با اجرای نما رابطه جنسی بیشتر و بهتر داشته باشید

با توجه به کاهش قابل توجه وزن به ازای هر متر مربع از سطح نمای اجرا شده نسبت به روش ملاتی , مقاومت ساختمان افزایش می یابد و و تاثیر بسیار زیادی بر ایمنی و پایداری نما در زمان زلزله و مهار فروریزی نما در لحظه ی زلزله خواهد داشت. نمای خشک مستقیماً بر روی سطح دیوار بدون برداشتن سطح دیوار قابلاجراست. ساختمانی که توسط درختان احاطه شده باشد، حسی کاملاً متفاوت با همان ساختمان بدون سرسبزی خواهد داشت. در انواع نما که از مصالح متعدد با ضریب انبساط و انقباض متفاوت استفاده میشود، احتمال جدا شدن مصالح رویه نما از سطح زیرین وجود دارد که خطرات جبرانناپذیری را در صورت سقوط در پی خواهد داشت. در اجرای نما بهصورت خشک، امکان تعویض و تعمیر المانها در صورت صدمه دیدن (مثل شکستن براثر ضربهی شدید) وجود دارد. در این روش سنتی، امکان عایق کاری وجود ندارد. عدم استفاده از ملاط موجب شده اجرای این نما سریع و آسانتر از سایر انواع نماها صورت گیرد. دوغاب ملات ماسه سیمان میتوان موجب کثیف شدن ظاهر نما شود که این البته در حین پیشرفت کار توسط نیروی اجرایی پاک میشود. نمای خشک را میتوان با اتصالات آزاد اجرا کرد که در این حالت در مقابل باران قابل تنظیم خواهد بود. This h as been generated by behsaznama  Co nten​t  Generator DEMO.

نمای خشک مدرن

از طرف دیگر هم جدا شدن لایه رویه نما، زیبایی نما را برهم میزند درصورتیکه در این نوع نما به دلیل استفاده از یک نوع مصالح، رفتار مصالح در برابر تغییرات دمایی یکسان و قابل پیشبینی خواهد بود. این نما ترکیبی از شیشه و آلومینیوم است که ضمن دوام و عمر بالای آن به دلیل آب بندی های مهندسی و حرفه ای در برابر شرایط جوی عایق بوده و انرژی داخل ساختمان به راحتی قابل کنترل می باشد. همانطور که در قسمت 3-8 اشاره شد یکی از مشکلات اساسی ایزولاسیون به کمک مواد قیری، کاهش مقاومت برشی دیوار در محل عایقکاری میباشد. از دیگر مزایای سیستم نمای خشک می توان به کیفیت بالای اجرای کار اشاره نمود. اما با سیستم ملاتی، محدودیت هایی برای انتخاب مصالح به وجود می آمد. اما در مناطق سرد و خشک، طراحی به گونهایست که هوا در آن حبس میشود. اما سوالی که در اینجا مطرح میشود این است که پلاستر سیمانی چیست؟ به روش صنعتی که نتیجه سالها تجربه، مطالعه و تحقیق و بررسی انواع روشهای مشابه خارجی در کشورهای مختلف می باشد در حال حاضر توسط گروه فنی مهندسی داتام اجری می گردد و می تواند کلید حل بسیاری از مشکلات حل نشدنی نمای انواع ساختمان ها باشد که مهندسین و متخصصین و مدیران محترم می توانند با طراحی و اجرای این روش در ساختمان ها از هر نوع سنگ، سرامیک و شیشه و غیره در هر سایز، ضخامت و رنگ استفاده نمایند.

به دلیل عدم وجود فضای خالی در ساختار سرامیک خشک، این ماده در مقابل نفوذ عوامل خارجی به خصوص رطوبت مقاوم است. مهمترین مورد در تجهیزات نما خشک همان متریال مورد نظر است. شرکتهای نمای خشک در نحوه اجرای نمای خشک ساختمان از تجهیزات خاصی استفاده میکنند. اصولاً در اجرای نمای خشک برای جلوگیری از ورود رطوبت به داخل ساختمان، یک فضای خالی تهویه بین نما و عایق ایجاد میکنند. از طرف دیگر به دلیل نوع لایهها و چیدمان آنها که باعث ایجاد فضای خالی بین نما و عایق میشود، انرژی مصرفی ساختمان در حالت بهینه قرار میگیرد. V1 : ( تفاوت اندک ( در این حالت سرامیک پس از نصب دارای ظاهری یک پارچه است و تفاوت چندانی بین قطعات احساس نمیشود. دانشی که به تحقیق در مورد سرامیک می پردازد علم سرامیک و صنعت مرتبط با آن صنعت سرامیک سرامیک نمای خشک نامیده می شود. از لحاظ متریال، انواع نمای خشک ساختمان به دستههای مختلفی تقسیم میشود: نمای خشک آجری (که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد)، نمای سنگ خشک، نمای سرامیک خشک، شیشه، ترمووود، کامپوزیت، نمای خشک فلزی و غیره. دارای دیتیلهای اجرایی مشترک با سرامیک خشک پرسلانی مجوف است. سرامیک خشک گروهی از مواد جدید است که با توجه به کاربرد ، ارزش افزوده و پیچیدگی فناوری ، تقسیمات متفاوتی دارند.

با اجرای نما در 24 ساعت موفق شوید

در روش خشک سرامیک ها با فاصله بسیار کمی از یکدیگر ( چند میلیمتر) نصب می شوند. برای کاهش هدر رفت انرژی و تأمین آسایش ساکنان ساختمان یک لایه عایق آکوترم بر اساس فاصله های عمودی نصب سازه ها در ابعاد موردنظر تولید و به محل پروژه جهت نصب ارسال می گردد. همچنين مجري نماي خشک از اين نوع پنل ها براي آراستن آسانسور و ساخت کابينت هاي آشپزخانه استفاده مي کند. این سرامیک نما در طول زمان، ظاهر اولیه خود را حفظ می کند و زیباتر است. در واقع سرامیک خشک نما جزء دسته دوم یعنی سرامیک های پیشرفته قرار می گیرد و در بیشتر مواقع به حالت اکسترودی تولید می گردد. اگر برای ساختمان خود هنوز متریال خاصی در نظر نگرفته اید با خواندن این مقاله حتما به گزینه اجرای نما ساختمان خود با سرامیک نیز فکر خواهید کرد. اگر شما نیز از این دسته از افراد هستید، نگران نباشید چرا که این روش از زمانی که به ایران وارد شده، امتحان خود را در دوام و کیفیت به خوبی پس داده است. اگر میخواهید بهتر بدانید که نمای خشک ساختمان چیست، انواع نمای خشک را بشناسید و با نحوه اجرای نمای خشک ساختمان آشنا شوید، با مجله خدمت از ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید