باز کردن Mike در نمای خشک

این نما نسبت به محل استفاده و نوع کاربری از آن، جنس های مختلفی دارد.از جمله ویژگی های آن می توان به قیمت مناسب نسبت به کیفیت، استحکام و مقاومت بالا، داشتن انعطاف پذیری بالا، سرعت بالای اجرا، زیبایی و تنوع در رنگ، مقاومت در مقابل عوامل جوی، سایه اندازی باکیفیت بر روی آن، قابلیت آبکاری و گالوانیزه کردن اشاره کرد. با لول جذب آب کمتر از 0.5 درصد و بر اساس استاندارد های ISO 13006 و UNE 67-087 می باشد. تراکوتا یک سرامیک سنتی می باشد که از طریق حرارت دادن به رس تولید می شود، البته باید گفت رس ها در کوره های مخصوصی حرارت می بینند. تراکوتا در واقع یک کلمه ایتالیایی می باشد که به معنی پخته شدن می باشد. با وقوع انقلاب صنعتی در سال های اولیه قرن نوزدهم یک تغییر اساسی در زندگی شهری و روش های ساختمان سازی رخ داد.استفاده از متریال های جدید مثل آهن و آلومینیوم امکانات جدیدی مربوط به ساخت و ساز را گشود. This has  been gen erat᠎ed by behsaznama C​on᠎tent G en erator Dem​oversi on!

9 چیزهایی که درباره اجرای نما نمی‌دانستید

از دیگر ویژگی های آن می توان به تنوع رنگ، قابلیت ارتجاع، امکان برش و استفاده پنل آن در ابعاد و طرح های گوناگون را نام برد.طریقه ساخت این صفحات اینگونه است که پنل اچ پی ال که تشکیل شده از چندین لایه کاغذ کرافت است، با روکش طرح چوب و یا طرح های دیگری، از ترکیب سلولزی و رزین های فنولیک ورقه هایی راتشکیل می دهند که در گرما و فشار بسیار بالایی(145C و 300bar) تبدیل به صفحات محکمی می شوند. به دلیل عدم نیاز به انتقال ملات های ساختمانی به ارتفاعات تا حدود زیادی شاهد افزایش چشمگیر در سرعت اجرا و همچنبن سهولت اجرای نما خواهیم بود. پیش از ایجاد سیستم نمای خشک جهت نصب نما از ملات و غیره برای اتصالات نما به سازه اصلی استفاده می شد و این روند محدودیتها و مشکلاتی داشت از جمله اینکه امکان استفاده از عایق کاری وجود نداشت و باعث اتلاف انرژی زیادی و ورود آلودگی صوتی و هوا به داخل بنا می شد علاوه بر آن فشار و بار باد در ارتفاع بالا استحکام نما را زیر سوال برده و در برخی موارد باعث سقوط نما می شد که خطرات جبران ناپذیری را در پی داشت . Th is con​tent has be en written ​wi th G᠎SA C onte nt G enerator D emov᠎er sion.

قیمت اجرای نمای خشک

یکی از تکنیک های نصب پوششی تایل های سرامیکی به کارگیری سیستم سنتی تایل های سرامیکی با چسب یا ملات سیمانی به ساختمان است. مهم ترین ویژگی های کاشی پرسلان شامل موارد زیر هستند. عمدهترین این موارد عبارتند از استیل، آلومینیوم و گالوانیزه، مصالح رویه نما شامل انواع سنگ و سرامیک خشک، آجر و شیشه نیز پروفیلهای آهنی و… فرم پروژه نیز متشکل از پره های بتونی سبکی است که همچون غلافی رقصان در فضا ، هنگام عبور از مجاورت بنا ، از هر نقطه که به بنا بنگریم ، جلوه دیداری و شکل بدیعی پدیدار می نماید. حتما میدانید که هر محصولی براساس مواد اولیه و هزینه ای که برای کارخانه از ساخت تا ارسال برای مشتری انجام میشود، قیمت گذاری میشود. به خصوص در کشور های آسیایی استفاده از کاشی نقش مهمی در ساخت انواع بنا ها، آثار باستانی و هنری و… هر یک از این طرح ها کاربرد و کارایی ویژه خود را در ساختمان های مختلفی دارد. در طراحی نما و اجرای نمای خشک به اصطلاح دست شما در انتخاب مصالح باز می باشد و می توانید هر نوع مصالحی قابل استفاده برای طراحی نما و طراحی داخلی بنا را در هر اندازه و ابعادی از ضخامت ۵ تا ۵۰ میلیمتر استفاده نمایید از مصالح پرکاربرد و رایج در اجرای این نما می توان به ورق کامپوزیت ، سرامیک خشک پرسلانی و غیره اشاره کرد .

به دلیل مقاومت و نفوذ ناپذیری، کاشی های پرسلان این کاشی ها را می توان هم در داخل و هم در فضای باز اجرا کرد. این متریال در مقایسه با نمونههای مشابه یکی از ارزان ترین نما های ساختمان نیز محسوب میشود و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است. این نمونه از سرامیک ها به عنوان سنگ مصنوعی نیز شناخته می شوند. البته موارد دیگری مانند استفاده از اکیپ های آموزش دیده بجای نیروهای سنتی و غیر فنی و فاقد آموزش لازم در روشهای قدیمی و سنتی و همچنین استفاده از ابزار و ماشین آلات صنعتی در اجرا پروفیل نمای خشک در روشهای مدرن ضمن تأثیر مستقیمی که بر زمان اجرای پروفیل نمای خشک و جلوگیری از دوباره کاری های احتمالی خواهند داشت قطعاً در افزایش کیفیت اجرا نیز تاثیر قابل توجهی خواهد داشت. اکوآرک به عنوان مسئول اجرای نمای سرامیک خشک پرسلانی در این پروژه با استفاده از توان فنی بالا و تجهیزات تخصصی اجرای نمای سرامیک خشک پرسلانی از قبیل میز های برش اسپانیایی و ریل های اختصاصی ایتالیایی که قابلیت نصب لاستیک های لرزه گیر محکم کننده و آب بندکننده را بر روی خود دارند بالاترین کیفیت اجرای نمای سرامیک را عرضه می دارد. این نوع از سرامیک ها مقاوم بالایی دارند و در عین حال از طراحی های متفاوتی را دارا می باشند.

نحوه نصب نمای خشک

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد اجرای نمای خشک در ایران لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید