ازدواج و اجرای نما بیشتر از آنچه فکر می کنید مشترک هستند

نما آجری سنتی را می توان در هر شهر و آب و هوایی اجرا کرد. در طراحی انواع نمای آجری مدرن به این ویژگی نیز بسیار توجه می شود. با توجه به مهارتش و شناخت مناسب از انواع پوشش مي توانيد م و کمک هاي لازم را شرکت اجرای نمای سرامیک خشک دريافت کنيد. در انتخاب چهارچوب نگهدارنده توجه به استحکام و مقاومت بالای آن، ضروری است. برای داشتن نمایی مدرن با آجر هلندی در منزل می توانید جزئیات را در دکوراسیون حذف و با توجه به لیست بالا نمایی شیک ایجاد کنید. این روش یکی از بهترین روش های نصب آجر است؛ زیرا در مقابل متغیرهایی همچون زلزله و شرایط آب و هوایی از استحکام بالایی برخوردار است. آجر هلندی یکی از انواع آجر مدرن می باشد که در طراحی نماهای به روز طرفداران بسیاری دارد. “معماری زمانی شروع می شود که دو آجر را کنار هم قرار دهید. استفاده از تکنیک و روش های آجرچینی می تواند نمای شما را بسیار منحصر به فرد و شیک کند. ظاهر و نمایی شکیل و شیک و در عین حال ایمن به سازه خود ببخشید. نمای ساختمان اگر به درستی زیرسازی نشود، احتمال تخریب دارد و در صورت تخریب شدن ضمن ایجاد ظاهر زشت، باعث میشود که باران و رطوبت به قسمت های زیرین سازه نفوذ کرده و آن را فرسوده کند.

ی رومی را صرفا با متریال سنگ می شناسند.

در این روش قطعات اتصالی قابل رویت می باشند و ویژگی اصلی آن سرعت نصب و سبک تر بودن سازه و زیرسازی می باشد. رنگ قرمز یکی از اصلی ترین رنگ ها در سبک کلاسیک به خصوص نمای ترکیبی رومی است. نمونه ای از سبک کلاسیک، نمای رومی است، معمولا اکثر افراد نمای رومی را صرفا با متریال سنگ می شناسند. بله کاملا درسته فقط درصد خیلی کمی به کیفیت نامرغوب سنگ ها بر می گردد. استفاده از نماي صلب سنگین مانند نماي چسبانده شده سنگی یا آجري، فقط در سازههایی با سیستم باربر جانبی صلب نظیر دیوار برشی یا مهاربند مجاز است و استفاده از آنها در نماي سازههاي با سیستم انعطاف پذیر مانند قاب خمشی توصیه نمیشود و در صورت استفاده باید کفایت آن با محاسبات دقیق اثبات شود. وجود قابلیت انطباق این نوع نما با اقلیمهای مختلف نیز، مزیت دیگری است که اجرای آن را در اقصی نقاط کشور با تنوع آب و هوایی بالا، امکانپذیر ساخته است. آهن کشی نمای ساختمان با عناوینی هم چون نبشی کشی و شاسی کشی نما در صنعت ساختمان سازی نیز معروف است. زیرسازی نمای ساختمان اگر اصولی و درست انجام شود، حتی در برابر زلزله هم مقاومت نشان می دهد.

نمای ساختمان اولین سد دفاعی در برابر رطوبت و حرارت است. کساني که مجري نماي خشک مي باشند اين نوع نما را بيشتر براي ساختمان هايي که بايد مقاومت بسياري در برابر آتش سوزي و امواج داشته باشند پيشنهاد مي دهند. آیا می دانید اگر زیرسازی نمای ساختمان به درستی صورت نپذیرد منجر به چه اتفاقی خواهد شد؟ شاید برخی افراد مدرن، این نما را قدیمی و منقضی شده بنامند، اما اگر بدانند که انواع نمای آجری ساختمان، امروزه چه غوغایی در معماری ایجاد کرده است، نظرشان عوض خواهد شد. برای مشاهده انواع آجر شاموتی، قیمت آن و نمونه پروژه های اجرا شده از آن کافیست روی لینک زیر کلیک کنید. برای داشتن انواع نمای آجری بدون شوره و ماندگاری می توانید از محلول نانو آجر استفاده نمایید. اسپایدر تولید و اجرای انواع نما خشک . یکی از رایجترین متریالها برای اجرای نما خشک ساختمانی، سنگ است. به همین دلیل، در بسیاری از نماها، سرامیک طرح سنگ، جایگزین سنگ نما شده است. آهن کشی نمای ساختمان به مهندسان کمک می کند بدون هیچ محدودیتی هر طرح و شکلی که بخواهند در نمای ساختمان ایجاد کنند و با این کار زیبایی ظاهری و ارزش مادی آن را افزایش دهند.

5 چیز برای ابهام زدایی نمای مدرن

انواع نمای آجری داخل خانه با آجر هلندی یکی از بی نظیرترین طرح ها در بین معماران می باشد. بهترین گزینه برای نمای آجری کلاسیک، آجر انگلیسی نسوز است؛ آجر انگلیسی شامل طیف رنگ های قرمز می باشد. در این خصوص می توان گفت که آجر شاموتی نسوز از بهترین گزینه های داشتن یک نما آجری ویلایی مستحکم و شیک می باشد. جایی که برای اولین بار دیوارهای انگلیسی دو لبه ساخته شده است که در آن دیوار داخلی از آجر ساخته شده است ، به گونه ای که در کف آن قرار داده شده و کاملاً مستقل از ساختار بیرونی است. برای آگاهی و کسب اطلاعات بیشتر درباره آهن کشی و اصول آن با ادامه مقاله با آهن ملل همراه باشید. پیشنهاد مطالعه: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نمای فلزی ساختمان ها، مقاله “از صفر تا صد نمای فلزی ساختمان ها” را مطالعه نمایید. از آنجایی که نمای ساختمان شما تاثیر بسیار مهمی در زیبایی شهر دارد، برای هماهنگی نمای آجری سنتی با نمای مدرنیته امروزه در شهر از تکنیک ها و ترفندهای آجر چینی، گره چینی ها، بازی با نور و سایه و… برای نماهای آجری حتما از پودر بندکشی آجر استفاده کنید تا از نفوذ آب و رطوبت جلوگیری شود. Article h as be en created by G​SA᠎ C᠎ontent Generato​r ​DEMO!

دیدگاهتان را بنویسید