این تست شما را نشان می‌دهد می‌کند که آیا شما یک حرفه‌ای در نمای خشک چیست بدون درک آن. اینجاست چگونه این کار

اولین پنل را در مناطق مهم مانند گوشه ها نصب کنید. 2) جلوگیری از تعرق در ساختمان و نگه داشتن دما، بالاتر از نقطه شبنم برای مناطق سردسیر. در هر منطقه ای با توجه به موقعیت جغرافیایی، آب و هوا، آداب و رسوم، سلیقه ی مردم و نوع کاربرد سازه از نماهای ساختمانیمتنوع استفاده می شود. یکی از نماهای پر کاربرد و کم هزینه، نمای سرامیکی می باشد. کاربرد نمای فریم لس یا نمای شیشه ای بیشتر در ساختمان های تجاری یا اداری بوده و برای اماکن مسکونی همچون ویلا ها که مایل به داشتن چشم اندازی زیبا و نور کافی می باشند نیز توصیه می گردد. کاربرد نمای کرتین وال در نماسازی ساختمانهای بزرگ و چند طبقه، نمای پاساژ و نمای برجهایی است که اکثرا کاربری اداری و یا فرهنگی و تجاری دارند. به طور کلی ورقهای کامپوزیت از ترکیب دو یا چند ماده است و از سه لایه که شامل دو لایه از جنس آلومینیوم و یک لایه از مواد پلی اتیلن به عنوان که یک ماده معدنی پرکننده است و بین دو لایه آلومینیومی قرار میگیرد تشکیل شده است.

قیمت اجرای نمای سنگ خشک

GRC بتن مسلح به الیاف شیشه و در حقیقت نوعی کامپوزیت پیشرفته می باشد که با به کارگیری الیاف تقویتکننده داخل مخلوط بتن، مقاومت کششی و فشاری آن، فوقالعاده افزایش مییابد. ساخت این پانل ها به گونه ای بوده که ابتدا مخلوطی از بتن را داخل قالب های مخصوصی قرار می دهند، پس از آنکه بتن خشک شد از قالب بیرون آورده و با قرار دادن آنها در کنار هم به شکل یک پازل، نمای داخلی و خارجی را زینت می بخشند. نمای لوور، سایبان آلومینیومی است که به صورت منقطع در نمای ساختمان ها به کار برده می شوند و تابش نور مستقیم خورشید را به داخل ساختمان و عبور هوا را کنترل می کند و در ضمن موجب زیبایی نمای ساختمان می شود. متریال نمای ساختمان خود را به گونه ای انتخاب کنید که در برابر طوفان، نور خورشید، زلزله و آلودگی هوا مقاوم باشد. اما در نصب نما به شکل نامشهود، اتصالات بعد از اتمام نصب، دیده نمی شوند. نمای شیشه ای اسپایدر به نوعی از نماهای مدرن شیشه ای خود ایستا نمای پرده ای (curtain wall) گفته می شود که در آن شیشه بوسیله اتصالات نقطه ای به سازه متصل می گردد.

انواع اجرای نمای خشک

بر اساس نحوه ی نصب و قرار گرفتن اتصالات در نمای خشک، این نوع نما را به دو دسته ی مشهود یا نمایان Visible و نامشهود یا غیر نمایان Invisible تقسیم می کنند. جی ار سی به دلیل وجود سیمان که از مقاومت بالایی برخوردار است و علاوه برآن الیاف شیشه سبب افزایش مقاوت آن نیز می شود وکنترل بر ترک های سطحی روی آن زیاد است. اچ پی ال (HPL) ورقه ای است مرکب از چندین لایه ساخته شده از الیاف (همانند کاغذ) آغشته به رزین های عمل کننده در گرما که تحت تاثیر حرارت و فشار ۵ مگا پاسکال به هم چسبیده باشد. در ساخت ورق های فرمیکا یا همان اچ پی ال از کاغذ کرافت، کاغذ دکوراتیو، رزین فنولیک و رزین ملامین استفاده می شود. نوعی از نمای آلومینیومی کرتین وال می باشد که دید خارجی آن تنها متشکل از شیشه بوده که به صورت دو جداره یا لمینیت بر روی زیر سازی آهن یا آلومینیوم اجرا می گردد. Post has ᠎been creat​ed by GSA C on te᠎nt  G en erat​or Demoversion᠎.

به دلیل اینکه طراوت و زیبایی که در سال های اولیه نصب را دارد به سرعت از دست داده و ظاهری نه چندان زیبا از آن بر جای خواهد ماند. ضد حریق بودن این محصول به شما توانایی اخذ الزامات آتش نشانی را می دهد و تا میزان قابل توجه از خود در برابر آتش سوزی مقاومت نشان می دهد. ورقهای کامپوزیت در طرحهای مختلف تولید میشوند که به صورت کلی میتوان این مصالح را به دو دسته کلی ضد حریق و معمولی تقسیم کرد. به تازگی طراحانی خوش ذوق با استفاده از بتن های سخت و محکم، توانسته اند با روشی ساده و کارآمد، پانل های دکوراتیو بسیار زیبایی را تولید کرده، و در نمای ساختمان ها برای زیبایی هرچه بیشتر استفاده کنند. در بخش چوبی برای تولید پروفیل از مواد اولیهای مانند پوسته بادام زمینی، الیاف تفاله، کاه و بامبو استفاده میشود؛ همچنین در بخش پلاستیکی این محصول از پی وی سی، پلی اتیلن و پلی پروپیلن استفاده میگردد.

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از کلیک کنید دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید