با دنبال کردن سه مرحله آسان، قیمت آجر نما خشک نتایج بهتر را دریافت کنید

سطح سیمان سفید نیز حداقل 3 روز و در هر روز 2 الی 3 بار آب داده شود تا به مقاومت مناسب برسد. هر چند در سیستم های کنترل خورشیدی در زمان فصول سرد و برای زوایای پایین تابش نور خورشید در ساعات ابتدایی و انتهایی روز و در جهات شرق و غرب، تدابیری لحاظ نشده بود. استفاده از این روش گرچه ممکن است سرعت اجرای کار را کمی پایین آورد اما مزیتی دارد که ارزش استفاده را بالا میبرد و آن پیوند مستحکم مصالح نما با جدار اصلی ساختمان است. 8. دوام بالا و تعمیر و نگهداری پایین. دوام بالا و عایق صوتی و حرارتی مناسب از ویژگی های دیگر این نماست. در سنگ نما، از سنگ مرمر، سنگ تراورتن و سنگ گرانیت استفاده می شود که هر کدام زیبایی و ویژگی های منحصر بفرد خود را دارند. از مزایا و ویژگی های این چوب می توان به مقاومت و استحکام بسیار بالا و سبکی آن، داشتن قابلیت تجدید پذیری و برش کاری اشاره نمود. This w as c᠎reated with the help of behsaznama Conte nt G​en er᠎at​or D᠎emov​er sion.

اجرای نمای خشک سرامیک

چنانچه برای اجرا و پیاده سازی آجر نمای ساختمان به طراح حرفه ای مراجعه کرده باشید، بیش از نیمی از مسیر را برای داشتن یک نمای شیک و چشم نواز طی کرده اید. بنابراین همیشه با آنها در ارتباط باشید و مطمئن شوید که به نکات آنها برای نصب پنل های ACP گوش داده اید. یکی از مراحل نصب ACP با روش سیلانت مرطوب ، اتصال گیره های پیش پانچ در مرکز به لبه های تابه جهت انتقال بار باد به تکیه گاه های سازه ای است. سپس ، متخصصان لبه ها را تا می کنند تا کاست با عمق 25 میلی متر ایجاد شود. معمول است که یک شیار V شکل مداوم و پارامتر پنل در فاصله مشخصی از لبه ACP ایجاد شود. عایق حرارتی یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده نما خشک است. می¬باشد. در این روش ابتدا یک عایق حرارتی با چسب به دیوار وصل می¬شود. استفاده از بتنهای سبک (فوم بتن، بتن اتوکلاو، بتن با سنگدانههای سبک و غیره) میتواند عملکرد عایق سازه را نیز بهبود بخشد. حدفاصل بین کروم ها با ملات ماسه سیمان پر می شود تا زیرسازی اولیه جهت اجرای اندود سیمانی انجام شده باشد. ​Da​ta h as been gen er᠎ated  by behsaznama C​onte᠎nt Ge᠎nera​tor ᠎DEMO.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

همچنین پس از پایان سیمانکاری حتما عمل آوری سیمان ( curing) صورت بگیرد یعنی سطح سیمانی را سه تا چهار نوبت در روز و به مدت 4 تا 7 روز آب دهید تا سیمان ترک نخورد و مقاومت آن کامل گردد. نماي سرامیک خشک پرسلانی ، جزء به روز ترین نما هاي ساختمانی روز دنیاست که به روش نصب خشک اجرا می گردد. مواد کامپوزیت آلومینیوم بیش از چهار دهه است که وجود دارد و ساختار و روشهای نصب آنها هر روز در حال افزایش است. چسب پلی اورتان زمان گیرایی ایدهآلی دارد و برای اتصالات اضطراری و درزگیریهای سریع مصالح ساختمانی یا اتصال قطعات مختلف به یکدیگر قابل استفاده است. در پایان یاد آور میشویم هنگام خرید چسب پلی اورتان یا سایر چسبهای صنعتی به نوع کاربرد، برند و شرکت سازنده چسب دقت داشته باشید. ایجاد یک نمای متناقض و ناهماهنگ با سایر نماها چهره شهر را بهم ریخته و جلوه ناخوشایندی به آن می دهد. جهت اطلاعات بیشتر با نانو پارس تماس بگیرید. پس از اجرای طرح اولیه، جهت ایجاد سطح صاف، کروم بندی های ارتفاعی و طولی را با دقت اجرا می کنند. ۱- پس از زیرسازی، ملات خمیری سیمان و پودر سنگ نسبتا روانی را با توجه به رنگ مورد نیاز روی دیوار قرار می دهند سپس اقدام به پاشیدن سنگدانه های ریز رنگی (سنگدانه جوشقان از کیفیت مناسبی جهت این امر برخوردار است) می نمایند.

دتایل اجرای نمای خشک

سپس قبل از خشک شدن روی آن را بوسیله تخته ماله های نرم و یا اسفنجی ماساژ می دهند تا سطحی صاف و صیقلی بوجود بیاید. سپس قبل از خشک شدن و همزمان با پاشیدن آب روی آن، بوسیله ماله سطح آن را صیقلی کرده و در نهایت سطح آن را با اسفنج آغشته به آب تا حدی ماساژ می دهند که سنگدانه های رنگی آن کاملا نمایان گردند. جهت اجرای آن ملات کاملا خمیری را ساخته و با ماله های پلاستیکی روی دیوار به ضخامت 5 الی 10 میلیمتر اجرا می نمایند. در بخش رنگ-آمیزی دیوار داخلی یا خارجی ساختمان، به جای روغن یا آستر زیرکار مورد استفاده قرار میگیرد. دقت در ساخت ملات با کیفیت در این مرحله از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا در صورت استفاده از مقدار سیمان کم و یا سیمانهای بی کیفیت و یا حتی بهره گیری از ماسه با دانه بندی نامناسب، احتمال جدا شدن ملات از دیوار بالا خواهد رفت. گچ و رس جزء مواد بسیار سنتی و متداول هستند و سالهای زیادی است که مورد استفاده قرار میگیرند، ولی در حال حاضر میتوان با دیدگاههای جدید (مثل نانوفناوری) و در مقیاس اتمی و سلول واحد، تغییراتی را در این مواد ایجاد کرد؛ بهگونهای که دارای خواصی شوند که قبلاً فاقد آن بودهاند.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با بیشتر بخوانید وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید