اجرای نما Chronicles

سلام وقت شما بخیر باشه ممنونم بابت ارسال نظر، شما می تونید برای ساختمون خودتون از نما شیشه ای استفاده کنید، مقاومت این شیشه ها بسیار بالا هستش، برای اینکه بتونیم بیشتر و در شرایط بهتری شما رو راهنمایی کنیم می تونید با ما تماس بگیرید. متریال زیرسازی با مصالح نمای خشک به گونه ای انتخاب شود که از لحاظ شیمیایی با یکدیگر مغایرت نداشته باشند. آهنی یا آلومینیومی ( و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نموده و هر کدام از این مصالح را در مکانها و محل های دیگری بسته به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدان معنی است که تمامی هزینه هایی که برای اجرای این نما صورت می گیرد بعد از پایان کار ساختمان، با لحاظ درصد استانداردی از استهلاک مصالح ، به کارفرما باز خواهد گشت . آب بندی کردن پنجرهها و پیش آمدگیهای ساختمان و ممانعت از ایجاد پل حرارتی طراحی اتصالات و نوع مصالح مورد استفاده در نمای خشک علاوه بر مشخصات فنی فوق باید قیمت مناسب، زیبایی نما، سهولت و سرعت در اجرا را در بر گیرد . نمای سرامیک خشک پرسلانی برای کاربری های مختلف تجاری، اداری ، مسکونی و همچنین بخش های داخلی ساختمان ، پایانه ها و ایستگاه های مترو و .

نحوه جستجوی زمان کرتین وال در توییتر چیست؟}

ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان کاشی و سرامیک در جهان می باشد که کارخانه های بزرگی در شهرهای مختلف آن در این صنعت فعالیت می کنند و به دلیل محصولات با کیفیتی که دارند زبانزد مردم دنیا شده است. عدم نیاز به نازک کردن و شیارزدن در سنگ نما و جلوگیری از پرت سنگ در اجرا و همچنین کمک به استحکام و ضخامت سنگ مصرفی نما. با توجه به طراحی فنی و مهندسی نما اعم از زیرسازی و طراحی دقیق ابعاد و پلاکهای مورد نظر برای هر پروژه با توجه به بازشوها، ارتفاع ساختمان، کاربری و دیگر موارد تأثیرگذار و امکان سفارش دقیق سنگها و مصالح مصرفی ضمن کاهش پرت و زمان اجرا، تأثیر بسزایی بر کیفیت و کمیت اجرا خواهد داشت. امروز افتخار داریم که بگوییم شرکت نویان نما پس از گذشت یک دهه فعالیت مستمر با فراز و نشیب ها و پیشرفتهای متفاوت ، وهمچنین با استفاده از تکنولوژی روز دنیا بر پایه درک فنی متخصصین و شاغلین مجموعه، توانسته است با جلب رضایت مشتریان، یار و همراه شما در پروژه های ساختمانی باشد و تجربه ای درخشان در ایفای تعهدات خود به عنوان یک شرکت مطرح پیمانکاری داشته و توانسته است ظرفیت های بالای خود را در در عرصه های اجرای نمای خشک شامل: سرامیک خشک،سنگ خشک،نمای کرتین وال،نمای کامپوزیت،نمای سمنت برد،نمای استرچ متال،درب و پنجره های آلومنیومی و لوور ثابت کند.

بسیاری از مصالح مورد استفاده در این روش را میتوان دوباره بازیافت کرد. در پایان فاز اولیه کارفرما و معمار و مشاور معماری به این نتیجه رسیدند که با دیتیل مناسب طراحی شده و محاسبات صورت گرفته میتوان با اطمینان از متریال بتن پریکست استفاده نمود و لذا فاز دو به سمت استفاده از این متریال در ترکیب با کرتین وال سوق پیدا کرد. عدم توجه مناسب به هر کدام از این موارد می تواند به تخمین نا مناسب هزینه ها بیانجامد. هر نقطه از ایران دارای آب و هوای متفاوتی است پس بدون شک آب و هوا بر روی خاک هر منطقه تاثیر مستقیم می گذارد به طور مثال بزرگترین تولید کننده کاشی و سرامیک ایران اکثرا در شهرهای مرکزی قرار دارند زیرا خاک این نقاط به دلیل اقلیم آن منطقه بسیار مناسب ساخت محصولات ساختمانی می باشد که می توان از آنها در امور مختلف تولیدی استفاده کرد. هر کدام از روش ها دارای دیتیل و ساخنار متفاوتی است. نمای ساختمان مانند لباس بدن انسان است که ما متناسب با شرایط آب و هوایی و محیط لباس می نصاب نمای سرامیک خشک پوشیم. اجرای نمای کرتین وال، یکی از مدرن ترین نماهای مدرن در معماری ساختمان های امروزی می باشد. استفاده از نیروی ماهر و متخصص در هنگام اجرا.  This  data has been done  with the help of behsaznama C on​tent Generat​or  DEMO!

نمای خشک در ساختمان

۲۸۰۰ ( و دیگر آیین نامه های زلزله دنیا خواهد بود و طراحی زیرسازی و مصالح هر نما بر اساس اصول طراحی استاندارد و منطبق با شرایط مندرج در آیین نامه ۲۸۰۰ ایران و اتصال به سازه اصلی ساختمان می باشد، بدان معنی که در هنگام وقوع زلزله، حرکات بخش نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت می گیرد و این موضوع مانع ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن مشابه نمای دوغابی خواهد شد و لذا باعث کاهش تلفات انسانی و دیگر خسارات ناشی از سقوط نما خواهدشد. با وجود اینکه لامل سازهای بسیار سبک است، اما این سازه مقاومت زیادی را در تحمل فشارهای عمودی و افقی ساختمان دارد و میتواند تمامی تنشها و فشارهایی که بهخاطر عوامل طبیعی مانند زلزله به ساختمان وارد میشود را به وسیله لامل به دیوارهای ساختمان انتقال بدهد تا بتواند ساختمان را بهخوبی حفظ کند. لازم به ذکر است که بیشتر معماران و طراحان نمای ساختمانی، بهخاطر دادن زیبایی و جذابیت بیشتر، در برخی محاسبات خود اندازه طولی لامل ها را با یکدیگر مساوی میگیرند که البته بنا بر نیاز سازه و ایجاد ظرافت در طراحی نما و معماری است. بر اساس سبکهای استفاده شده در نمای خشک، متریال متفاوتی می توان در آن به کار برد.

دیدگاهتان را بنویسید