این نگاهی به شما را نشان می‌دهد می‌کند که آیا شما یک ماهر در اجرای نمای خشک آجر بدون درک آن. اینجا چگونه واقعاً کار می‌کند

به کار بردن آجر در نما علاوه بر ظاهری فوقالعاده مزایای بسیاری را در اختیار افراد قرار میدهد. بعد ها طی شروع قرن دوم بعد از میلاد رومی ها دیوارهای سنگی را ضمن به کاربردن استراکچر مورد استفاده یونانی ها ابداع کردند . نمای ساختمان امروزه به یکی از اجزای مهم تبدیل شده است و افراد زیادی در تلاش هستند که از نمای ساختمان برای زیبایی و محافظت از ساختمان استفاده کنند. بايراميکس که امروزه به عنوان نمای تزئینی داخل و خارج ساختمان به کار مي¬رود براي اولين بار در سال 1993 میلادی توسط یک گروه در ترکیه تولید و به دنیا عرضه شد. در یک مقاله تخصصی دیگر به بررسی نمای خشک چیست؟ 9. امکان اتصال آجر با انواع نماهای دیگر مانند سنگی و شیشهای و… برای مثال برای جلوگیری از اتلاف انرژی روش خشک بسیار مناسب است یا اینکه با این روش نما از وزن سبکتری برخوردار میگردد.  Data was created by behsaznama  Conte nt Generat​or DEMO.

اجرای نمای خشک سرامیک

10. در این روش بر خلاف دو روشی که پیشتر به آنها اشاره شد، نخاله و ضایعات بسیار کمی تولید میکند. افرادی که به دنبال ساختمان سازی هستند معمولاً به دنبال روشی ارزان و مقرون به صرفه برای نمای ساختمان هستند. به عنوان مثال رنگ قرمز بسیار بین مصرف کنندگان برای ساختمان های مسکونی و اداری متداول است. پیشرفت علم و فناوری و تکنولوژی نما ها طرح های مختلف گرفتند و مقاومت بسیار پیدا کرده اند و با روش های مختلفی نصب می گردد. این آجر ها اغلب از خاک رس بر پایه ی مواد معدنی و یا سایر افزودنی ها تشکیل شده و با ملات سیمان در نماهای آجری به کلیک کار می روند. با توجه به این مزایا، همانطور که پیشتر بیان شد، معایبی هم که در زیر آورده شده، بر این روش وارد میشود که باید با اطلاع از آنها دست به انتخاب زد چرا که در برخی موارد منجر به ایجاد خلل در روند اجرا میگردد. Data h᠎as ᠎been gen᠎erated with behsaznama C​onte᠎nt Gen er᠎ator​ Dem​over sion!

اگر شما نیز از این دسته از افراد هستید، نگران نباشید چرا که این روش از زمانی که به ایران وارد شده، امتحان خود را در دوام و کیفیت به خوبی پس داده است. پس با انجام طراحی که اولویت آن زیبایی باشد و رابط کاربری را لحاظ نکند، خودتان و تخصص تان را زیر سوال نبرید! درسيستم نماي خشک ابتدا يک عايق حرارتي به طور مستقل با اتصال مکانيکي يا چسب به بدنه ساختمان محکم مي¬شود سپس چهارچوب يا اسکلت نگه¬دارنده که از جنس چوب، فولاد يا آلومينيوم مي¬باشد به ساختمان متصل شده تا نماي خشک با رعايت فاصله از عايق حرارتي بر روي چهارچوب نگه¬دارنده قرار گيرد. انجام این کارها باعث میشود تا نمای آجر و خشکه از عایق حرارتی، کمی فاصله داشته باشد و بر روی چهارچوب نگهدارنده و یا اسکلت واقع شود. همچنین این روش اجرای نمای آجری ، باعث ایجاد نخاله و ضایعات ساختمانی خواهد شد. هر چقدر که این آجر ها به هم نزدیک تر باشند در برابر زلزله بادوام تر هستند همچنین دارای سرعت نصب بسیار بالایی هستند شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید بست های مختلف باعث نصب این آجرها می شود مزایای نصب این آجرنما به این روش این است که وزن بسیار پایینی دارد.

نقش و نگار سرامیک طرح تراورتن بصورت کاملا دیجیتالی صورت گرفته که باعث شده تا این محصول در ظاهر بسیار شبیه سنگ تراورتن جلوه کند. در صورت اجرای نمای خشک آجری، اگر صدمه و یا هر گونه آسیب فیزیکی به بنای شما وارد شود، این امکان وجود دارد که به آسانی بتوانید بخش آسیب دیده را جدا کنید و سپس با یک پنل کاملا سالم جایگزین نمایید. اجرای نمای آجری سه دسته کلی را شامل میشود که در این مطلب به طور جامع به آنها پرداخته شده است. از آنجایی که آجرهای نما در یک پروژه قابل مشاهده می باشند، دارای رنگها و خصوصیات ظاهری متنوع و زیبایی هستند ؛ در حالی که ظاهر آجرهای معمولی به علت کاربرد در قسمت های داخلی اهمیت چندانی ندارند و به طراحی ظاهری آنها توجه خاصی نشده است. نمای ساختمان مهمترین آیتم هر یک از بخش های بیرونی ساختمان به حساب می آید که افراد زیادی به دنبال استفاده از آن هستند. اگر چه که مواضع نورگیری یک ساختمان، پیش از ساخت توسط نقشه های معماری مشخص می شود، اما درصد قابل توجهی از آن هم توسط طراح نما قابل تغییر است. در بسیاری از سازههای بزرگ مشاهده شده است که نمای بیرونی به دلیل حرارت بالا از بین رفته و یا تغییر رنگ شدید داده است و نیاز به جایگزینی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید