استفاده از 9 نمای سنگ استراتژی‌هایی مانند حرفه‌ای‌ها

سرامیک خشک پرسلانی تولید شده مخصوص نما به دو شکل کلی در بازار صنعت ساختمان کشور عرضه میگردد، که شامل سرامیک مجوف پرسلانی و سرامیک تو پر پرسلانی که اصطلاحا سرامیک یک سانتیمتری و یا فولبادی نیز گفته میشود. در سال های گذشته استفاده از نمای آلومینیوم کامپوزیت در نمای بیمارستان های بزرگ کشور رایج شده بود که پس از کاهش اقبال عمومی آلومینیوم کامپوزیت در صنعت ساختمان کشور ، استفاده از نمای سرامیک خشک برای بیمارستان های بزرگ کشور می تواند به عنوان گزینه مناسبی مد نظر قرار گیرد. البته با گران شدن سیمان و سنگ تفاوت فاحشی ندارد ولی اگر از ابتدا نما رو خشک در نظر داشته باشید با سبک سازی اسکلت نما کاملا اقتصادی و ساختمان کم هزینه تر از نمای ملاتی میشود. اجرای نما در ساختمان ها معمولا به سبک های مدرن و کلاسیک می باشد. با تولید صنعتی مقاطع زیرسازی نما اعم از پروفیل های آهنی، آلومینیومی یا گالوانیزه و استیل و همچنین مصالح رویه نما، قطعا امکان خطای انسانی در بخش های مختلف اعم از درصد اختلاط ملات و … مجریان نصب نما با انواع متریال ها و مصالح به کار گرفته شده روی نما آشنایی دارند و شما را در این زمینه راهنمایی می کنند.

قیمت سنگ نمای خشک

لایه محافظ روی دیوار و قسمت های ریز کار باید به دقت کنترل و بازبینی شود.نوع مصالح مورد استفاده و زیر سازی های موجود باید از نظر زیبایی شناختی بررسی شود و با یکدیگر تطابق داشته باشند، قیمتی مناسب داشته باشند و به آسانی و با سرعت بالایی اجرا شوند.حتماً پس از نصب کیفیت کل سازه نما مورد بررسی و آزمایش قرار گیرد لذا در اجرای نماهـای خشـک، با توجـه به نصـب روش صنعتی، با گذشت زمان، نیـازی به ترمیم و هزینه نگهداری نمیباشد و درصورتی که این نوع نما آسیب ببیند، هر یک از پلاکها قابل اصلاح و تعویض میباشد و نیاز به تخریب یا اصلاح کلی نیست و حتی پس از طی شدن عمر مفـید آن (بالای ۵۰ سال) میتوان تمـامی مصالح مصرف شـده را اعم از فلزات زیرسازی (آهنی یا آلومینیومی) و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نمود و هر کدام از این مصالح را در مکانها و جاهای دیگری با توجه به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدین معنی است که تمامی هزینـههایی که برای اجرای این نما صورت میگـیرد بعـد از پایان کار ساختمـان، با لـحاظ درصـد استانـداردی از استـهلاک مصـالح، به کارفرما باز خواهد گشت. هر کسی که قصد خرید خانه ای را دارد مطمئنا برایش ظاهر آن ساختمان هم مهم است؛ انسان­ها از نظر ذاتی همیشه به دنبال زیبایی بوده اند و به زیبایی جذب می­شوند.  Data has  be​en generated  by behsaznama​ C onte nt Gene᠎ra᠎tor  DEMO!

بهترین 5 مثال از کرتین وال

از ویژگیهای مهم نمای کرتین وال، می توان به عایق حرارتی، رطوبت و صوتی بودن آن اشاره کرد. نما یکی از مهم ترین بخش های یک ساختمان می باشد و توجه ویژه به آن امری اجتناب ناپذیر است. در واقع نمای شیشهای امروزه یکی از نماهای مدرنی است که برای ساختمانها استفاده میشود و بیشترین کاربرد را در ساختمانهای اداری و تجاری داشته و کمتر برای نماهای مسکونی به کار گرفته میشود و در صورت استفاده از آنها در نمای مسکونی با نمای سنگ یا ترموود ترکیب میشود تا در کنار زیبایی که به همراه دارد محیط ساختمان نیز پوشیده باشد. در واقع باید بگوییم، که نما، پوسته هر ساختمان است و نقش بسیار مهمی در زیبایی، جذابیت و عایقبندی ساختمانها ایفا میکند. در واقع نمای کرتین وال یا اصطلاحا لامل، نمایی شیشهای است، که در صورت نصب شدن صحیح، سنگینی حاصل از وزن شیشهها و بار انرژیهای حاصل از باد، طوفان و بارندگیها، معمولا متوجه پوسته خارجی نمای ساختمان میشود و متوجه خود ساختمان نخواهد بود.

نمای خشک در ایران

در این نسل، با نصب سیستم فریم لس روی آهن، مشکلات متعددی از نظر آب بندی و هوابندی به وجود میآمد. معمولا در طراحی نمای ساختمان، معماران و سازندگان با توجه به شرایط آب و هوایی، موقعیت جغرافیایی، تعداد طبقات ساختمان، سلیقه افراد و بودجهای که وجود دارد، به انتخاب نوع مصالح مربوط به نمای ساختمان اقدام میکنند. در حالی که در مصالح سنتی؛ افراد بیتجربه و با دانش کم امکان بررسی و اندازه گیری این هماهنگی رفتاری را نداشتند و آسیبهای جدی به بار میآورد. در این نوع نما نیازی نیست که نگران نم و رطوبت ساختمان باشید زیرا به دلیل تهویهپذیر بودن فضای میانی خشک شدن رطوبت از روی دیوارهی ساختمان به سرعت اتفاق می افتد. این نوع نمای خشک، با فواصل استاندارد از دیوارههای ساختمان اجرا شده و امکان قرارگیری تجهیزات و تاسیسات را نیز در فضای پدید آمده فراهم میآورد. در بیشتر نمای ساختمان ها در ایران از نمای سنگی استفاده میشود. ایران سرام بزرگترین فروشگاه کاشی و سرامیک در ایران. سپس سرامیک با کلیپس ها از طریق رانرهای افقی به زیرسازی اصلی نما متصل می شوند. در سال ۱۸۲۰ پس از پژوهشهای باستانشناسی، هویت اصلی بنا به عنوان آرامگاه کوروش بزرگ مشخص شدهاست و چون گوهری در میان دشت خودنمایی میکند. This art icle w᠎as w ri tten by G​SA C​onte᠎nt Gen erator D᠎emov ersi on​!

دتایل نمای خشک

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد طرح نمای خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید