اینجا سریع رویکرد حل کردن یک مشکل با نمای خشک

در ساخت و اجرای ایننوع نما از تکنولوژی نانو استفاده شده است. گچ و رس مواد بسیار متداول است و سالهاست که مورد استفاده قرار می گیرد ، اما اکنون با دیدگاه های جدید (مانند فناوری نانو) ، در مقیاس اتمی و سلول واحد می توان در این مواد تغییراتی ایجاد کرد ، بنابراین خواصی دارند که قبلاً نداشته اند. قطعا به عنوان طراح با مشتریانی روبرو شده اید که با مشاهده یک نما، اصرار به کپی برداری از آن داشته اند و این موضوع برای شما قابل هضم نبوده است… همین موضوع باعث شد، که این لاملها خیلی زود از صحنه صنعت نمای ساختمانی حذف شوند. دلیل این امر استفاده از سرامیک خشک است که در دو پوسته ساختمان به کار رفته و ایمنی زیاد و کم هزینه بودن طولانی مدت برای سازندگان و اپراتورها به سمت نمای سیستم های سنگی و گوشته و همچنین سرعت بالای اجرای آن در حدود یک سوم از می توان زمان اجرای سایر سیستم ها را ذکر کرد. برای ساختمان های بلند که کار را برای کارکنان سخت می کند نمای خشک سرعت بالا و امنیت بیشتری دارد. سرعت اجرای کار بسیار پایین می باشد کیفیت کار بالا است در عمر ساختمان تاثیر زیادی دارد از اتلاف انرژی جلوگیری می کند با استفاده از فوم های دو سانتی که پشت کار استفاده می کنند عایقی ساخته می شود در برابر صدا گرما و سرما در امان خواهید بود.

هزینه اجرای نمای خشک

نحوه خلقت انسان طوری است که به سمت زیبایی ها گرایش دارد و مدام به دنبال تغییر و نوسازی زندگی و محیط اطرافش می باشد . ولی از آنجا که به دنبال مد روز پیش می رویم دیگر این نماها کارایی لازم را ندارند باید از نماهای سنگی کاشی سرامیکی آجری شیشه استفاده کرد تا جلوه زیبایی داشته باشند و همچنین با استاندارهای روز دنیا مطابقت داشته باشد. همچنین در این سیستم دسترسی برای مراقبتهای دورهای به خصوص در ساختمانهای مرتفع وجود دارد ولی این سیستم برای خانههای مسکونی کم ارتفاع، پر هزینه است و معمولاً مورد استفاده قرار نمیگیرد. این طبقه شامل: سرامیک چینی با روکش خشک به صورت غاری و سرامیک چینی به شکل پر (بدنه کامل) است. فضایی که بین لایه عایق حرارتی و لایه رویی نما وجود دارد و اصطلاحا به آن فضای تهویه نیز می گویند حکم لایه ضد رطوبتی را داشته و مانع از انتقال رطوبت به بدنه ساختمان می شود. از آنجا که آنها به عنوان جا حوله ای عمل می کنند، حتی کشش کشو نیز یک ویژگی کاربردی در این روشویی حمام روستایی است.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

مخلوط کردن چوب و قلع یک راه کلاسیک برای رسیدن به یک فضای روستایی سبک خانگی است. برای حداکثر اصالت، این روشویی از چوب و قلع بازیابی شده از انبار ساخته شده است. با این حال، این روشویی تک سینک فلزی آن قوانین را برای ایجاد یک مطالعه در بافت زیر پا می گذارد. سطح زیر نما باید از قبل بندکشی، کرم بندی، شمشه گیری، خراشیده یا آجدار شود و اگر نیاز است توری سیمی یا توری مرغی نصب شود. این عتیقه قبل از زندگی فعلی خود به عنوان یک روشویی روستایی، به عنوان یک سینک خشک شناخته می شد و این حمام را با کمی ظرافت ویکتوریایی آغشته می کرد. این روشویی سفارشی ساخته شده از چوب عتیقه یکی از اجزای اصلی زیبایی شناسی روستایی را به نمایش می گذارد: زیبایی طبیعی چوب، نور روشن و فضای سبز به یک اثر نشاط بخش ایجاد می کند. یک شاخه سبز و یک آینه بدون قاب وجهی این دو سبک را به هم پیوند می دهد. یک درب انبار کشویی هم حریم خصوصی و هم دسترسی آسان به کابینت داخلی را به شما می دهد. در پایه پلیمر از رزین استفاده میشود که نوعی پلاستیک محسوب می گردد، این پلاستیک خواصی همچون عدم زنگ زدگی، سبکی، انعطافپذیری، ذوب و بازیافت مجدد را دارد اما با همه این فواید پلاستیک یک عیب بزرگ دارد و آن هم عدم استحکام می باشد که برای استحکام بخشیدن به آن از ماده فایبرگلاس که خود ترکیبی از سه ماده الیاف کربن، کولار و پلی پروپیلن است استفاده می گردد. Th is con​te​nt was written  by G᠎SA Con᠎tent Gener at᠎or Dem᠎oversion .

سرامیک خشک گروهی از مواد جدید است که با توجه به کاربرد ، ارزش افزوده و پیچیدگی فناوری ، تقسیمات متفاوتی دارند. از درهای انبار تا دیوارکوبهای سبک روستایی، این روشویی و آینه چوبی همه چیز را دارد. از آنجایی که یک کانتر گنجانده نشده است، می توانید این روشویی را متناسب با سبک خود سفارشی کنید. این نوع از کامپوزیتساختمان از یک هسته میانی تشکیل شده که در مقابل آتش مقاومت بالایی دارد.از همین رو به آن کامپوزیت نسوز گفته می شود. این روش از نما سازی امروزه به دلیل دارا بودن مزایای خاص خود نسبت به دیگر نماهای ساختمانی به عنوان یک روش کاربردی و مورد پسند در ساختمان سازی به کار گرفته می شود که طرفداران خاص خود را هم دارد و همین طور با پیشرفت تکنولوژی می تواند جایگزین مناسبی برای مصالح سنتی مانند سنگ ٬ آجر٬ رنگ و… دو رنگ چوب به این معنی است که این روشویی کنتراست خاص خود را ایجاد می کند. ارتباط درون و بیرون که دو جهان و دو حال و هوای متفاوت را تداعی میکنند آنقدر مهم بود که باعث شد هم ورودی و پنجره و هم نما نیز در ذهن انسان نقش یک مفصل را بازی کرده و هرکدام از آنها تبدیل به مکانی خاص گردند.

طرح نمای خشک

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت نما های خشک.

دیدگاهتان را بنویسید