برای اینکه بیشترین بهره را از کسب و کار خود ببرید، نمای خشک خود را اولویت بندی کنید

نمای خشک یکی از مدرنترین روشهای اجرای نما است. به دلیل این که سبک مدرن کاملا بی آلایش و ساده است متریال هایی که در این سبک استفاده می شود تا حد امکان یکدست و ساده انتخاب می قیمت سنگ نمای خشک شوند. طراحی نما در چند سال اخیر، به گونه ای ترند و تخصصی شده است که برای هر پیمانکاری، استخدام یک طراح نمای حرفه ای، دغدغه ی جدی به حساب می آید. به طور مثال در نماهای چوبی برای زیرسازی نمای ساختمان از دو روش فلزی و سیمانی استفاده می شو. برای مثال استفاده از پوشش نانو آجر نما، استفاده از نانو بر روی سطوح سنگی و سنگ های گرانیت امکان پذیر می باشد. با متریال کامپوزیت آلومینیوم می توان طرح های شکسته و با اشکال هندسی خلق کرد. 7. از انجام سنگ کاری در هوای بسیار سرد جدا خودداری نمایید، زیرا امکان یخ زدگی و شکسته شدن سنگ وجود دارد. زمان، نقش بسیار مهمی در صنعت ساخت و ساز دارد. وی افزود: یک سری عناصر ظاهری وجود دارد که اقلیم منطقه را شاخص می کند و ما می توانیم با استفاده از همین موضوع هویت بصری در کیش ایجاد کنیم، ما یک مقطع تاریخی به عنوان دوره رها شدگی را تجربه کردیم که سنگ، کامپوزیت و رنگ ها و پنجره ها با ابعاد مختلف، نماهای نامطلوب و نامربوط اجرا می شد که به طور قطع باید مجددا ضابطه مند شده و قوانین در اجرای آنها رعایت شود.

در سه مرحله مستقیم گام‌های متقاعدکننده اجرای نما را بیاموزید

مصالح بومی نشان میدهد که نما مربوط به چه منطقه ای است. این توانایی در دیگر نماها وجود ندارد و در صورت آسیب یک قسمت مجبور به تخریب کل نما خواهند بود. با درک این مطلب می توان نتیجه گرفت که برای دیوارهایی که در آن ها ابعاد بزرگی از شیشه وجود دارند و نما در قسمت های باریک میان این شیشه ها باید انجام شود، اجرای نمای خشک بسیار پرهزینه خواهد بود. نکته مهم در این راستا چنین است که مراجع ذیربط در حوزه ساختمان سازی هم اهمیت طراحی نما را به خوبی درک کرده اند و با برگزاری جلسات مختلف اقدام به تعیین مقررات و ضوابط کرده اند. ۱۰-از اتصال سنگها و قطعات برروی هم با چسب سنگ خودداری شود. درسیستم نمای خشک ابتدا یک عایق حرارتی به طور مستقل با اتصال مکانیکی یا چسب به بدنه ساختمان محکم میشود سپس چهارچوب یا اسکلت نگهدارنده که از جنس چوب، فولاد یا آلومینیوم میباشد به ساختمان متصل شده تا نمای خشک با رعایت فاصله از عایق حرارتی بر روی چهارچوب نگهدارنده قرار گیرد.

در این سیستم ابتدا به صورت مستقل و با استفاده از چسب یا اتصالات مکانیکی یک لایه عایق حرارتی به ساختمان متصل میکنند. مدیریت شهری، برای تضمین اجرای ضوابط نما، عدول از حداقل های پیش بینی شده در ضوابط را جزو خطوط قرمز مربوط به پایان کار قرار داده به این معنی که اگر «نما» با دستورالعمل ها تناسب نداشته باشد، پایان کار ساختمانی صادر نخواهد شد. معمولا سبک های کلاسیک به کوچکترین جزئیات بیشترین اهمیت را میدهند و هماهنگی زیادی بین قسمتهای مختلف سبک های کلاسیک دیده میشود مثلاً یکی از مدل های جدید از اجرای نمای رومی ساختمان استفاده از رنگ سفید برای بخشهای پنجره ها و همینطور تاج ساختمان است، شیارها و زاویه های به کار برده شده معمولاً جزئیات بالایی دارند. این نمای جدید به دلیل ویژگیهای مثبت و مزایای متعددی که دارد، بسیار پر استفاده و رایج است. این سرامیکها با قرارگیری در دمای بالا حالت شیشهای به خود میگیرند که از نظر ظاهری زیباترین و بادوامترین مصالح خواهند بود. علت آن علاقه افراد به فرهنگ و سنت ایرانی بوده و این فرش های زیبا در عین مدرن بودن سنتی نیز به نظر می رسند. شما مشتریان می توانید از شرکت های اگهی دهنده خدمات جو استفاده کنید.

همچنین طبی مسرور معاون شهرسازی شرکت عمران، آب و خدمات کیش، پردازش سیما، منظر و هویت افزایی شهری در کیش را یکی از وظایف ذاتی مسئولان مطرح کرد و افزود: در جزیره کیش بافت منسجمی از بافت های قدیمی به جای نمانده با این حال یک یا دو اثر خوب که چشم نواز وسازگار با هویت محل و اقلیم بوده ایجاد شده است. البته در گذشته از همان آجری که برای ساخت بنا استفاده می شد برای نما نیز استفاده می کردند اما امروز آجر های نما با رنگ های متفاوتی مانند: بهی، قرمز، ابلق موجود است. مقاومت در برابر آتش سوزی: از لحاظ مقاومت در برابر آتش سوزی این مصالح در بسیاری از کشورها به عنوان مصالح ضد احتراق شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرند و پس از آتش سوزی نیز برای محیط زیست آلودگی ایجاد نمی کنند زیرا تمامی مواد بکار رفته در ساخت آن بدون CFC هستند. این مصالح با هر ابعاد و سایز بدون محدودیت اعمال میشوند.

شرکت های نمای خشک

Th​is a rt icle h᠎as  been creat​ed ᠎wi᠎th behsaznama Con tent Generator Dem᠎ov᠎er sion!

دیدگاهتان را بنویسید