اجرای نما And Love – چگونه آنها هستند همانند

دارای مزایای بسیاری است که کاربرد آن را برای ساختمانها بسیار افزایش داده است که در ادامه به بررسی دقیقتری از هر یک از این موارد می پردازیم که چگونه می تواند زیبایی نما را به دست آورد و حالت چشمنوازی را پدید آورد. طرح های متنوع این محصول می تواند نظر هر فرد با هر سلیقه ای را جلب کند. از آنجایی سرامیک خشک روی شاسی کسی های زیرسازی سوار می شود و بعد توسط نگه دارنده هایی مهار می شود، چنانچه اجرای آن به درستی انجام نشود علاوه بر اینکه سقوط پنل های سرامیک نمای ساختمان را ناقص می کند بلکه خطر جانی برای عابران و مجاوران ساختمان را نیز به دنبال دارد. انسان از قدیم همیشه نوعی به خانه اش نما می داد با توجه به امکانات روز دنیا اوایل خانه ها را با کاه گل نما می دادند که به نوبه خود بسیار زیبا بود در تابستان هوای خنکی را برای صاحب خانه به ارمغان می آورد اما به خاطر اینکه هر سال باید نوسازی می شد هزینه وو قت زیادی اتلاف می شد از این رو به نماهای سیمانی روی آوردند که سیمان سفید هم زیبا بود.

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

 Th​is a rticle was done ​with ​behsaznama Co​nt ent Ge᠎nera tor DEMO!

با اینکه آژانس صدور گواهینامه کاشی پرسلان (PTCA) و آژانس بین المللی ASTM مراحل صدور تاییدیه این کاشی را در اختیار دارند، اما خرده فروشان در توصیف و اغراق در ویژگی های کاشی پرسلان مغازه شان کاملا آزاد هستند. معمولا کاشی های پرسلان با مقاومت بالا و نفوذ پذیری اندک و همچنین قابلیت تمیزکاری سریع برای مکان های پر رفت و آمد مناسبت تر اند. سرامیک طرح سنگ از مقاومت بالایی در برابر نور خورشید و رطوبت برخوردار می باشد و جذب رطوبت در لایه های زیرین نفوذ پیدا می کند و همین موضوع سبب می شود. قیمت سرامیک ها هر روز در حال تغییر است و دلیل این نوسانات قیمت، مواد تشکیل دهنده ی لعاب و مواد اولیه می باشد. یکی از عواملی که نیاز به سیستم اجرای نمای خشک را ایجاد کرده است سخت بودن اجرا و همچنین مشکلات متعدد در اجرا بود که در اجرای نمای سنتی و ملاتی وجود داشت به عنوان مثال یکی از مشکلات رایج در این روش ریختن نما در اثر عوامل متفاوتی بود از طرفی دیگر با پیشرفت تکنولوژی و توسعه تولیدات محصولات مورد استفاده در نمای ساختمان ها و طراحی نما مدرن سبب شد که محصولاتی به روز و نوین تولید شود که هر یک دارای مزایا و ویژگی های خود می باشد .

وقتی حرفه ای ها با نحوه اجرای نمای سنگ خشک, این است کاری که انجام می دهند، با مشکلات مواجه می شوند

در این صفحه از کالاساخت، شما می توانید قیمت به روز انواع سرامیک ها از جمله قیمت سرامیک درجه یک را مشاهده کرده و استعلام قیمت دقیقی از بهترین برند های سرامیک کشور قیمت نمای خشک را مشاهده کنید. هزینه این نوع کاشی با هزینه نصب افزایش می یابد با این وجود، سرامیک پرسلان از مزایای بی شماری برخوردار است و هزینه سرمایه گذاری اولیه آن را متعادل می سازد. هر دوی این محصولات اگر در محل مناسبی به کار گرفته شوند، دارای مزایای متنوعی هستند. قطعات نگهدارنده نمای سرامیک خشک از جنس فولاد فنر و یا ورقهای آهن گالوانبزه می باشد و ضمنا سرامیک ها جهت ایمنی بیشتر، قبل از نصب با توری مش و چسب زرین اپوکسی دو جزئی مسلح سازی می شوند تا چنانچه در سرامیک نصب شده به هر دلیلی ترک یا شکستگی ایجاد شد از ریزش های احتمالی جلوگیری شود و ایمنی افراد حفظ شود. به طورمثال ساختمانی با سبک مدرن را بهتر است از سرامیک آجری مدرن نیز استفاده شود، چون عدم هماهنگی درسبک ساختمان زیبایی کار شما را کمتر می کند . سرامیک یک ماده قدیمی و در عین حال بسیار مدرن است. فولاد ضد زنگ یک ماده عالی از انواع نمای خشک ساختمان به شمار می آید، که دارای سطح براق و صیقلی است و در نمای ساختمان مدرن بسیار از آن استفاده می شود.

قانون 1 دقیقه برای نمای خشک

اگر تهویه حفره با خدمات ساختمان یکپارچه باشد، هوای گرم شده توسط خورشید را می توان به ساختمان وارد کرد، تهویه طبیعی خوبی ایجاد کرده و در تابستان نیز به صورت عکس عمل می کند که از بهترین انواع نمای خشک در حفط انرژی محسوب می شود. ست پذیری بی نظیر این محصول با انواع سبک های معماری و دکوراسیون داخلی قابلیت استفاده از این محصول را در بخش های مختلف ساختمان های مسکونی و اداری و نمای بناها ممکن کرده است. عدم لک پذیری یکی دیگر از ویژگی های مهم سرامیک خشک می باشد. برای زیبایی بیشتر نما رنگ این قطعات معمولا با رنگ سرامیک هماهنگ شود که نمای بی نظمی به ساختمان ندهد. همچنین با حذف ملات در مراحل نصب سرامیک خشک نما و استفاده از پنل های آلومینیوم برای اجرای سرامیک خشک باعث شده است که با ارائه دفترچه محاسبات سازه ای توسط مجری طرح حتی در برج های با ارتفاع زیاد نیز قابل اجرا باشد. نمای خشک سنگی، نمای خشک آجری، نمای سرامیکی، شیشهای، فلزی، کامپوزیت و حتی چوب از جمله نماهای خشک متداول در انواع ساختمانها هستند. در سازه ی نمای خشک از چهار چوب ها و اتصالاتی استفاده می شود که در برابر رطوبت، باران، تغییرات و نوسانات شدید دمایی، گازهای موجود در هوا مقاومت داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید