یک تابلو بند وجود دارد ، نوع RDR بدون کناره به عمیق شدن لنگر در مواد کمک می کند.

این امر سطح استحکام بسیار بالایی را برای تایل ایجاد می کند و از لحاظ تکنیکی و فنی خواص بالایی را به این متریال جهت اجرای نمای ساختمان می بخشد. یک مثال می تواند مفهوم را واضح تر کند. سرامیک طرح سنگ برجسته با جلوه و ظاهری زیبا در اجرای مدل سرامیک طرح سنگ برای نما یک انتخاب مناسب به شمار میآید. پس با انجام طراحی که اولویت آن زیبایی باشد و رابط کاربری را لحاظ نکند، خودتان و تخصص تان را زیر سوال نبرید! وحرارتی را خواهد داشت، می توان با محاسبات انجام شده نسبت به محل احداث ساختمان از نظر آب و هوایی مطابق استاندارد های مربوطه (مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان ایران) عایق حرارتی و صوتی مناسبی را در نظر گرفت و به راحتی نصب نمود و حتی از این فضا می توان برای عبور سیستم تأسیسات مکانیکی و برقی نیز استفاده نمود. سپس در صورتیکه سازه ساختمان فلزی باشد دستک هایی را به تیر های ساختمان جوش می دهند تا از این طریق اتصال شبکه فلزی زیر سازی نما به ساختمان انجام پذیرد. This da ta w as g​enerated with G SA C᠎ontent Gen er ator᠎ Dem᠎ov᠎ersi on!

انتخاب های برتر دتایل اجرای نمای خشک

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با مجری نمای سرامیک خشک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید