ببینید چه کسی در مورد نمای خشک صحبت می کند و چرا باید نگران باشید

استفاده از چسب پلی اورتان در محل درزها با توجه به انعطاف پذیری چسب پلی اورتان و قابلیت رنگ آمیزی آن میتواند کمک بسیاری به پوشش نما و کارایی آن نماید . در این تیپها سایپا تلاش کرده است که با دورنگ کردن بدنه خودرو، بهویژه با استفاده از رنگ قرمز، جلوهای متفاوت و اسپرت به آنها بدهد. این نوع نما طرح ها و رنگ های گوناگونی دارد. از این رو مدیران رتبه اول سازمانها و مؤسسات علاوه بر روشهای جدید تبلیغات تلاش میکنند تا نوع، محل و به خصوص نمای ساختمان مرکزی سازمان خود را به گونهای طراحی و انتخاب نمایند تا نشان دهنده نوع و اهمیت فعالیت آنها باشد و به طوری که عکسهای ساختمانها به نوعی بیان کننده نوع فعالیت آنان میباشد . قطعا یکی از رایجترین و شاید معتبرترین روشها برای اجرا کردن طراحی آجری هر نوع ساختمانی، روش خشکه انواع روش های نمای خشک چینی آجر است. اجرای نمای سرامیک خشک پرسلانی به روش نمایان در پروژه پلی کلینیک آزادی توسط شرکت اکو آرک در حال اجرا می باشد. Th​is w᠎as generat ed by G᠎SA  Con te​nt᠎ Generator Demov᠎ersion !

سرامیک پرسلانی: یک فهرست از یازده مسائل که شما را در وضعیت عالی قرار می‌دهند. }

از آن جایی که در روش نصب خشک سرامیک پرسلانی هوا در پشت آن جریان دارد، نیازی به پر کردن بندهای مابین سرامیکها نیست اما در اقلیمهایی با بارش باران کج و یا در پروژههایی که در آن عایق رطوبتی مناسب اجرا نشده است میتوان از مواد بندکشی پایه پلی یورتان که در قبال اشعه UV مقاوم هستند استفاده نمود. بر اساس اعلام سایپا خودرو آریا سال آینده وارد بازار می شود و قرار است این خودرو با پیشرانه پژو سیتروئن مجهز شود که در حال حاضر خودرو پژو ۲۰۰۸ از آن بهره می برد و مراحل مهندسی و داخلی سازی این پیشرانه جدید برای خودرو آریا در جریان است. خودرو آریا و اطلس ساپیا قرار است با پیشرانه جدید پژو سیتروئن به بازار عرضه شود. محمدعلی تیموری در نشست «رفع موانع و بررسی راه های توسعه صادرات صنعت خودرو و قطعه سازی به روسیه» با بیان اینکه بازار این کشور برای ما بسیار مهم است، افزود: یکی از اشتراکات خودروسازی دو کشور، تولید خودروی ال90 است که این پروژه هم در ایران و هم روسیه قابل احیا است. گفتنی است سایپا شاهین تیپ جی دنده ای از یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر ۸ سوپاپ بهره میبرد که میتواند قدرتی برابر با ۱۱۰ اسب بخار و گشتاور ۱۷۸ نیوتنمتر را به تولید برساند.

سرامیک پرسلانی

مدیرعامل سایپا گفت: اکنون قراردادهای تریم داخلی، تریم بیرونی، موتورسازی، اکسل و گیربکس این پروژه با زنجیره تامین داخلی منعقد شده است. علاوه بر این، برخی ویژگیهای داخلی این خودرو مانند غربیلک فرمان و بهطورکلی تریم داخلی نسبت به دیگر محصولات سایپا اسپرتتر و بهروزتر هستند. وی ادامه داد: اکنون محصولات کوئیک و ساینا روی پلتفرم ایکس 200 سایپا تولید می شود و خرداد، تیر و شهریورماه 1402 به ترتیب خودروهای اطلس، سهند و وانت جدید سایپا که روی این پلتفرم توسعه یافته اند، وارد بازار خواهند شد، اما پس از آن دیگر برنامه توسعه ای روی این پلتفرم نخواهیم داشت. ارتفاع سازه و موقعیت جغرافیایی نما روی هزینه نصب و اجرای پروژه تاثیر زیادی دارد که باید مجریان به خوبی آن را در نظر داشته باشند. بدنه خودرو کوییک دارای برخی تزئینات و خطوط منحنی جوانپسندانهای است که در دیگر خودروهای سایپا دیده نمیشود. مدیرعامل سایپا، افزود: مشکل تولید ال90 در ایران قوای محرکه آن بود که استاندارد یورو4 داشت و امروز به یورو5 ارتقا یافته است که می تواند برای بازار روسیه نیز بسیار مناسب باشد و مقرر است در مدرن ترین خط موتورسازی کشور که مشترک بین سایپا و شرکت رنو بود، تولید شود. ᠎This art​ic le h as  be᠎en wri tten with behsaznama C​onte​nt Gener​at or Dem᠎over si​on.

شرکت طراح و مجری نما

در اغلب سیستمهای نمای خشک به منظور جلوگیری از ورود نم یا رطوبت به داخل ساختمان، یک فضای خالی تهویه بین نما و عایق ایجاد میکنند . در مرحله بعد فریم نما در داخل این شبکه ها قرار می گیرد. با این حال، استفاده از پلاستیک خشک بهعنوان ماده اولیه در ساخت داشبورد و دیگر قسمتهای کابین، همچنان نقطهضعف این خودرو و بسیاری خودروهای تولید داخل است. در این روش تایل های سرامیک خشک پرسلانی با کلیپس، بر روی ریل های آلومینیومی زیرسازی می شود. طرح ششضلعی دریچه هواکش روی سپر و حالت لبهدار پایین آن، نمونههایی از این موارد هستند. محصولات شرکت زامیاد با مشخصات ذکر شده در بخشنامه فروش و با قیمت مصوب به فروش می رسد بنابراین چنانچه بعد از انعقاد قرارداد و یا حتی پس از تکمیل وجه بر اساس الزامات مراجع حکومتی و نظارتی ، عرضه کننده، مجبور به نصب تجهیزات یا ارتقای سطح کیفی یا استاندارد یا نصب تجهیزات مازاد بر مشخصات فنی فعلی بر روی خودرو گردد؛ هزینه های مازاد بر ثمن خودرو اضافه خواهد شد و مشتری قبل از تحویل مورد معامله، متعهد به تسویه حساب نهایی تمام هزینه ها خواهد بود. وی با اشاره به تولید 50 دستگاه پی 90، از رونمایی از نخستین نمونه این خودرو در دهه فجر امسال در شرکت پارس خودرو خبر داد و خاطرنشان کرد: تا پایان سال 100 دستگاه از این خودرو تولید خواهد شد و تولید آن را در سال آینده به روزانه 100 دستگاه خواهیم رساند.

دیدگاهتان را بنویسید