استفاده از 7 اجرای نما روش‌ها مانند متخصصین

سطح سنگ نما باید صاف، یکدست و با قابلیت ظاهری مناسب (طرح، رنگ و رگههای مشخص) باشد. در این روش قابلیت رگلاژ نما بیشتر از سایر روش هاست. برای مناطق بارانی و سرد پیشنهاد ما به شما این است که از آجرهای نسوز برای نمای آجری مدرن یا سنتی خود استفاده کنید. هستند که امکان اجرا آن ها در نما با ملات و به روش سنتی وجود ندارد و نیاز به استفاده از اتصالات خشک در نما است. امروزه عملاً تبدیل به نمادی از این سبک ساخت و ساز شده اند.در بیشتر موارد، نماهای مدرن ترکیبی از مواد را برای ایجاد کنتراست ،حجم و بافت به ارمغان می آورند.امروزه کاربرد نما های فلزی برای ایجاد نمای مدرن بسیار محبوب شده است.ورق های استرچ متال به دلیل ظاهر خاص خود در استفاده در نما از متریال های محبوب در ایجاد نمای مدرن فلزی میباشند.معمولا نما های استرچ متال به عنوان پوسته دوم نما و به صورت خشک اجرا میشوند.اما اجرای نمای خشک با اکسپندد متال به چه صورت است؟

سرامیک نمای خشک

برای آشنایی بیشتر با انواع چسب پلی اورتان این مطلب را مطالعه کنید . آراد، مجری و پیمانکار نمای مدرن ساختمان و ارائه کننده انواع محصولات نمای مدرن کرتین وال و آلومینیومی است. موضوع اقلیم و معماری سنتی در هر منطقه ازایران و جهان از موضوعات تأثیرگذار بر روی شکل و ظاهر ساختمان ها بوده است لذا با توجه به این موضوع استفاده از آجر که یکی از قدیمی ترین مصالح می باشد به عنوان نما در اقصی نقاط دنیا رواج داشته است. سپس با پیچ بر روی پروفیل های عمودی زیرسازی نما با چکمه هایی که کار گذاشته شده نمای خشک مدرن متصل می شود. سپس به طور مستقیم به پروفیل های زیرسازی جوش داده می شود. سپس عایق حرارتی که در بالا بیان نمودیم نصب شده و پس از اعمال فضای خالی، پروفیل های عمودی توسط پرچ بر روی صفحات L شکل نصب می­شوند. پیش از ایجاد سیستم نمای خشک جهت نصب نما از ملات و غیره برای اتصالات نما به سازه اصلی استفاده می شد و این روند محدودیتها و مشکلاتی داشت از جمله اینکه امکان استفاده از عایق کاری وجود نداشت و باعث اتلاف انرژی زیادی و ورود آلودگی صوتی و هوا به داخل بنا می شد علاوه بر آن فشار و بار باد در ارتفاع بالا استحکام نما را زیر سوال برده و در برخی موارد باعث سقوط نما می شد که خطرات جبران ناپذیری را در پی داشت .  This c onte​nt was w ritt᠎en with t he help of behsaznama  Con te᠎nt Gener ator Demov​er​si᠎on​!

انواع روش های نمای خشک

بله آجر نماهای متنوعی برای اجرای نمای ساختمان اداری تولید میشود شما میتوانید متناسب با طرح نما، آجر نما مد نظرتان را انتخاب کنید. توجه به سازگاری مصالحی که برای زیرسازی نمای خشک انتخاب می­ شوند. 4 – اتصال با استفاده از قطعات اتصالی : ابتدا قطعاتی فلزی روی پروفیل زیرسازی نما پیچ می شود .سپس ورق استرچ متال بدون اینکه به پروفیل های قاب جوش داده شود مستقیم روی پروفیل زیرسازی نما پیچ می گردد. 2 – اتصال به روش پیچ مستقیم : در این روش ، ورق استرچ متال به طور مستقیم بر روی پروفیل زیرسازی پیچ می شود. انسان از قدیم همیشه نوعی به خانه اش نما می داد با توجه به امکانات روز دنیا اوایل خانه ها را با کاه گل نما می دادند که به نوبه خود بسیار زیبا بود در تابستان هوای خنکی را برای صاحب خانه به ارمغان می آورد اما به خاطر اینکه هر سال باید نوسازی می شد هزینه وو قت زیادی اتلاف می شد از این رو به نماهای سیمانی روی آوردند که سیمان سفید هم زیبا بود. در اکثر موارد پانل های ورق کششی روی پروفیل ها نصب شده و بعد برای ایجاد نما استفاده میشود.در مواردی نیز ورق های کششی با رول بولت، پیچ، مهره و جوش مستقیما به نما متصل میشوند.

در مرحله بعدی مصالح نما در قاب هایی که ایجاد شده اند نصب شده و اطراف آنــها درزگیری می ­شود. در گذشته، سنگ نما و آجر معمولی، بیشتر در نمای ساختمان ها به کار می رفت. 📜جهت ورود به حرفه ی معماری، آموزش های دانشگاهی به تنهایی پاسخگو نبوده و نیاز به تجربه کار عملی، ضرورتی اجتناب ناپذیر می باشد. بسیاری از افراد هستند که گمان می­ کنند منظور از نمای خشک سنگ، سنگ مخصوصی است که برای نمای خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می­ گیرد و یا نمای خشک سرامیک، سرامیک خاصی است در نما به کار می­رود، اما باید بگوییم که نمای خشک یک روش برای اجرا نما می­باشد و می­توان از انواع سنگ و یا سرامیک در پیاده سازی آن بهره گیری نمود. لازم به ذکر است که اجرا ی کمر کش افقی به صورت رو گذر به هر چه تراز بودن زیر سازی کمک خواهد نمود . ⚠️ثبت نام در سایت به منزلهی شرکت در کارگاه نمیباشد. پس از ثبتنام و ارسال رزومه با منتخبین نهایی برای شرکت در کارگاه تماس گرفته میشود.

دیدگاهتان را بنویسید