باید داشته باشد دارایی برای نمای مدرن

توجه داشته باشید که در اجرای نمای خشک ساختمان، فاصله کمی بین دیوارها و نما وجود دارد. نمای مینرال در حقیقت یک پوشش تزیینی می باشد که نه تنها در نمای خارجی ساختمان از آن استفاده می شود بلکه درنمای داخلی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. خطر سقوط نمای خشک تقریبا نزدیک به صفر است. هرچه تبحر یک سازنده در این زمینه بیشتر باشد به این اصول آشنایی بیشتری خواهد داشت. در واقع برای قرار دادن این نما، از اتصالات مخصوص و چهارچوبهای فلزی استفاده میکنند. اولین نگاه به نمای ساختمان معمولا معطوف به پنجره های آن خواهد شد بنابراین اگر تناسب را در طراحی پنجره ها رعایت کنید در واقع اولین تاثیر گذاری مثبت را روی بینندگان انجام داده اید. نمای خشک در واقع نوعی نمای مدرن ساختمانی است که در آن از هیچ نوع ملاتی برای نصب کردن مصالح استفاده نمیشود. که ایا این مسکونی،ویلایی،اداری، یاتجاری است که همه اینها هریک از سبک مختلف نمای ساختمانی پیروی می کند چون نمای ساختمان نشانه فرهنگ و هویت ساختمان در شهر و منطقه اصفهان انجام میشود است. قبل از شروع به اجرای نما می بایست تمامی کنترل های لازم جهت اطمینان حاصل کردن از استحکام شاسی کشی انجام شود.

مصالح نمای خشک

 This da​ta has been c reated by behsaznama C​on​tent​ G​enerat​or  DE​MO!

شایعترین اشتباهات مردم با نمای خشک میکنند

یکی از قابل توجه ترین ویژگی های ملات این است که نما و بدنه ساختمان را به خوبی تقویت کرده و ساختمان استحکام زیادی خواهد داشت. سرامیکهای پرسلانی یکی از رایجترین مصالح برای اجرای نمای خشک هستند که نسبت به سرامیکهای معمولی از استحکام و زیبایی بیشتری برخوردار هستند. یکی از ویژگی های ظاهری نمای اجرا شده با این سنگ ها این است که می توان این ورق ها را بدون درز نمایان اجرا کرد. پس وقتی که طراحی و اجرای نمای ساختمان را نامرتبط با تاریخ و فرهنگ باشد حتما به زیبایی و فرهنگ ان منطقه و شهر بخصوص اصفهان لطمه می زند. ۴- طراحی و اجرای نمای برج: چون این نوع ساختمان های خیلی بلند و بزرگ است باید ایده ای در طراحی و اجرای نمای ساختمان اجرا کرد که با گذشت چند سال از ان نمای ان خسته کننده برای افراد نباشد همچنین نمای برج نباید باعث ایجاد الودگی نیز شود. جهت اطلاع از قیمت انواع مصالح و متریال مورد استفاده در نمای خشک ساختمان میتوانید با کارشناسان شرکت کارووین تماس بگیرید. این روش دارای دو بخش زیرسازی آهنی و آلومینیومی می باشد که باعث می شود در مقابل بارهای جانبی مانند زلزله عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. A​rticle has be​en g᠎enerated with t᠎he help of behsaznama C᠎ontent᠎ Generat᠎or  D emover si​on !

نمای خشک در ساختمان

هر دو، به همراه هنری هابسون ریچاردسون – که به ویژه برای سبک احیا خود مشهور است ، “Richardsonian Romanesque” – بعدا به عنوان “تثلیث شناخته شده معماری آمریکا” شناخته شد. نمای ساختمان به عنوان اولین جلوه از آن، نقش مهمی در زیبایی و جلب نظر مخاطب ایفا می کند. ۱-معماری ساختمان : اکثر ساختمان ها ما عمر مفید ۳۰ تا ۵۰ سال دارد به همین دلیل طراحی نمای ساختمان به روشی طراحی شود که این ساختمان ها با گذشت عمر مفیدشان از نظر زیبایی نمای بیرونی کاهش پیدا نکند و در نگاه افراد حالت خستگی برای افراد ایجاد نکند. شما مشتریان محترم در شهر اصفهان جهت دریافت قیمت نهایی از پروژه که میخواهید انجام دهید می توانید از شرکت های ساختمانی اگهی دهنده در سایت خدمات جو دعوت کنید تا انها با بررسی و مشاهده پروژه نمای ساختمان قیمت نهایی را به مشتری محترم شهر اصفهان ارائه کند. ⭐ در طراحی و اجرای نمای ساختمان در اصفهان را چطور مدرن انجام بدهیم. هر طراحی نمای ساختمان مانند اجرای نمای رومی در اصفهان نشان دهنده هویت ساختمان های اصفهان از نظر معماری و فضای شهری می باشد. همچنین در صورت استفاده از متریال های دیگر مانند کامپوزیت ، شیشه وچوب هر کدام را به صورت تخصصی باید مورد دتایل اجرای نمای خشک بررسی قرار دهید.

نما یا قسمت خارجی ساختمان شما قسمت مهم آن تلقی می شود و دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد چرا که هر بیننده ای در اولین نگاه، درباره نمای ساختمان شما نظر می دهد. همان طور که می دانید نمای ساختمان مثل نقاشی می باشد که می توان سبک و المان های مختلفی در طراحی نما و اجرا کنیم به همین خاطر حتما قبل از انجام کار بودجه کارفرما در طراحی و اجرای نمای ساختمان در نظر بگیریم و پس شرکت های ساختمانی در انجام طراحی نما ساختمان باید با بودجه کارفرما در کرج هماهنگ باشد. اما این تمام کارهایی نیست که انجام می دهد! به همین دلیل ، انتخاب یک سیستم نما که در برابر این خطرات محافظت کند بسیار مهم است و در عین حال به دستیابی به مصرف انرژی کمتر ، کاهش هزینه های نگهداری و بهبود آسایش ساکنان کمک می کند. در این روش چنانچه از متریال گرانقیمت استفاده شود، هزینههای اجرای آن افزایش خواهد یافت. معمولا سنگهایی که در نمای خشک استفاده میشوند، ضخیمتر از سنگهای نمای سنتی هستند، چون اگر از سنگهای نازکی برای این کار استفاده شود، در هنگام سوراخ کردن (برای پیچ و مهره) ترک خواهند خورد.  Post h as been cre at᠎ed by G​SA C onte​nt Gen​erator DEMO​.

دیدگاهتان را بنویسید