با اجرای نما دیگر اشتباه نکنید

سرامیک پرسلانی نما در دو دسته مجوف و توپر تولید می شود. از جمله دیتیل های اجرای سرامیک در سیستم ماسا می توان به کلیپس دوبل فوقانی، براکت، اسپیسر و ریل، فنر استیل، کلیپس تک ابتدایی، کلیپس تک دو طرفه، کلیپس دو طرفه و کلپیس تک فوقانی اشاره نمود. میتوان از گوشه سمت چپ یا راست دیوار آغاز به سوراخ کردن دیوار نمود. این جداسازی باید به نحوی صورت گیرد که با اتصال نما به دیوار، امکان حرکت آن با دیوار فراهم شود و در محل هایی که پوشش نما از ستون ها عبور می کند باید توسط مصالح پرکننده نظیر پشم سنگ از چسبیدن نما به ستون ها جلوگیری شود (شکل پ۶-۲۵) همچنین اجرای نما باید به گونه ای باشد که در تراز طبقات ( تیر یا دال) در نما درز انقطاع اجرا شود. سیستم ماسا که در گروه سیستم های نمایان قرار گرفته اند، برای نصب سرامیک هایی با انوع ضخامت و حتی سنگ های 3 سانتی مورد استفاده قرار میگیرند. فاوتون نیز در گروه سیستم های نمایان قرار دارد و اجرای آن برای سرامیک هایی با ضخامت 8 تا 12 سانتیمتر گزینه ایده آلی به شمار می رود. و اگر در اول کار طراحی ساختمان، نما بصورت خشک دیده شود با کاهش قابل توجه در وزن ساختمان، نه تنها قیمت تمام شده افزایش پیدا نمیکند بلکه با کاهش وزن اسکلت و فونداسیون در قیمت تمام شده نیز تأثیر کاهنده چشم گیری باقی میگذارد.

دتایل نمای خشک

کرسی چینی را میتوان هم در سازههای با اسکلت بنایی و هم در سازههای با اسکلت بتنی یا فلزی مشاهده نمود. از آنجاییکه بخش عمده ارتفاع کرسی چینی پایینتر از معابر مجاور و در تماس مستقیم با خاک و یا سایر مصالح پرکننده میباشد و نیز به دلیل خاصیت موئینگی مصالح مصرفی در کرسی چینی نظیر آجر و ملات، برای جلوگیری از نفوذ رطوبت به اسکلت اصلی سازه که باعث خرابی فضای داخلی ساختمان و همچنین مرطوب شدن کف ساختمان میشود، سطح روی کرسی چینی را ایزوله میکنیم. اما نقش مهم کرسی، دامنه کاربرد و همچنین جزئیات اجرایی دقیقتر آن در سازههای با اسکلت بنایی، نام کرسی چینی را به اسکلت بنایی گرهزده است. در این سیستم شیشه درون کاسِت ها فیکس می شود و کاست ها با پیچ یا پرچ به ترنسم و مولیون فیکس شده و به جهت عایق شدن در آنها از لاستیک های EPDM و چسب های مخصوص سیلیکونی استفاده می شود. در اجرای این سیستم نیاز به کلمپ های مخصوصی می باشد تا به صورت کشویی درون ریل های آلومینیومی مخصوص این سیستم قرار گرفته به طوری که سرامیک یا سرامیک ها بر روی این کلمپ ها می نشینند . This art​icle has been w᠎ri​tt en by G​SA  Content Gen er at or D em over᠎sion.

نحوه نصب نمای خشک

ابتدا پروفیل ها و قطعات نمای فریم لس در بسته بندی های مخصوص قرار می گیرند. در نهایت پروفیل پس از خشک شدن برای رنگ آمیزی آماده است. پس از مونتاژ، پروفیل های پشتیبانی شده به داخل کابین منتقل می شوند. در نماهای چسبانده شده خرابی داخل صفحه نما معمولاً بر اثر تغییرشکل سازه دربرگیرنده دیواری که نما بر روی آن چسبانده شده است رخ می دهد، که باعث به وجود آمدن ترک و گسترش آن می شود. در اجرا و نصب سرامیک روی نمای ساختمان ها از سیستم های پنهان و سیستم های نمایان استفاده میشود که تفاوت های زیادی در آنها وجود دارد. برای ساختمان های بلند که کار را برای کارکنان سخت می کند نمای خشک سرعت بالا و امنیت بیشتری دارد. آیا پرت کم مصالح، سرعت اجرای بالا، امکان تغییر نما، امکان استفادهی مجدد از مصالح نما، امکان عایقکاری و همچنین محافظت از ساختمان که تنها بخشی از مزایای نمای خشک به حساب میآیند شما را برای خداحافظی با روشهای سنتی متقاعد نمیکنند؟ همچنین نمای سرامیکی به سرعت اجرا شده و انعطاف پذیری خوبی از نظر اجرایی دارد. این نوع نما شامل نماهای سنگی، آجری و سرامیکی چسبانده شده، ، انواع نماهای سیمانی مسلح شده با مش الیاف یا توری های فلزی، و نماهای مشابه آنها می باشد.

Th᠎is a​rticle has be en c​reated by GS​A ᠎Conten​t Genera tor ᠎DEMO!

وقتی قیمت سنگ نمای خشک Grow Too Quickly، That is What Occurs چیست؟|قیمت سنگ نمای خشک And Love – چگونه آنها همانند}

در صورتی که این اجزاء به طور مستقیم روی دیوارهای برشی یا اعضای سازه ای که تحت جابجایی بزرگ قرار می گیرند نصب شوند، در زلزله آسیب پذیر خواهند بود. به طور کلي يکي از مناسب ترين و متداول ترين مصالح ساختماني اين نوع مي باشد. متخصصان نماکاری به سه روش برای پیچ و رولپلاک نما قیمت میدهند. پس از قرار گرفتن شیشه های دوجداره و یا تک جاره در داخل قاب های الومنیومی و انجام عملیات اب بند و هوا بند نمودن فریم ، یونیت اسمبل شده همراه با شیشه در داخل شبکه اهنی که از قبل ایجاد شده ، توسط پیچ و یا پرچ فروش تجهیزات نمای خشک نصب میگردد. در این مرحله از شاسی های فلزی، پروفیل و پیچ و پرچ های گوناگون و متنوع استفاده می شود، سپس نمای ساختمان اجرا می شود. 2- معمولاً ساختمانها بهگونهای ساخته میشوند که تراز کف ساختمان از تراز معابر مجاور کمی بالاتر باشد، برای دستیابی به این هدف از کرسی چینی استفاده میشود.

دیدگاهتان را بنویسید