با نمای خشک چه چیزی اشتباه

در نمای خشک بر خلاف نمای ملاتی، از ملات استفاده نمی شود و سطح رویه نما را به وسیله اتصالات مکانیکی و عمدتاً فلزی به سازه ساختمان متصل می کنند. این انکر در ۲ سایز مختلف جهت سوراخ کاری با قطر ۸ و ۶ میلیمتر با پیچ های ۶ و ۵ سانتیمتری استفاده می شوند. یکی دیگر از ویژگی های سرامیک خشک مجوف این است که وزن آن به طرز قابل توجهی کاهش یافته و دلیل آن هم همان سوراخ هایی است که در بدنه این سرامیک وجود دارد. در این سیستم در ضخامت سنگ سوراخ ایجاد می گردد و با استفاده از اسکوپ های پیمی گالوانیزه و استیل، سنگ در محل خود نصب و رگلاژ می گردد. رنگ سنگ های تراورتن محدود بوده و همچنین از جلا و زیبایی خاص، بی بهره هستند این نما جهت مناطق معتدل و مرطوب ، همچنین مناطق سردسیر مناسب نمی باشند. پرده ی پانچ چین های عمیقی ندارند. در ضمن به دلیل این که فاصله ی میان حلقه ها، منظم است، چین هایی که در نهایت روی پرده ایجاد می شوند نیز بسیار منظم و زیباست و به همین دلیل اثرگذاری زیادی در دکوراسیون داخلی منزل دارند. در واقع برای نصب این پرده ها کافیست میله ی پرده را از حلقه های پرده پانچ عبور دهید.

نما های خشک

از طرفی با توسعه و گسترش تولیدات و همچنین پیشرفت تکنولوژی، محصولات قابل استفاده در نمای ساختمان به سمت مدرن شدن پیش رفتند و محصولاتی جدید برای نما تولید گردید که بوسیله مزایا و ویژگی های مختلف خود، طراحان ساختمان و مهندسان معماری را به شرکت بهساز نما خود جذب کردند. يکي از نماها پرطرفدار است که امروزه در بيشتر ساختمان ها از آن استفاده مي کنند، چرا که هم بسيار عالي مي باشد و همچنين کار کردن با آنها بسيار راحت تر است. نکته ی دیگری که در انتخاب پرده پانچ باید به آن توجه داشته باشید، موضوع جای نصب آن است. نکته ی دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، موضوع ابعاد پرده است. به دلیل تنوع طرح های چاپی که می توانید روی آن ها داشته باشید، دیگر هیچ محدودیتی شامل حالتان نخواهد شد. تا اینجای کار امیدواریم که توانسته باشیم به خوبی شما را با خصوصیات و ویژگی های پرده پانچ آشنا کرده باشیم.

اجرای نمای خشک در ایران

This  data was w ritt​en wi th G᠎SA ​Cont ent  Generato r DE​MO.

سرامیک پرسلانی

در حالی که پرده های پانچ اتاق خواب باید عموما ساده و مونوکروم باشند تا زیبایی شان بیشتر به چشم بیاید. تا اینجای مقاله، در مورد شستن پرده پانچ صحبت کردیم و می دانید که کار خیلی ساده و راحتی است. در چنین شرایطی می توانید از بخارشوی های دستی استفاده کنید که خیلی ساده و سریع، روی آن را تمیز می کنند. اما می توان برای تولید پرده پانچ از پرده هایی مثل مخمل نیز استفاده کرد که طبیعتا قیمت بالاتری دارند. این قیمت برآورد اولیه یک متر نمای سرامیک خشک جهت اجرای دیوار صاف و بدون پنجره است. در این سیستم ابتدا به صورت مستقل و با استفاده از چسب یا اتصالات مکانیکی، یک لایه عایق حرارتی به بدنه ساختمان متصل می شود. در مقایسه با سطوح رنگ شده، این نما نیاز به تمیز کردن یا تعمیر بسیار کمی دارد. در این نمونه به جای استفاده از فلز، از کابل استفاده می شود و به گونه ای کابل ها مهار می شوند تا بتوانند وزن کلی سازه را تحمل کنند و نمای اسپایدر را پیاده سازی نمایند. یکی دیگر از مزیت های بزرگ پرده های پانچ در این است که خیلی منعطف هستند و می توان از آن ها در جاهای مختلفی استفاده کرد.

طرح نمای خشک

تلاش کنید که از رنگ های مکمل یا متضاد استفاده کنید. اولین CERAMICS های ساخته شده توسط انسان ها اشیاء سفالگری (یعنی گلدان ها یا عروق ها) یا مجسمه هایی بودند که از خشت ساخته شده بودند، یا به خودی خود یا با مواد دیگری مانند سیلیس مخلوط می شوند، سخت شده و در آتش سوخته می شوند. یکی از معضلات بزرگ پرده ها، این است که نصب و پایین کشیدن آن ها سخت است. زمانی که تصمیم به خرید پرده ی پانچ می گیرید باید به نکات زیادی توجه داشته باشید. زمانی که می خواهید پرده های پانچ را خریداری کنید، توصیه می کنیم به رنگ دیوار، مبلمان، کابینت های آشپزخانه و موکت توجه داشته باشید. چطور بهترین پرده پانچ را انتخاب کنیم؟ به خصوص این که امروزه، بیشتر ما در آپارتمان های کوچک زندگی می کنیم. در ضمن می توان از پارچه های مختلفی برای چاپ طرح مورد نظر و ساخت پرده ی پانچ استفاده کرد. استفاده از مواد جدید مانند آهن و آلومینیوم گزینه های جدید ساخت را باز کرد. اگر قرار است که پرده پانچ را در محیط نشیمن خانه نصب کنید، پس باید حتما حواستان با ابعاد و دیگر المان های دکوری نشیمن باشد. در طراحی دکوراسیون داخلی، تک تک این المان ها حائز اهمیت می باشند و به شما کمک می کنند که انتخاب های بهتری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید