انواع نمای خشک و اثر مل گیبسون

عناصر شفاف در شرایطی این امکان را دارند که در نمای ساختمان اثر گذار باشند، که در مکان صحیح و با طراحی درست استفاده شوند. یکی از اصلیترین معایب نمای سرامیک ملاتی، سنگینی بیش از حد ساختمان به دلیل استفاده از ملات است دردسرهایی را به دنبال دارد. صفحات سیمانی الیاف دار فایبرسمنت به عنوان یکی از انواع نمای خشک سیمانی در ساختمان هایی که اسکلت آن ها بتنی واسکلت فلزی است، برای پارتیشن بندی، دیوارداخلی سقف کاذب و نما استفاده میشود. اما برای دیوار آجری در حیاط، باغ و مکان هایی که نما در آن از اهمیت زیادی برخوردار نیست می توانید از ملات دوغابی استفاده کنید. منظور از نما خشک به نماهایی می باشد که دوغاب و ملات سیمانی در ساخت آنها استفاده نشود. پالتها روی هم قرار داده نشود. روش اینویزیبل، تنها چیزی که شما در نمای ساختمان مشاهده میکنید، درزهای بین سرامیکها هستند؛ و سرامیک ۲ها بوسیلهی شیارهایی که در سطح آنها ایجاد شده، بر روی صفحات زیری خود نصب میشوند. اگرچه نماهای مبتنی بر شیشه و آلومینیوم اخیراً بسیار محبوب شدهاند اما نماهای سفالی مانند نماهای آجری سالهاست در جهان مورد استفاده قرار میگیرند؛ اما در ایران استفاده از نما چند سالی است که در سطح کشور دیده میشود.

نکات ایمنی چسب بلوک، مشابه سیمان است.

نمای کامپوزیت، نمایی است که در روکش نهایی آن، از ورق آلومینیوم استفاده شده است. نوار درزبندی مستلزم است که از کیفیت بالایی مستفيد باشد به محض اينكه عايدي مقابل کشیدگی، اصطحکاک، سایش و همینطور گرمای آفتاب و شرایط نامطلوب آب و هوایی پادار باشد. با لول جذب آب کمتر از 0.5 درصد و بر اساس استاندارد های ISO 13006 و UNE 67-087 می باشد. ✅ مصالح بندکشی آجر نما با توجه به نوع آن از ماسه، سیمان سفید، خاک سنگ به میزان یک سوم، پلیمرهای پودری و مقداری آب تشکیل شده است. نکات ایمنی چسب بلوک، مشابه سیمان است. این روش، مناسب نماهای مدرن و ساده است که مراحل اجرای این روش را در زیر میخوانید. البته باید توجه داشت که به جهت اینکه این بست ها در معرض عوامل جوی قرار دارند، میبایست از رنگهای پایدار در برابر عوامل جوی استفاده شود. این ریتم، نظم و ترتیب بین عوامل تشکیل دهنده نما را در خطوط، صفحات و حجمهای استفاده شده نمایش میدهد. در مجموعه اسپرلوس با توجه به تمامی این عوامل مناسب ترین قیمت برای اجرای نما ارائه می گردد. Th᠎is was g​en erated wi th behsaznama C onte nt G enerat or Dem᠎ov​er​sion.

در تعیین مناسب ترین شکل ساختمان باید به این نکته توجه نمود که بهترین شکل ساختمان، شکلی است که در زمستان کم­ترین مقدار حرارت را از دست بدهد و در تابستان نیز کم­ترین مقدار حرارت را از خورشید و محیط اطرافش کسب نماید. انتخاب نوع نما و طراحی یکی از مهم ترین المان هایی است که هر کسب و کاری جهت نمایش برند و هویت خود به آن نیاز دارد. ترکیب آجر با دیگر متریال ها یکی از راهکارهای مدرن سازی نمای ساختمان است. از آنجایی که سرامیک و کامپوزیت، از جمله متریالهای مدرن و پرکاربرد در صنعت نماسازی هستند، در این مطلب قصد داریم که به معرفی این دو متریال بپردازیم و این دو را با هم مقایسه کنیم تا انتخاب را برای شما سادهتر کنیم. در ادامه انواع آجرهای کاربردی در نمای آجری معرفی شده است. سرامیک و کامپوزیت از جمله متریالهای مدرن و پرکاربرد در صنعت نماسازی هستند، در این مطلب قصد داریم که به معرفی این دو متریال بپردازیم و این دو را با هم مقایسه کنیم تا انتخاب را برای شما سادهتر کنیم. بیایید کمی با این متریال پرکاربرد آشنا شویم و مزایا و معایب آن را با هم بررسی کنیم. ​Th is ​post was  done wi​th behsaznama C᠎ontent Gen᠎erat or​ D em ov er si on.

نمای کامپوزیت نیز مانند سرامیک، روشهای اجرای مختلفی دارد که در ادامه قصد داریم شما را با این روشها آشنا کنیم. مانند تمام مصالح ساختمانی، سرامیک هم معایب خاص خودش را دارد که در ادامه بررسی میکنیم. استفاده از سرامیک میتواند جلوهی ساختمان شما را چند برابر کند، اما این مصالح به جز جنبهی زیبایی، محاسن دیگری نیز دارد که در ادامه به آن میپردازیم، اما قبل از آن میخواهیم کمی با انواع و روشهای اجرای نمای سرامیک آشنا شویم. پس تا اینجا با نمای سرامیکی، انواع روش اجرا و محاسن و معایب آن آشنا شدید، حالا میرویم سراغ شناخت نمای کامپوزیت! مراحل نصب سرامیک خشک به این صورت است که در مرحله اول ما یکسری قوطی آهنی داریم که برای شبکهبندی و شاسی کشی از آن استفاده میکنیم. از لحاظ ایمنی، استفاده از متریال بومی سازی شده و منطبق با تکنولوژی حال حاضر برای طراحی بهتر محیط و همچنین سایر ویژگی ها، باعث شده است تا بسیاری از شرکت ها برای نما به دنبال نمای خشک باشند. پودر بندکشی از تنوع رنگی بسیار بالایی برخوردار است که دست ما را برای انتخاب بهتر باز می گذارد. یکی از بهترین مصالح برای بندکشی آجر دکوراتیو، نسوز و سایر آجر نماها، استفاده از پودر بند منبع کشی آجر است.

دیدگاهتان را بنویسید