برای اطلاع از نما خشک چه کاری باید انجام دهید قبل از اینکه پشت سر بمانید

در حال حاضر با دو چالش در بحث نما مواجه هستیم، اولا نما جدا از ساختمان طراحی می شود و طراحان نما نه تنها تحصیلات مرتبط ندارند، بلکه استفاده از نمای آماده جذابیت زیادی پیدا کرده است از این رو قانونی در کمیته های نما پیگیری شد که کسانی که نما را طراحی می کنند باید فارغ التحصیل رشته معماری باشند. آن وقت است که متوجه می شوید که نصب و پایین کشیدن آن چقدر راحت است.در واقع نصب پرده پانچ تنها چند دقیقه طول می کشد. تعهد کاری: تعهد کاری تنها به این منظور نیست که پروژه را در زمان تعیین شده به بهره وری رساند، بلکه اجرای کرتین وال باید به درستی و با کیفیت مطلوبی انجام گیرد، چرا که در غیر این صورت مقاومت و دوام نمای شیشه ای کرتین وال کاهش یافته و در گذشت زمان سبب افزایش هزینه های نگهداری خواهد شد. البته زیبایی به تنهایی برای نمای ساختمانی کافی نیست. کاهش چشمگیر مصالح و ضایعات ساختمانی از دیگر دلایل کاهش هزینه ها در سیستم نما خشک می باشد. ضوابط جدید از ابتدایی ترین مرحله نماکاری که همان «خرید مصالح مخصوص نما» است، فرمان عملیات نما را تحت کنترل می گیرد و سپس بر مراحل میانی همچون «طراحی نما» و مرحله اصلی یعنی «اجرای نما» نظارت می کند.

طراح و مجری نمای خشک

Art icle was cre ated ᠎with the  he lp of G᠎SA C on​tent Gen erator Dem​ov er᠎si᠎on!

قطعات نمای خشک

هرچه شانه و تراکم فرش پائین تر باشد به همان اندازه نیز قیمت آن کمتر است و این امر یکی از اصلی ترین دلایل انتخاب فرش مدرن به شمار می رود. طرح چاپی آن ماندگاری بالایی دارد: یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد پرده های پانچ این است که طرحی که روی آن ها چاپ شده است، ماندگاری بالایی دارد و با شست و شو، به سادگی از بین نمی رود. امروزه می توانید هر طرحی که دلتان می خواهد را روی پرده های پانچ چاپ کنید. اگر در ساختمان مورد نظرتان کاربری های مختلفی دارید با استفاده از طراحی نمای ساختمان می توانید آن ها را به وسیله مواد و مصالح مختلف شاخص تر کنید. در این مورد باید این نکته را در نظر داشته باشید که استفاده از مصالح مرغوب بسیار با اهمیت می باشد. همان طور که گفتیم پرده های پانچ را می شود راحت پایین آورد و شست. همان طور که اشاره کردیم، اصلی ترین ویژگی پرده های پانچی این است که می توان روی آن ها طرح های مختلفی را چاپ کرد. یکی از مهم ترین وسایلی که می توان برای تزئین آن از خط نستعلیق استفاده کرد، پرده های پانچ است. ᠎A rtic le was generated with the he᠎lp ​of G SA C​ontent Gen᠎er​ator Demoversion!

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

در ادامه به برخی از رایج ترین مدل پرده های پانچ اشاره خواهیم کرد. از طرح های کلاسیک و مدرن می توان در حفاظ استفاده کرد و نحوه ی باز و بسته کردن آن با توجه به نیاز مشتریان متغیر می باشد . رفته رفته نیاز به این مواهب بیشتر شد و در نتیجه ایجاد روزنه در دیواره افزایش یافت، نیاز به پوستهٔ سومی برای حفاظت بیشتر شد. برخلاف پرده های پر چین و شکن که دوخت پیچیده ای دارند، این نوع از پرده ها خیلی مصرف پارچه ی کمی دارند و در نتیجه قیمت نهایی را پایین تر می آورند. این نمونه از نما که به عنوان پانل سیمانی از نوع الیاف دار نیز شناخته می شود می تواند در شکل ها و طرح های گوناگون مورد استفاده باشد و به صورت هوا خشک تولید و در دسترس نماکاران قرار می گیرد. • مزایای استفاده از ورق های کامپوزیت. کاشی های سفالی که برای دیوارهای خارجی مورد استفاده قرار می گیرند از نظر مقاومت و ایمنی بالا مورد آزمایش قرار می گیرند و از این رو مواد مناسبی هستند که می توانند برای دیوارهای خارجی خانه ها ، ادارات و حتی ساختمانهای عمومی استفاده شوند. نمای ساختمان در اصل پوست خارجی آن است.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

یکی از ویژگی های مثبت این طرح ها، این است که تنوع رنگ زیادی دارند و به همین دلیل است که می توان در دکوراسیون های مختلفی از آن نصاب نمای خشک ها استفاده کرد. از جمله نکات ضروری که باید قبل از انتخاب پیمانکار کرتین وال مورد بررسی قرار بگیرند، می توان به موارد زیر اشاره کرد. بنابراین باعث مقاومت نما و دیوار زیر کار نما میگردد. بنابراین اگر به دنبال خلق چنین فضایی هستید، حتما پرده پانچ طرح سنتی خریداری کنید. مثلا استفاده از پرده های طرح داماسک با مبلمان سلطنتی دسته طلایی، بهترین انتخاب ممکن خواهد بود. همین طرح ها و نقش ها به طراحی پرده های پانچ نیز وارد شده است. در ضمن گرد و خاک زیادی هم به پرده های پانچ وارد نمی شود چرا که چین های زیادی دارند. در ضمن باید بدانید که این پرده ها از دو بخش حلقه و پارچه تشکیل می شوند. در این روش تکه سنگی را بهصورت هرم ناقص، برش میدهند سطح قاعده را با چسب مخصوص به پشت سنگ پلاک میچسبانند پس از خشک شدن و اتصال کامل دو سنگ به همدیگر، سنگ پلاک را بر روی دیوار نصب میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید