با اتصالات نمای خشک رابطه جنسی بیشتر و بهتر داشته باشید

با تولید اتصالات نمای خشک به صورت صنعتی مقاطع زیرسازی نما از جمله: پروفیل های آهنی، آلومینیومی یا گالوانیزه و استیل و همچنین مصالح رویه نما، به طور جد امکان خطای انسانی به ویژه در قسمت هایی مانند: درصد اختلاط ملات و … این روش نیز برای سنگ هایی با ضخامت بالای 2 سانتی متر توصیه می شود و پلاک های سنگ نما با استفاده از قطعات اسکوپ که در شیار ایجاد شده در ضخامت سنگ قرار میگیرد نصب و رگلاژ می شوند و در انتها اسکوپ های استیل یا گالوانیزه با پیچ و مهره و واشر به نبشی آهنی متصل می گردد. حالت بهینه دیوار جهت اجرای نمای خشک ، دیوار های پیوسته با طول و ارتفاع زیاد و با حداقل تعداد و ابعاد بازشو می باشد. سرامیک خشک پرسلاین توپر قابلیت برش به اندازه های مورد نظر طرح را دارد. سرامیک نما جهت زیبا سازی نمای خارجی ساختمان ها استفاده شده و علاوه بر ایجاد زیبایی و جذابیت ظاهری نما، به دلیل قابل کنترل بودن طراحی و نصب سرامیک ها که دارد نظر مثبت بسیاری را به خود جلب نموده است. ۴- سیستم های اجرایی مخصوصی برای نصب این سرامیک به لحاظ نمایان بودن و یا غیر نمایان بودن طراحی و قطعات آن تولید گردیده است که تمام استانداردهای جهانی را نیز دارا می باشد.

، به گیره ها متصل می شود.

ابه این صورت که، بتدا گیره های آهنی بر روی ساختمان نصب می شود. چراکه سرامیک ها علاوه بر اینکه معدنی هستند در عین حال خواص فلزی نیز ندارند. چراکه در نمای سرامیکی که آب کمتری جذب ساختمان م شود. یراق سرامیک بر روی زیرسازی نصب میشود و ویژگی هایی نظیر مقاومت در برابر خوردگی ، عدم جذب آب و تغییر رنگ ، پایداری در تغییرات دمایی بالا منجر به انتخاب و کاربرد هرچه بیشتر آن توسط معماران و سازندگان در ساختمان ها و پروژه های روز دنیا به عنوان متریال اصلی نما شده است. یکی از دیگر از سنگ هایی که این کار بر روی آن انجام میگردد سنگ تراورتن می باشد که از زیباترین سنگ ها است . سپس سرامیک بر روی نما، به گیره ها متصل می شود. گلیپس ها در فواصل مشخص شده متصل می گردند. شایان ذکر است، قیمت تمام شده سرامیک فول بادی کمتر از سرامیک خشک پرسلانی مجوف می باشد.

قیمت نمای خشک

 Art ic᠎le w​as creat ed with behsaznama Co nt​ent ᠎Ge nera​to r DEMO !

این سیستم برای نصب مصالحی از قبیل HPL ، سرامیک پرسلانی و سنگ هایی با ضخامت کم کاربرد دارند. سرامیکی که با روش ملات دار نصب می شود بایستی قابلیت جذب آب در پشتش را داشته باشد. وجود قابلیت عایق بندی سرامیک نما آن را مناسب شهر های شمالی کشور که بارندگی زیادی دارند می نماید. بام سبز بامی است که بخشی ﻳﺎ تمام آن ﺑﺎ ﭘﻮﺷﺶ ﮔﻴﺎﻫﻲ و ﺧـﺎك ﭘﻮﺷﺎﻧﺪه ﻣﻲ ﺷﻮد. سرامیک نما بیشتر برای نمای خارجی ساختمان ها مخصوصا در مناطق سردسیر مناسب است. در اجرای نماهای خشک در دو بخش اقدام به ایجاد عایق بندی ساختمان خواهیم کرد: در مرحله اول که عایق حرارتی و صوتی بصورت چسبی و یا مکانیکی به نما متصل می شود و در مرحله بعدی یک فاصله هوایی بین عایق زیرین و پوسته خارجی نما ایجاد می گردد. و دیوار خارجی را تا بالا ترین نقطه ای که توان ایستایی آن را دارد احاطه می کند . نمای بایرامیکس علیرغم مزایایی که دارد مورد استقبال جامعه مهندسین و پیمانکاران ساختوساز قرار نگرفته است چرا که این نما با بافت فرهنگی و سلیقههای ایرانی همخوانی ندارد و جلوه و زیبایی خود را ظرف مدت کوتاهی از دست میدهد. هزینه اجرای نما به صورت خشک چقدر است؟

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

اجرای این نوع نما، هم به صورت VISIBLE و هم به صورت INVISIBLE امکان پذیر می باشد. لازم به ذکر است بهره بردن از مزایای نمای سرامیک، به چگونگی نصب و پیاده سازی آن در نما هم بستگی دارد. استفاده از ملات ماسه سیمان مزیت دیگری نیز دارد. در این روش ابزار و قطعات قابل رویت با استفاده از دستگاه under cut ، قلاب و انکری که در پشت تایل ها تعبیه شده است ، خارج می گردند و پس از ریل کشی بر روی ساختمان نصب و رگلاژ می شوند. همان طور که از عنوان نمای خشک مشخص است و قبلا هم توضیح دادیم، تفاوت اصلی نمای خشک با نمای سنتی یا نمای ملاتی در نوع نصب مصالح نما به سازه ساختمان است. در این روش برخلاف روش نصب با چسب از سنگ هایی با ضخامت بیشتر از 5/2 سانتی متر استفاده می شود، در این روش ابتدا با استفاده از دستگاه شیار زن در ضخامت سنگ ها شیاری به عرض 3 زالی 5 سانتی متر ایجاد کرده و پس از زیرسازی آلومینیومی با قراردادن کلمپ یا انکرهای مخصوص در شیار سنگ عملیات نصب اجرا می شود. در این روش پس از زیرسازی اولیه و آماده کردن سطوح جهت اجرای چسب ، سطوح چربی زدایی می شود و پس از زدن پرایمر مخصوص آماده نصب کاشی ها بوسیله دو نوع چسب مخصوص SIKA می شوند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نما لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید