اول 10 Websites برای جستجوی نمای خشک

طراحی مهندسی و کاهش پرت مصالح با توجه به طراحی فنی و مهندسی دقیق نما اعم از زیرسازی و طراحی دقیق ابعاد و پلاک های مورد نظر برای هر پروژه با توجه به بازشوها، ارتفاع ساختمان، کاربری و دیگر موارد تأثیرگذار و امکان سفارش دقیق سنگها و مصالح مصرفی ضمن کاهش پرت و زمان اجرا، تأثیر بسزایی بر کیفیت اجرا باقی خواهد گذارد. جهت استفاده از این مصالح در نمای ساختمانها، به یک شبکه فولادی زیرسازی نیاز است تا علاوه بر افزایش استحکام GFRC در هنگام بالا بردن و نصب، امکان ایجاد اتصالات مناسب را با سازه اصلی نما فراهم کند. اتصالات در برابر سرما ، گرما ، بخار آب و گازهای موجود در هوا مقاوم باشند و از اتصالاتی ضخیم و با دوام استفاده شود. نمای خشک را میتوان با اتصالات آزاد اجرا کرد. مجریان نمادیزاین باکیفیتترین نمای سرامیک خشک را با استفاده از سرامیک مجوف پرسلانی برایتان اجرا میکنند. در حال حاضر از این تایل­ها برای نماسازی ساختمان­های مختلف استفاده میشود و اجرای آن­ها به دو روش امکان­پذیر است. از مزایای این سیستم پوشش دهانههای بزرگ و امکان استفاده حداکثر از بیشترین فضا می باشد. سرامیک یکی از مصالحی است که بطور عمده در ساخت نمای خارجی ساختمان استفاده می شود.علت این امر خصوصیات فیزیکی و شیمیایی سنگ و سرامیک خشک است که آن را به عنوان یکی از مناسب ترین مصالح ساختمانی شناسانده است. This po st h as be᠎en c re᠎ated wi th t he he᠎lp of G​SA C onte nt Generat᠎or Demov​ersi᠎on !

سرامیک یک ماده قدیمی و در عین حال بسیار مدرن است.

نصب سرامیک بر روی نمای خارجی به ۲ روش نصب خشک و دوغابی صورت میپذیرد. اجرای نمای خشک امروزه در صنعت ساختمان به دلیل مزایایی که نسبت به اجرای ملاتی و دوغابی دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است و یکی از روش های اجرای نمای ساختمان جدید و مدرن به شمار می رود و بسیار مهم است که نکات فنی در اجرای نمای خشک مورد توجه قرار بگیرد. سرامیک یک ماده قدیمی و در عین حال بسیار مدرن است. آب بندی این نوع از سرامیک ها روی نما بسیار عالی می باشد. مزایای بی نظیر این نما در در کنار ایده آل و مقرون به صرفه بودن قیمت آجر نما خشک، این نما را به گزینه ای مناسب برای اجرا تبدیل نموده است. اگر به دنبال خرید ورق کامپوزیت ارزان قیمت هستید به لیست قیمت ورق کامپوزیت ارزان مراجعه کنید. گروه تجاری معماری کیان علاوه بر ارائه چوب ترمو ارزان قیمت، تولید کننده انواع ورق کامپوزیت ارزان با قیمت مناسب و کیفیت بالا می باشد.

فروش تجهیزات نمای خشک

در کنار انتخاب بهترین سیستم های نمای ساختمان بایستی به هزینه، زمان اجرا و کیفیت نمای مدنظر توجه و دقت داشته باشید تا بتوانید با هزینه های مناسب از باکیفیت ترین و مدرن ترین نماهای امروزی بهره مند شوید. رنگ کلیپس ها با رنگ سرامیک انتخابی بوسیله رنگ پلی استر با روش الکتروستاتیکی یکسان می گردد و در محل اتصال سرامیک به ریل نیز ، لاستیک های EPDM با کیفیت بالا جهت جلوگیری از لغزش سرامیک ها قرار می گیرند. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که برای کاهش جلب توجه این بست ها، راه هایی همچون رنگ کردنشان به رنگ رویه نما، وجود دارد. هلدینگ برادران بهمنی به منظور اجرای خدمات پیچ رولپلاک سنگ ، رنگ آمیزی نما ، شستشوی نما ، نورپردازی نما و کار در ارتفاع (راپل) به وسیله سیستم دسترسی با طناب Rope access و بدون داربست ، آماده ارائه خدمات درتمام نقاط کشور می باشد. طبیعی است که توجه بهنما در رأس کار قرار میگیرد همانطور که میدانیم نما بهترین معرف یک ساختمان است.

در واقع نما معرف شخصیت خانوادگی و طبقه اجتماعی صاحبخانه است. هزینه اجرای نما با استفاده از این سرامیک نیز یکی از مزیتهای قابل توجه آن است. در نمای خشک به دلیل استفاده از چهارچوبهای فلزی که خود قالب و الگوی اجرای نما محسوب میشوند و نیز به دلیل امکان آمادهسازی نما در طبقه همکف و عدم استفاده از داربست، سرعت اجرای نما به طور چشمگیری افزایش مییابد. HPL مخفف (High Pressure Laminate) صفحاتی هستند که از ترکیب لایههای سلولزی و رزینهای فنولیک بوجود می آیند.این ترکیب پس از قرار گرفتن در دمای بالای ۱۸۰ درجه سانتیگراد و فشار ۸۰bar تبدیل به صفحات محکم با مشخصات فنی ویژه میشوند. با پیشرفت تکنولوژی در معماری ساختمان، زمان نقش مهم و اساسی را در این صنعت ایفا می کند و روشهای ابداعی توسط متخصصین ساختمان عموما با این فاکتور ارزشمند سنجیده میشوند. با استفاده از پیچ و رولپلاک سنگ نما می توانید سنگ های نمای ساختمان را در جای خود تثبیت نموده که در ادامه این محتوا به مزایای این تکنیک میپردازیم. معممولا در پروژههای بزرگ مثل بیمارستان و یا پروژههای تجاری و اداری از نمای سرامیک خشک استفاده میشود. گروه های مختلف نمای خشک شامل انواع سیستم های نمایان و پنهان را عرضه میدارد.

نما های خشک

 Da ta h᠎as ​been g​ener ated ᠎by G SA Content  G᠎en​er​ator Dem᠎ov᠎ersi​on !

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد دتایل اجرای نمای خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید