اسرار خودی برای سرامیک پرسلانی آشکار شد

سرامیک پرسلانی با خواص متعدد و جذب آب نزدیک به صفر آن هم یک پوشش و هم یک عایق جهت نما می باشد. نماهای خشک از لایههای متعددی تشکیل میشوند که شامل پوسته بیرونی، فضای داخلی، تهویه پزیر، لایه عایق حرارتی و دیواره داخلی ساختمان است. تجارت اول تنها وب سایت تخصصی در زمینه تجارت بین بنگاهی در ایران می باشد که در فضای یک بانک اطلاعاتی شامل بیش از 207.000 کسب و کار فعال در ایران به ترویج تجارت الکترونیک می پردازد. فضای خالی که بین نما و عایق قرار دارد خود بهترین عایق حرارتی میباشد لذا این سیستم نقش به سزایی در کاهش اتلاف انرژی دارد. با انجام این عملیات فاصله معینی میان نمای خشک و عایق حرارتی به وجود خواهد آمد. زیرا نصب انواع سنگ نما و آجر و ریلها به صورت مکانیکی انجام میشود؛. این توانایی در دیگر نماها وجود ندارد و در صورت آسیب یک قسمت مجبور به تخریب کل نما خواهند بود. هدف این اشخاص از طراحی و اجرای نمای خشک ، افزایش دادن مقاومت نمای ساختمان در مقابل بادهای شدید بود. برای شروع بهتر است تعریفی ازسرامیک ارائه دهیم : بطور کلی به مواد کانی (معدنی) که فلزی نیستند سرامیک می گویند.سرامیک خشک نیز ازآن جهت اطلاق می گردد که در مرحله نصب و اجرای آن مطابق سابق از ملات استفاده نشده بلکه از تجهیزاتی مثل پیچ و مهره یا ریل که از جنس استیل ، گالوانیزه یا آلومینیوم می باشد مورد استفاده قرار می گیرد. This da​ta w as written with G​SA Content Gen er at​or​ Dem ov er᠎sion .

نمای خشک در ایران

مساحت نما: تعداد طبقات و بزرگی برِ ساختمان نیز بدون شک از جمله عوامل تاثیرگذار بر روی هزینه نمای خشک ساختمان هستند. خیر قیمت نمای خشک نسبت به نمای ملاتی ارزان تر نیست چون هزینه مهندسی هزینه آهن و آلومینیوم زیر سازی و هزینه نصب دارد. البته با گران شدن سیمان و سنگ تفاوت فاحشی ندارد ولی اگر از ابتدا نما رو خشک در نظر داشته باشید با سبک سازی اسکلت نما کاملا اقتصادی و ساختمان کم هزینه تر از نمای ملاتی میشود. از طرفی با توسعه تولیدات و پیشرفت تکنولوژی محصولات مورد استفاده در نمای ساختمان ها به سمت مدرن شدن رفتند و محصولاتی نوین برای نما ایجاد شد که با مزایا و ویژگی های خود، طراحان و مهندسان ساختمان ها را به خود جذب کردند. در شیب سقف آرامگاه دو سوراخ بزرگ وجود دارد که برای سبک کردن سنگها و کم کردن از بار سقف ایجاد شدهاست و برخی ندانسته، جای نگهداری کالبد کوروش و همسر وی دانستهاند. از آنها بیشتر در ساختمانهای تجاری و صنعتی استفاده میشود. آپند با تولید فریمهای زیبا و باکیفیت، به عنوان یک شرکت پیشرو در ایران شناخته میشود. بسیاری از مدیران شرکتها سعی در طراحی و انتخاب این نمای زیبا دارند، زیرا انتخاب یک ظاهر زیبا برای ساختمان، نوع فعالیت آنها را به خوبی نشان خواهد داد. A rticle h as be᠎en g en erated by behsaznama Conte nt Gener ator  Demoversion !

نما های خشک

این نوع نما که در ظاهر بیرونی ساختمان قرار میگیرد، متناسب با نصب و قرارگیری اتصالات، به دو دسته آشکار و پنهان دسته بندی میشود که در ادامه به صورت مختصر آنها را شرح میدهیم. یعنی اگر المانی از پوشش نمای خشک آسیب ببیند، به راحتی میتوان قسمتهای کوچکی از پوشش را باز کرد و اگر قابل تعمیر بود به آسانی آن ناحیه را تعمیر نمود و در صورت غیر قابل تعمیر بودن قسمت یا قطعه را تعویض میکنند. این سرامیکها با قرارگیری در دمای بالا حالت شیشهای به خود میگیرند که از نظر ظاهری زیباترین و بادوامترین مصالح خواهند بود. در سیستم پنهان انواع نمای خشک ، بعد از انجام عملیات نصب، بستها قابل مشاهده نخواهند بود. همچنین در این سیستم دسترسی برای مراقبتهای دورهای به خصوص در ساختمانهای مرتفع وجود دارد. این نوع از مصالح از سهولت نصب، انعطافپذیری و دوام بسیار بالایی برخوردار هستند و همچنین جزء مصالح نسوز به شمار میروند.

شرکت های نمای خشک

در واقع، قبل از آنکه نما نصب شود، روی سطح رویی ساختمان عملیاتی انجام میگیرد که بسته به نوع سیستمها سوراخ و یا شیارهایی در پشت یا لبههای آن ایجاد میکنند. ابعاد بست و نوع اتصال دهنده و فواصل نصب بست ها به ساختمان با توجه به بارهای وارده بر نما باید محسابه شود . در پروسه تولید و اجرای نمای سرامیک خشک از به روز ترین و پیشرفته ترین دستگاه های ورقه ورقه نمود بهره مند می شود به علاوه استفاده از فناوری استفاده شده در مراحل پخت آن تاثیر بسیاری در مقاومت و استحکام این نوع نما در برابر فشار، دما و عوامل محیطی دارد. در این مقاله به معرفی انواع نمای شیشهای ساختمان از جمله مدرن و فریم لس پرداخته و سپس به سراغ نکات ایمنی نماهای شیشهای و نحوهی اجرای این نما و طراحی میرویم. سپس اسکلت نگهدارنده که از جنس چوب فولاد و یا آلومینیوم است را روی ساختمان نصب میکنند. یکی دیگر از روشهای نصب سرامیک و سنگ بر روی نما، استفاده از چسب های ویژه می باشد. دستمزد نصب بدون وسایل مورد نیاز در سیستم خشک از 95 هزار تومان تا 110 هزار تومان است که با وسایل نصب یعنی آهنکشی و «کلیپس» هر متر مربع بالاتر از 260هزار تومان می شود.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد کرتین وال لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید