بدترین توصیه جهان در نمای خشک نمایان

نما نشانگر کیفیت طراحی و دقت در اجرای ساختمان است و بر نوع فعالیت درونی دلالت میکند. تولید مصالحی که جهت اجرای نمای خشک استفاده می شوند بصورت صنعتی است به همین علت دارای کیفیت بسیار بالاتر و مطابق با استاندارد های مربوطه می باشد. این روش مطمئن ترین ، ارزان ترین و راحت ترین سیستم نصب سرامیک به روش خشک می باشد .در زیرسازی کاراز ریل های آلومینیومی استفاده می شود، ابتدا سرامیک ها به قطعات کلیپس مجهز می شوند، جنس این قطعات استیل بوده و به دلیل قابل رویت بودن در ظاهر نما معمولا دارای رنگی مشابه با سرامیک ها هستند. در این روش در قسمت پشت سرامیک ها سوراخ هایی تعبیه شده ( توسط دستگاه مخصوص کیل و مته) که محل اتصال انکرهایی از جنس استیل 304 می باشد .سپس توسط پیچ کلیپس های آلومینیومی به انکرها ثابت می شود و کلیپس ها باعث قرارگیری سرامیک روی رانرهای آلومینیومی افقی می گردند و سرامیک به شکل هنگ نصب نهایی می گردد. سرامیک ها بعد از تجهیز به کلیپس ،بر روی ریلهای آلومینیومی قرار می گیرند که جهت تثبیت و عدم لغزش سرامیک روی ریل ها از لاستیک های EPDM در محل اتصال سرامیک به ریل آلومینیومی استفاده می شود.

نمای خشک نمایان

 Th is da​ta w​as ᠎done with t᠎he help ᠎of G SA Content Generator Dem᠎ov ersion .

طرح نمای خشک

در این سیستم برخلاف نمای خشک نمایان، بست های مورد استفاده شده در نصب، پس از اتمام کار قابل مشاهده نمی­باشند، به این صورت که پیش از نصب نما، روی سطح رویه ساختمان عملیاتی انجام می ­شود که بسته به نوع سیستم ممکن است به صورت سوراخ و یا شیارهایی در پشت یا لبه های رویه باشد. سرامیک خشک پرسلانی مجوف : این سرامیک در ضخامت خود دارای سوراخ هایی می باشد که بعلت پر بودن از هوا نقش قابل ملاحظه ای درکاهش وزن این سرامیک داشته علاوه بر این نقش عایق حرارتی را نیز ایفا کرده زیرا این سوراخ ها ازعبورهوای گرم و سرد جلوگیری بعمل می آورند. 4. اجراهم به صورت قابل رویت(VISIBLE) و هم به صورت مخفی( INVISIBLE). همچنین در صورت تمایل میتوانید فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و شما را بیشتر با خدمات “طرح تو طرح” آشنا کنند. برای شروع بهتر است تعریفی ازسرامیک ارائه دهیم : بطور کلی به مواد کانی (معدنی) که فلزی نیستند سرامیک می گویند.سرامیک خشک نیز ازآن جهت اطلاق می گردد که در مرحله نصب و اجرای آن مطابق سابق از ملات استفاده نشده بلکه از تجهیزاتی مثل پیچ و مهره یا ریل که از جنس استیل ، گالوانیزه یا آلومینیوم می باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

هزینه اجرای نمای خشک

سپس اتصال ورقههای آلومینیومی به شاسیکشی فولادی بر عهده پیچ و مهره یا پیچ سرمته است. برای اتصال آجرهای مخصوصی که در این سیستم به کار میروند، از تجهیزات فلزی مانند ریل استفاده میشود. در نتیجه مهم نیست که چالش پروژه شما تا چه اندازه باشد؛ زیرا این شرکت بهترین راه حل را برای انجام درست و صحیح آن ارائه میدهد. از زمان تاسیس شرکت در سال ۱۳۹۵ فعالیت اصلی و مهم در عملیات ها و پروژه های این شرکت بوده است. سرامیک ها علاوه بر اینکه معدنی هستند در عین حال خواص فلزی نیز ندارند. فواصل و اندازه ها دراین چهارچوب باید به گونه ای طراحی شود که در برابر عوامل مخرب مثل باد و رطوبت مقاوم باشد. یکی ازمزیت های HPL قابلیت ارتجاع و چگالی کم است، که از انواع نمای خشک ایمن در برابر زلزله به شمار می رود. ما به نمایی نیازمندیم که از ما در برابر شرایط سخت آب و هوایی محافظت کند، در حالیکه در مقابل ورود آب نفوذ ناپذیر است ، به عبارتی دیگر ، به نمای پایداری نیاز داریم که هم از لحاظ زیبایی شناسی مورد پسند باشد و هم آسایش ساکنین را فراهم سازد. چرا که در شرایط بجرانی از قبیل زلزله و سیل و موارد دیگر یکی از ساختمان های اصلی که می بایستی مورد استفاده قرار گیرد و همچنان وضعیت خود را برای ارائه خدمات درمانی به آسیب دیدگان حفظ نماید بیمارستان است.

دو گروه از سنگ های طبیعی که در نمای ساختمان به کار می روند سنگ های آهکی و سنگ های آذین هستند. معمولا دندانه هایی بر روی خود دارد و به شکل دو یا چهار پر ساخته می شود. قطعات نگهدارنده نمای سرامیک خشک از جنس فولاد فنر و یا ورقهای آهن گالوانبزه می باشد و ضمنا سرامیک ها جهت ایمنی بیشتر، قبل از نصب با توری مش و چسب زرین اپوکسی دو جزئی مسلح سازی می شوند تا چنانچه در سرامیک نصب شده به هر دلیلی ترک یا شکستگی ایجاد شد از ریزش های احتمالی جلوگیری شود و ایمنی افراد حفظ شود. سپس پشت قطعات سرامیک با نصب توری با چسب مسلح می شوند. در سیستم انکر حتی اگرسرامیک شکسته شود در اثر نیروهای وارده مثل ضربه یا زلزله به بیرون پرتاب نخواهد شد زیرا قطعات به هیچ وجه از انکر جدا نمی شوند بعلاوه بعلت زیبایی ، یکپارچه بودن نما و عدم رویت اتصالات مناسب ترین سیستم جهت استفاده در مورد ساختمان هایی می باشد که نمای نزدیک دارند. نیز قابلیت اجرا دارد که در صورت رعایت اصول اصلی و استاندارهای نصب به هیچ وجه امکان سقوط قطعات نما وجود نخواهد داشت و همین موضوع باعث افزایش عمر نماهای خشک در مقایسه با نماهای دوغابی می شود. ​Po st has  been creat᠎ed with t he help  of behsaznama Conte​nt​ G​en᠎erator Demov ersion.

قیمت نمای خشک

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد انواع روش های نمای خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید